Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Eindelijk is de wagen gewassen. Afgezien van gebruikssporen in het interieur en een kras in de achterbank is hij weer fris. Die kras is slijtage van een kinderstoeltje, en die komt er nu weer bovenop. Dus als de kleine eruit gegroeit is wordt dat allemaal weer netjes gerepareerd.
Ook de buitenkant is gewassen en ziet er weer goed uit. Mooie kleur! Mijn schoonbroertje heeft net een Clio Dynamique S besteld in dezelfde kleur.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Wij hebben een Zoe met een R-Link systeem. Android Auto werkt het niet met de telefoon (Samsung) van mijn vrouw. De telefoon zegt verbonden . De auto laat wel het AA icoontje zien, maar zegt daarna niet verbonden . Iemand een idee hoe dit op te...