Van de week waren eindelijk de lampen binnen uit China. Het duurde uiteindelijk een stuk langer omdat hij vast zat bij de douane. Toen had ik nog de factuur nodig die de supplier even snel in excel had samengesteld om PostNL het pakketje te laten doorsturen.
Toch wel een beetje gedoe zo uit China bestellen en extra tijd dat het kost.
Maar goed, vandaag dus bij mijn schoonouders in Limburg om ze erin te zetten. Mijn schoonvader was bereid om me met de technische handelingen te helpen (en hij heeft nog een schuur vol gereedschap voor alle mogelijke problemen

).
Eerst dachten we dat er één lamp kapot was. We hadden het zelfs al opgegeven met het mom 'Chinees rotspul'. Echter bij het terug inpakken van de lampen zag ik dat er een stekker los zat naar de stroom toe bij die lamp. Nogal wiedes dat hij het niet deed
Met de handleiding van Harm ging het daarna op zich prima om de onderdelen aan te passen. Alleen het vastklikken in de auto van de lampen was wel erg naar, nul ruimte om te kijken en te voelen waar je nu verkeerd aan het steken bent. Ook klikte hij af en toe 'vast' voor je gevoel, terwijkl dat niet zo was. Dus effe goed kijken of er beweging in te krijgen is was wel nodig.
Vanavond op de terugweg naar het verre westen maar even kijken hoe ze presteren. Wel al (in de zon..) even gezien, dat wit past al een stuk beter bij de Zoe dan dat gele van de halogeen (valt goed samen met de dagrijverlichting).
En straks even kijken of ik niemand verblind omdat ze niet omlaag mikken of iets in die trand; Ik kan niet wachten
In ieder geval Harm bedankt voor de uitleg, zonder had ik het een nachtmerrie gevonden om uit te pluizen