Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Bakka schreef:Ik krijg een error na het intoetsen van de code op het scherm te zien.
Kijk dan nog eens heeeeeeel goed of de gegeven nummers wel kloppen. Soms kan een cijfer anders zijn dan het lijkt, een 6 en een 8 kunnen bijvoorbeeld al op elkaar lijken, zelfs een 5 kan er op lijken, afhankelijk van lettertype en soms slijt van de inkt.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hoi ik ben ook opzoek naar mijn code voor mijn renault.
accu los geweest radio code word gevraagt.
nu werkt mijn electr open dicht van de auto ook niet meer heeft dat hier ook mee te maken?
image in de bijlage
bedankt iedereen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
johansmit schreef:Hoi ik ben ook opzoek naar mijn code voor mijn renault.
accu los geweest radio code word gevraagt.
nu werkt mijn electr open dicht van de auto ook niet meer heeft dat hier ook mee te maken?
image in de bijlage
bedankt iedereen
Code zou 2980 moeten zijn, en met open/dicht bedoel je de cv, werkt die niet meer met de ab of reageert het ook niet meer op de sleutel?
Beste Renier.
Ik heb al een aantal keer een vereerde code ingevoerd. Ik wil nu graag jouw code invoeren maar de auto blijft error aangeven.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik krijg een error te zien na het invoeren van de ontvangen code.
Weet jij wat ik hiermee moet?
Groeten,
Bak
Daarop heb ik je al antwoord gegeven...
Mathijs schreef:
Bakka schreef:Ik krijg een error na het intoetsen van de code op het scherm te zien.
Kijk dan nog eens heeeeeeel goed of de gegeven nummers wel kloppen. Soms kan een cijfer anders zijn dan het lijkt, een 6 en een 8 kunnen bijvoorbeeld al op elkaar lijken, zelfs een 5 kan er op lijken, afhankelijk van lettertype en soms slijt van de inkt.
En het kan natuurlijk zijn dat je te vaak achter elkaar de verkeerde code hebt gegeven, in dat geval moet je radio een uurtje lang achter elkaar aanstaan, en dan kan je wederom proberen.
ps. Mijn naam is Mathijs, geen 'Donateur'
Fransenmarry schreef:Beste Renier.
Ik heb al een aantal keer een vereerde code ingevoerd. Ik wil nu graag jouw code invoeren maar de auto blijft error aangeven.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
Als de radio een uurtje lang achterelkaar aanstaat, dan reset deze en kan je opnieuw de code's ingeven zoals bovenaan deze thread is aangegeven.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
marvonne schreef:Hallo,
Ik heb sinds kort een Renault Vel Satis bouwjaar 2002
Alleen mijn radio vraagt om de code ik het echt niet vinden ....please help me!!
Radio Tuner list
Model no; 22DC278/62Z
T0C901
RN278F20006847
8200057668TC901
8200 057 668|...A
Ik hoop dat ik alles goed heb opgeschreven
alvast bedankt
groetjes
Yvonne
Hallo ,
Wij zijn zo blij de code die je gaf werkt!!!!
Ik moest wel uur wachten totdat de code op 0000 ging .....maar toen die mooie 4 cijfers intoetsen en hopa
marvonne schreef:Hallo ,
Wij zijn zo blij de code die je gaf werkt!!!!
Ik moest wel uur wachten totdat de code op 0000 ging .....maar toen die mooie 4 cijfers intoetsen en hopa
Ik ben sinds een week in het bezit van een renault megane 1.5 docu. Bouwjaar okt 2008. Direct een nieuwe accu geplaatst en daardoor moet ik nu de radio code invoeren. Die heb ik niet. Heb de radio los gehaald en de volgende gegevens staan op de sticker. 8200964809T dan omkaderd U817-SECURITY. Hoop dat dit voldoende is voor de code. Groet will
Will schreef:Ik ben sinds een week in het bezit van een renault megane 1.5 docu. Bouwjaar okt 2008. Direct een nieuwe accu geplaatst en daardoor moet ik nu de radio code invoeren. Die heb ik niet. Heb de radio los gehaald en de volgende gegevens staan op de sticker. 8200964809T dan omkaderd U817-SECURITY. Hoop dat dit voldoende is voor de code. Groet will
Dat is net genoeg om 5157 tevoorschijn te toveren.
Hoi, ik heb tweedehands een scenic gekocht en sinds de plaatsing van een nieuwe accu doet de radio het niet omdat ik de code niet heb. De handelaar wist het ook niet.
Kunnen jullie helpen? ik heb de volgende gegevens op de radio staan:
Model NO: 22dc278/62P
Prod NO: FD0203020182408
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?