meerdere problemen laguna 2002

Alle overige technische Laguna vragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Marco24
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2008 21:52

meerdere problemen laguna 2002

Bericht door Marco24 »

Hallo allemaal,

mijn laguna uit 2002 1.6-16v vertoond nogal wat problemen.

De moter slaat als ie net gestart is vaak af en loopt stationair ook moeilijk, dit probleem heb afgl. okt. ook gehad en er is mij toen verteld dat dit een bobine probleem en is toen met garantie verholpen.

de temp.meter is instabiel, gaat eerst naar de normale meting maar springt dan vaak omhoog en weer omlaag, soms gaat ie te hoog en gaat het rode stop licht branden en zakt dan weer. ook dit heb ik eerder gehad bij de aankoop en is toen met garantie verholpen. maar na c.a 4 mnd begint het dus weer.

het mechanisme van het ruit bij de rechter voor portier is stuk en dit schijnt ook een dure grap te zijn.

is dit nog goed en blijvend te repareren? of is het risico van laguna's uit 2001/2002 te groot dat zulke dingen nou eenmaal bij deze auto's horen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Laguna Grand Tour
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2005 21:20
Actief als: particulier
Locatie: cuijk Noord Brabant

Bericht door Laguna Grand Tour »

De laatste regel is helaas vaak waarheid... de auto's zien er gelikt uit, en hebben goede rijeigenschappen.
Raammechanisme zou ik van de sloop halen en zelf inbouwen, als je handig bent iig. anders even iemand laten doen die daar wat meer ervaring mee heeft, het scheelt een hoop geld.

Bobines willen nog wel eens overlijden, maar de benzine uitvoeringen zijn de minst gevoelige uitvoeringen, electronica problemen hebben ze zo hier en daar wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht