Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De ventilatie maakt een irritant fluitend geluid. Als ik op recirculatiestand ga stopt het. Wordt echt irritant boven de 3 streepjes aanjager snelheid... en dat heb je snel met 30 gr buiten (frankrijk he... hier kunnen we dat vergeten )
Dan moet het van de aanjager komen die zit mooi onder de auto verstopt.
Die gaan vaker kapot.
Ik heb pas van een auto de airco verdamper vervangen.
Alles zit in die bak onder de auto.
Zie foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wow... Zit alle ventilatie in die hele bak?
Vraag me af of t de motor is, als ik op interne recirculatie overschakel dan is de fluittoon weg. Dan zal t de motor zelf niet zijn toch?
Zit nog in occasion garantie, ga wel ff langs. Zullen ze t wel niet ernstig genoeg vinden voor de hoeveelheid arbeid. Maar rij er maar eens mee naar zuid Frankrijk..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ventilatie doet het niet direct meer bij warm weer, Het gaat om een twingo uit 2012 die deze problemen sinds kort heeft. Als je een klap geeft met je voor tegen het paneel bij de bijrijder(dus links van diens voet) springt die ineens aan maar...
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...