Deze melding kan komen door het open laten van de deuren van de Zoe tijdens het laden.
Advies is om de deuren gesloten te laten tijdens de start van en gedurende het laden.
Is het laden gestart dan kan er beperkt (minder als 3-5 ? minuten tijdelijk de deuren open gedaan worden)
Treedt dit op dan kan de regelaar en begrenzer niet meer gebruikt worden. Rijden kan wel.
De workaround is om de Zoe stil te zetten en voor 6 minuten volledig af te sluiten. De sleutel gaat dan weg.
Zijn er nog andere workarounds of tips ?
Melding in display "Accu laden niet mogelijk"
-
Sordone
Topic author - lid

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Melding in display "Accu laden niet mogelijk"
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, verkocht met 196K km (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
zoe2goe
- Gerespecteerd lid

Re: Melding in display "Accu laden niet mogelijk"
Zie http://canze.fisch.lu/resetting-the-cha ... situation/
Nitpick: de sleutel gaat pas weg na succesvol laden (hoe kort ook), en DAT gaat pas na de "regendans" (= 6 minuten stilstand).
Het deuren dicht laten verhaal: Ik snap dat het verhaal van de dealer het tenminste enige geloofwaardigheid geeft, maar ik herken het helemaal niet (en rotzooi wat an met de deuren) en ik heb het ook eens op het Engelse forum gezet en meerdere mensen herkennen het niet. Vooralsnog is die bij mij in het mandje "ZOE Fairy Tales" (tm) gegaan.
Nitpick: de sleutel gaat pas weg na succesvol laden (hoe kort ook), en DAT gaat pas na de "regendans" (= 6 minuten stilstand).
Het deuren dicht laten verhaal: Ik snap dat het verhaal van de dealer het tenminste enige geloofwaardigheid geeft, maar ik herken het helemaal niet (en rotzooi wat an met de deuren) en ik heb het ook eens op het Engelse forum gezet en meerdere mensen herkennen het niet. Vooralsnog is die bij mij in het mandje "ZOE Fairy Tales" (tm) gegaan.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
| Hide post links |
-
GertjanVB
- Donateur

- Contacteer:
Re: Melding in display "Accu laden niet mogelijk"
Ik kan er vooralsnog geen rode draad in herkennen, maar met enige regelmaat heb ik er mee te maken en dan begint idd de digitale regendans, waarbij al…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 51 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht