Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zeer gewenst, goed initiatief
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Zeer gewenst, goed initiatiefLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Citaat RenaultAktueelVrijdag 7 oktober: Renault Z.E.-dag in aanwezigheid van een tiental experts van elektrische voertuigen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ze gebruiken de oude accus voor accu opslag (zoals je al suggereerd), dat was in ieder geval het idee. Goedkope accus (want al deels terugverdiend door lease) en dus kunnen ze scherpe prijzen hanteren. De vraag die je erover stelt ('Wat moet Renault met oude accus) kan je ook stellen over het leaseprogramma in het algemeen, zonder de 300km versie. Dus wat ze met oude accu's doen moeten ze 3 jaar geleden al gepland hebben.Wytze schreef:Er is maar 1 manier om er achter te komen of er binnenkort versneld moet worden afgeschreven op de 210 en 240 modellen.
Vraag eens naar de inruilwaarde op dit moment van je ZOE op een 300 model als ie komt.
Als er dan ook wordt voorgesteld dat ze je wagen al op korte termijn in moet leveren, dan weten we wat zij denken wat er gaat gebeuren.
Maar de oudste ZOE is nu bijna 4 jaar oud. Degene die een 4 jaar oude koopt is toch een heel ander publiek als de koper van een nieuw 300 modelletje. Dat bijt elkaar niet. Wel gaat er straks een meerwaarde ontstaan in een 300 tov een paar maanden oudere 240.
Maar misschien wordt de 300 maandelijkse bijdrage voor de accu wel 20% hoger. In dat geval is de waarde misschien wel gelijk als de 210/240.
En ik denk ook niet dat Renault met een upgrade programma gaat komen voor de batterij. 240 er uit en 300 er in.
Ze zijn nog veel te jong en wat moeten ze dan met de "oude"? Al zou er denk ik best interesse zijn bij kleine zonne-energie producenten. Particulieren dus met zonnecellen op het dak. Hoef je niet terug te leveren aan het net, maar kan je alle zelfopgewekte energie zelf opslaan.
Ik volg dagelijks het aanbod van gebruikte ZOE's. Ik zie nog geen verhoogd aanbod of snel dalende prijzen.
Wanneer zal de levering van de 300 starten?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Raar antwoord van RCI.Zeer recent de batterijlease afgesloten bij RCI. Ik heb hierbij de volgende vraag gesteld aan de telefoon: er gaan geruchten over dat er een nieuwe accu beschikbaar komt; heeft de contractduur die ik nu kies invloed op eventuele mogelijkheden om deze om te wisselen? Waarop de dame antwoordde: "Nee, dat maakt niet uit. U kunt het beste 3 jaar kiezen, deze is het voordeligst."
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Wat gebeurt er eigenlijk met je huurcontract, of wat staat er over in, als je een auto bij een huurcontract van 3 jaar na 1 jaar verkoopt?Toen ik in Maart mijn Q210 aanschafte kreeg ik van de dealer juist het advies om niet een te lang huurcontract af te sluiten ivm de upgrade die er in 2016 aan zat te komen. Ik heb dus een duurder jaarcontract om die reden. Verwacht dus wel e.e.a. Van Renault op dat vlak.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |