Espace 2004

Plaats reactie

Topic author
gor
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Espace 2004

Bericht door gor »

Heeft iemand de beschrijving hoe de hoge en lage tonen in te stellen zijn met de afstandsbediening van de inbouw radio van renault. (espace 2004) Kan wel de standaard dingen als jazz en pop instellen maar het is nou niet het geluid waar ik op zit te wachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kuifje37
Lid
Lid
Posts in topic: 1

Bericht door kuifje37 »

Met het "muzieknootje" op de afstandsbediening en dan met de pijltjes navigeren.
naar boven of beneden, links en rechts.
Je kan kiezen voor manuele instelling, bass/treble/fader/balance.
Suk6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
gor
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn

Espace 2004

Bericht door gor »

Hartstikke bedankt. Zo simpel en een stuk beter geluid. Vreemd dat dit niet gewoon in het doc. boekje is opgenomen maar daar zal wel weer een los blaadje bij hebben gezeten wat ik natuurlijk weer niet heb.

Overigens een fijne auto. 100.000 km nu op LPG G3(sind 88000). rijdt 1 op 10. In het begin wel problemen gehad met vastlopende achterremmen en een te snel versleten koppeling.(althans hoog aangrijppunt) Een stoel die zakte onder het rijden. De lende steun kwam pas goed op z'n plaats met brute kracht maar dan zit het ook vorstelijk.

Wel ruzie gehad met de versnellingsbak. We lagen elkaar niet maar dat lag uiteindelijk aan het te lage koppel in de motor bij weinig toeren. Dat is er langzaam aan spontaan er wel in gekomen en gebruik nu naar tevredenheid alle 6 de versnellingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

seninha
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 08 aug 2016 07:33

Bericht door seninha »

Ben zelf op zoek naar een Grand Espace om mijn huidige Mercedes ML te vervangen.
Bedoeling is om ook op LPG te gaan rijden.
Mag ik vragen wat jij oor je installatie betaald heb??

Installatie in mn ML heb ik 3 jaar geleden laten inbouwen en was in totaal € 2600 (wel een 6 cilinder)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
gor
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn

LPG

Bericht door gor »

Voor de gasinjectie en inbouw met een inbouwtank op plaats van het reserve wiel was ik 1000,- kwijt maar dat was bij de koop van de auto. Dus wat hij los kost geen idee.

Of het slim is om een grand espace op LPG te zetten twijfel ik een beetje aan. Hij is toch weer wat zwaarder en dan zit je meer aan de turbo uitvoering. De wagens waarmee ik veel km op gas heb gereden deden dit bij lage toeren heerlijk (espace type 1 430.000 km probleemloos) maar ging je toeren draaien dan werden ze heet. (was geen gasinjectie)
Met deze injectie geen temperatuur verandering gezien maar ik hou hem onder in de toeren en probeer het niet uit.

Een Grand espace rijder met veel km's kan je wellicht beter informeren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut