Verbinden R-link2 lukt niet

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Plaats reactie

Topic author
Dannisafoort
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2016 22:24
Actief als: particulier

Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door Dannisafoort »

Een week geleden mijn vorige Renault Megane ingeruild voor een nieuwe Renault Megane Bose 2016.
Natuurlijk lid geworden van My Renault en de R-link website en ik heb via USB de updates gedaan.
Als ik in R-link2 in de auto op Verbinden klik, mijn emailadres invul en met een vinkje de voorwaarde accepteer en op ok klik krijg ik al een week de foutmelding: "Om technische redenen kan de connectiviteit niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw." Weet iemand een oplossing?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



stefan-kadjar
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2016 14:23
Actief als: particulier

Re: Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door stefan-kadjar »

Volgens mij kun je in de auto alleen verbinding maken wanneer je een connectivity abonnement hebt. Deze kun je in de r-link store kopen. Nu € 50,- voor een jaar. Dan krijg je ook live file en flits informatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door puccini »

Dannisafoort schreef:Een week geleden mijn vorige Renault Megane ingeruild voor een nieuwe Renault Megane Bose 2016.
Natuurlijk lid geworden van My Renault en de R-link website en ik heb via USB de updates gedaan.
Als ik in R-link2 in de auto op Verbinden klik, mijn emailadres invul en met een vinkje de voorwaarde accepteer en op ok klik krijg ik al een week de foutmelding: "Om technische redenen kan de connectiviteit niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw." Weet iemand een oplossing?

Als het goed is heb je een jaar lang TT Trafic en Kaarten en heb je die connectivity zoals @stefan-kadjar het omschrijft.
Mij lijkt het waarschijnlijker dat je auto nog niet is geregistreerd door de dealer, en heb je jezelf al aangemeld bij "My Renault" ?
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Dannisafoort
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2016 22:24
Actief als: particulier

Re: Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door Dannisafoort »

Ik denk ook dat het bij de dealer ligt en dat de registratie daar wellicht niet goed is. Ik ga er morgen langs.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Carlovdw
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 mei 2017 22:44
Actief als: particulier

Re: Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door Carlovdw »

Heb je het opgelost gekregen want ik heb hetzelfde probleem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daheufster
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2017 20:32
Actief als: particulier

Re: Verbinden R-link2 lukt niet

Bericht door daheufster »

Carlovdw schreef:Heb je het opgelost gekregen want ik heb hetzelfde probleem
voor mij geld hetzelfde. Wat een knullige / onduidelijke software en hoe moeilijk kan het zijn R-Link 2 te laten synchroniseren met computer en auto.

Heb net een mijn nieuwe Megane IV, GT line vorige week mogen ontvangen, maar het blijft behelpen. die Fransen kunnen wat dat betreft geen logische software maken, niet in de auto, niet op de computer.

Hoe krijg ik die nou gesynchroniseerd. Heb nieuwe stick erin gedaan (geformatteerd op fat 32) daar rij ik nu al enkele dagen mee rond maar steeds kan Rlink2 (i) melding geen internet op mijn computer terwijl dit uiteraard wel er is en (ii) hij niet de stick herkent of de 'autofile' . volg tocht echt de instructie netjes op. Elke x als ik inlog op de rlink2 pagina krijg ik vriendelijk het bericht dat er een kaartupdate is maar downloaden ho maar. wat een gekloot zeg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht