Hallo,
Ik heb bijna een jaar geleden een Renault Scenic uit 2002 gekocht, nu vanavond wil ik naar huis rijden en de auto wil slecht starten, bijna thuis en de auto stopt er gewoon mee (KUT) sorry maar voor deze auto had ik een ford modeo ook de distributieriem geknapt, dus ik ben het wel een beetje zat.
HEt gekke is dat op de motor staat dat de laatste riem vervangen is met 15000 KM wel een beetje vroeg?
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal kapot kan gaan als je (zal wel met ons) pech hebt?
gr. en alvast bedankt.
JEroen K
Distributieriem Renault Scenic 2002
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jun 2025 16:31
- Actief als: particulier
Re: Distributieriem Renault Scenic 2002
Waarschijnlijk is je distributieriem vervangen ivm een bijgeluid oid,..JeroenK schreef:Hallo,
Ik heb bijna een jaar geleden een Renault Scenic uit 2002 gekocht, nu vanavond wil ik naar huis rijden en de auto wil slecht starten, bijna thuis en de auto stopt er gewoon mee (KUT) sorry maar voor deze auto had ik een ford modeo ook de distributieriem geknapt, dus ik ben het wel een beetje zat.
HEt gekke is dat op de motor staat dat de laatste riem vervangen is met 15000 KM wel een beetje vroeg?
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal kapot kan gaan als je (zal wel met ons) pech hebt?
gr. en alvast bedankt.
JEroen K
Wat er allemaal kapot kan gaan, als je pech hebt je complete motor, en als je geluk hebt alleen je cilinderkop! Geen leuke dingen in ieder geval..
Ben je er wel zeker van, dat het je riem is? Eerst even controleren..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Distributieriem Renault Scenic 2002
Hallo,
Bedankt voor je reactie, de auto is reeds gerepareerd, de (knop) waar de riem overheen loopt is afgeknapt, en de riem er dus afgelopen, kleppen mooi krom dus. reparatie kosten ruim 2000,00 euro maar moet zeggen Renault vergoed 25% en de garage waar de auto altijd in onderhoud is geweest 25%, uit eindelijk moest ik 950 euro betalen dus zeer schappelijk van Garage Munsterhuis uit Enschede.
Bedankt voor je reactie, de auto is reeds gerepareerd, de (knop) waar de riem overheen loopt is afgeknapt, en de riem er dus afgelopen, kleppen mooi krom dus. reparatie kosten ruim 2000,00 euro maar moet zeggen Renault vergoed 25% en de garage waar de auto altijd in onderhoud is geweest 25%, uit eindelijk moest ik 950 euro betalen dus zeer schappelijk van Garage Munsterhuis uit Enschede.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-