Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn GS4 op 20 december besteld, volgens de dealer rolt deze op 10 maart uit de fabriek.
Zal vandeweek eens gaan bellen want die verhalen over die deurfabriekbrandleveringsproblemen wekken bij mij onrust....
fgrooten schreef:Mijn GS4 op 20 december besteld, volgens de dealer rolt deze op 10 maart uit de fabriek.
Zal vandeweek eens gaan bellen want die verhalen over die deurfabriekbrandleveringsproblemen wekken bij mij onrust....
Ik heb nog steeds officieel pas half juni de afleverdatum.
Hij zegt dit van Renault Nederland te hebben. Wel vaag allemaal. Officieel hebben ze geen achterstand is nergens te vinden.
Ja! Vanochtend het verlossende antwoord. M'n Grand Scenic komt morgen bij de dealer binnen, afspraak is gemaakt zodat ik as dinsdag de auto in ontvangst mag nemen.
Aangezien ik nog geen enkele Scenic4 op de weg heb gezien (muv een duitser) kon ik wel eens één van de eerste in Nl zijn....
2 december besteld, vandaag te horen gekregen dat de planning is dat de auto op 6 juni!!! wordt afgeleverd.... Das wel balen, brand geweest bij de firma die de deurpanelen levert. Zijn er al mensen die een (veel) vroegere leverdatum hebben gekregen voor de Bose editie?
Ik las in een andere thread dat de leveringsproblemen alleen bij de Intens en Bose-modellen voorkomen. Kan dat te maken hebben met de ambianceverlichting wat alleen op die modellen/portieren zit?
Mijn Scenic Intens heb ik 30 december besteld en zou eind maart binnenkomen. Dealer belde vorige week dat de levering met onbekende tijd naar achteren is verschoven.
ik heb nochtans ook de Bose besteld, dealer vertelde me dat mijn versie geen probleem vormde...
och gewoon wachten... met wat geduld dan toch met Android auto of apple car ! elk nadeel heeft zijn voordeel
Vanaf productieweek 16 standaard Android en Carplay in de Scenic, alle productie ervoor GEEN Android en Carplay. Volgens Renault ook niet te 'retrofitten' omdat er zwaardere processor nodig is in de Rlink2 en die wordt effectief vanaf W16 gemonteerd...
Mijne besteld in januari, gemaakt op 16 Maart en geleverd op 28 April. Balen dus want zonder Android
2011 Renault Megane GT-line
2017 Renault Grand Scenic Bose
2019 Renault Clio 5 1.33TCE EDC
Ik heb het gister maar even aan mijn dealer gevraagd. Ze houden vol eind mei of begin juni geleverd. Dus heb maar even aangegeven dat ik er dan vanuit ga dat CarPlay er wel in zit.
Heb je trouwens ook foto's van de auto. Is altijd leuk om te zien.
Dit weekend eens gebabbeld, tussen pot en pint zoals wet het hier zeggen.
Wat betreft die fabrieksbrand, dit levert iedere Scenic een straftijd op van 2 maanden. Maar wees gerust,jullie zijn de enige niet die de pineut zijn. VW weet ff niet waar zijn nieuwe Passats te parkeren, die worden geproduceerd zonder dashbordkastklepje, en Dacia had gelukkig nog een doos oude sturen staan. Phase 2 wordt geleverd met het oude type stuurwiel met 65€ korting.
Voor de rest staan er verschillende updates op de schap, maar voor wanneer?????????
Hans C schreef:Dit weekend eens gebabbeld, tussen pot en pint zoals wet het hier zeggen.
Wat betreft die fabrieksbrand, dit levert iedere Scenic een straftijd op van 2 maanden. Maar wees gerust,jullie zijn de enige niet die de pineut zijn. VW weet ff niet waar zijn nieuwe Passats te parkeren, die worden geproduceerd zonder dashbordkastklepje, en Dacia had gelukkig nog een doos oude sturen staan. Phase 2 wordt geleverd met het oude type stuurwiel met 65€ korting.
Voor de rest staan er verschillende updates op de schap, maar voor wanneer?????????
Dat klopt niet helemaal, alleen de Bose en Intens worden getroffen door de brand, omdat die andere deurpanelen hebben. Life en Zen volgens planning
Florus Jan schreef:@Raff445: ik heb hetzelfde gevraagd aan mijn dealer, ben benieuwd of we hetzelfde antwoord krijgen
Nou ik heb te horen gekregen dat het er waarschijnlijk niet op zit. Niet toe te voegen is omdat het een geautomatiseerd proces is, en omdat het bij bestelling nog niet bekend was het dus ook niet toegevoegd kon worden.
Wel kon het zo zijn dat het alsnog ineens bij productie er wel bij zou zitten, maar moest mijn hoop er zeker niet op zetten.
Dus JAMMER GEMISTE KANS
Was dit beloofd bij de aankoop ? Zo niet, is het zo hee. Er zullen nog verbeteringen en wijzigingen komen aan de Scenic naargelang de produktietijd verstrijkt. Als men alles wil mag men geen nieuw model kopen maar zou je een einde produktiemodel moeten kopen. Maar dan heeft het daaropvolgende nieuwe model weer zoveel meer
Ik vind dat Renault hier geen fout treft.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Ja balen is het wel... Maar gebeurt dikwijls dat er één of andere wijziging komt. Heb nog meegemaakt dat mensen een nieuw model kregen omdat het oude niet meer leverbaar was maar toch op tijd besteld werd. Die hadden natuurlijk enorm geluk.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Ik weet nog toen mijn pa in 2005 een Scenic Techline bestelde. Dit was ook rond de modelwijziging. Zijn model had standaard een panorama dak en die van de modelwijziging weer niet maar onder andere wel bandenspanningsensoren. Hij had dit beide erop zitten. Terwijl dat op zijn Tech Line optioneel zou moeten zijn. Gewoon afwachten, misschien heb je mazzel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Gisteren heb ik dringend de accu van mijn Renault Scénic IV uit 2020 moeten vervangen. Deze vervanging werd niet bij een Renault dealer uitgevoerd.
Alles werkt echter opnieuw, alleen is er het probleem dat mijn Scenic in de stand 'comfort' niet meer...
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling