Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb parkeersensoren aan de voorzijde, echte doen deze niets.
In het menu van de auto ( ontdekt in het instructieboekje ) heb ik de optie aangevinkt, er gebeurde niets.
Later weer in het menu gekeken en de optie stond niet aangevinkt, dit dus opnieuw gedaan maar er gebeurd weinig.
Heeft iemand een idee waar ik nog niet aan gedacht heb?
Als het er op zit dan moet het werken vind ik
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Een aantal weken geleden stopten de achteruitrijlichten en parkeersensoren van onze Megane III Grandtour uit 2011 ermee.
De garage heeft destijds de achteruitrijschakelaar vervangen, waarna de verlichting en de sensoren weer werkten.
Echter, sinds...
Dag allemaal,
Ben hier nieuw, maar hoop dat iemand wat tips heeft over het volgende :
Vlak voor de vakantie een Scenic III 1.4 TcE gekocht in zeer mooie staat en daar zijn we mee naar Z-Frankrijk gereden. De auto reed prima, ik blij - totdat..
De...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...