Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ook ik heb een probleem met de code van mijn radio.
Ik heb onlangs Renault Modus (2005) gekocht met een Blaupunkt radio die niet meer goed is.
Ik heb nu een 2e hands Tuner List gekocht maar helaas zonder boekjes en dus geen code.
Gegevens Tuner List zijn:
Model NO : 22DC277/62
TG196
RN277F30311561
PROD NO : FD0303420311561
8200256141TG196
8200 256 141
20170410_100623[1].jpg
Is er iemand die mij kan helpen aan de code?
Alvast bedankt.
mvg,
Herman
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hallo, ook ik krijg de radio niet meer aan de praat nadat men de accu losgekoppeld heeft gehad bij de apk.
Het gaat om een Renault Laguna uit 2001
Radio gegevens zijn
modelnr: 22DC279/62
TOU332
RN279RY0104280
prod nr: FD0300390104280
7700433948TU332
7700 433 948 -
christan schreef:Ook deze radio vraagt om een code naar accu wissel barcode 8200354522t security code is s973
7043 is je code
Iedereen succes met invoeren
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Beste dealer
Sinds een week ander voertuig gekocht helaas geeft autoradio error. Ik heb
een ander goedkoop radio om te proberen of de bedrading goed is en in
gedaan en die wekt wel. Kunnen jullie me alstublieft verder helpen. Oude
eigenaar heeft code aangevraagd maar Zie dat het via chassisnummer gedaan
is en niet via autoradio. Hopelijk heeft u voor mij de goede code. Ik hoor
van u groet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Acivi schreef:Beste dealer
Sinds een week ander voertuig gekocht helaas geeft autoradio error. Ik heb
een ander goedkoop radio om te proberen of de bedrading goed is en in
gedaan en die wekt wel. Kunnen jullie me alstublieft verder helpen. Oude
eigenaar heeft code aangevraagd maar Zie dat het via chassisnummer gedaan
is en niet via autoradio. Hopelijk heeft u voor mij de goede code. Ik hoor
van u groet
4142 zou de juiste code moeten zijn.
Als je radio een error geeft, dan heb je vermoedelijk te vaak de verkeerde code geprobeerd. In dat geval de radio ongeveer een uurtje aan laten staan, en dan kan je wederom de (juiste) code proberen in te voeren.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Hallo. Bedoelt u dat ik dan eeen uur moet rijden en op error moet laten. Want het gaat pas aan als ik het voertuig start. Nu blijft het error geven en ik kan nog niet het juiste code invoeren. Ik hoor graag van u. Dank u
Model/uitvoering :Renault modus
Bouwjaar :2005
Brandstof :BENZINE
Ik ben mijn radio code kwijt geraakt, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Q971 Security
RNRD 1340035474
FD 030443005474
Sluis19 schreef:Kan ik geholpen worden aan een code voor mijn radio op basis van de informatie op deze sticker?
Alvast hartelijk dank.
BertIMG_0001.JPG
Zeker, ik kom op de code 7074
Mijn Renault megane grand Scenic had startproblemen, welke met een nieuwe accu gisteren opgelost zijn.
Vandaag kom ik er achter dat de radio het niet meer doet en ik Code 0000 heb.
Natuurlijk weet ik de code niet en mijn eigen gezang is niet echt ........
Wie o wie kan mij helpen
Ik heb maar alle gegevens op de radio opgeschreven
Security code Europ Renault net
Technical code No 0752003
8200607918-C
W306 security 8200607918T
Vanmorgen de accu losgehad. Kreeg daarna code 0000 op de radio. Ik heb via deze en andere sites enkele codes uitgeprobeerd. Maar nu blijft er ERROR op staan. Heb nog paar keer accu losgehaald, maar mocht niet baten. HELLPPP!!!
Jaxonz5 schreef:... Ik heb via deze en andere sites enkele codes uitgeprobeerd. ...
Hoe bedoel je 'via deze en andere sites' ?
Ik zie nergens een bericht van je staan met de gegevens van je radio waarmee een code te genereren is.
In elk geval heb je de radio nu geblokkeerd door 'lukraak' codes te gaan proberen.
Je zal nu dus de radio circa 1 uur onafgebroken aan moeten laten staan, voordat de error code verdwijnt en je weer codes kan proberen.
Als je ondertussen even de eerste posting leest voor de benodigde gegevens, en deze hier post, kunnen wij misschien de juiste code voor je vinden.
Garanties geven doe ik niet, Blaupunkt radio's bijvoorbeeld blijven lastig.
Wie o wie kan mij helpen
Ik heb maar alle gegevens op de radio opgeschreven
Security code Europ Renault net
Technical code No 0752003
8200607918-C
W306 security 8200607918T
RNRDBE80757559
RENRDW330-10
FD0908080757559
Stop maar met zingen, je code is 3630
Heb een twingo gekocht zonder papieren erbij
Uit 2003 en er zit een radio in maar ik heb de code niet weet iemand hoe ik aan de code kan komen
Model no 22dc239/62r
Prod no fd0303500367200
Barco 8200197530tb855
Goedendag. Ik zou graag weer van de radio code hulpdienst gebruik maken. Bij de Mégane in mijn avatar is de accu vervangen en dan raad je het al. Hieronder een foto van de sticker op de zijkant van de radio. Alvast weer hartelijk bedankt, groet, André.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...