Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Volgende week wordt mijn Talisman geleverd en dus zit ik in de hoogste staat van voorbereiding..
Nu heb ik al best veel gelezen over muziek afspelen vanaf een USB, maar bij mij staat alles op een iPod. In mijn huidige Volvo werkt dit perfect, maar gaat dit ook lukken in de Talisman? Iemand ervaringen??
Als ik mijn iPhone (met mp3 muziek erop) aansluit in mijn Kadjar (weekje oud) dan wordt ook dat gezien als een usb device en kan de muziek worden afgespeeld bij het selecteren van deze source. Dat zal met jouw iPod niet anders zijn
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989
Knippie schreef:Volgende week wordt mijn Talisman geleverd en dus zit ik in de hoogste staat van voorbereiding..
Nu heb ik al best veel gelezen over muziek afspelen vanaf een USB, maar bij mij staat alles op een iPod. In mijn huidige Volvo werkt dit perfect, maar gaat dit ook lukken in de Talisman? Iemand ervaringen??
iPod aansluiten is probleemloos, wordt als een externe bron gezien, 2 USB-aansluitingen, één SD slot en ook nog Bluetooth.
Playlists selecteren, genres, nummers of artiesten, gaat allemaal prima via het grote scherm. En zoeken op alfabet ook, werkt allemaal soepeltjes. En cover art wordt ook mooi weergegeven op het grote scherm!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, heb renault captur 2 hybride . de deuren automatisch openen of sluiten lukt maar zelden meer. nieuwe batterij geplaatst, maar helpt niet.
Heeft iemand een idee wat ik kan proberen om dit in orde te krijgen?
Sinds kort trotse bezitter van een rode Zoë van 2022 met gekochte accu (de rode rolschaats). Helemaal te gek karretje, waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen. Heb een vraag over het openen en sluiten van de ramen via de ab. Het is...
Krijg altijd de melding niet compatibel. dit zowel me de iPod classic als met de nieuwste versie Ipod Touch.
weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt :)
Ik krijg vandaag (29 april) de melding in mijn Renault app dat ik mijn 5 E-TECH moet inleveren bij de dealer vanwege de mogelijkheid van een koelvloeistoflek uit de tractieaccu en de motor van de auto .
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.