Batterijwissel

Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Batterijwissel

Bericht door Hachy »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

De software update is nog niet vrijgegeven las ik vandaag in de mail.

Batterij upgrade zal inderdaad nog wel even duren. Het is idd Franse slag, ik kan me goed voorstellen dat mensen daar niet tegen kunnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EV-pioneer EVerhard
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 apr 2016 12:11
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door EV-pioneer EVerhard »

Volgens ZE dealer Oving te Zwolle hadden ze van de importeur vernomen dat er voor Nederland niet meer dan 40 stuks (!) ZE40 batterijpakketten beschikbaar komen, dus het gaat er voorlopig niet op lijken. Oorzaak hiervan is dat met alle batterijen nodig heeft voor de nieuwe auto's. Nu geloof ik er niet veel van wat de dealers allemaal zeggen aangezien ze erg weinig informatie van de importeur en fabriek krijgen. Gewoon afwachten dus, maar als je het mij vraagt wat de beste oplossing is als je een Zoe hebt van een jaar of drie oud? Inruilen!
Forumlid en Zoe Zen Q210 driver sinds dec 2013, vanaf apr. 2017 Zoe Bose Edition Q90 ZE40, tevens Model S owner, having lots of fun driving EV! Twitter: #EV-pioneer #NoTailpipes : :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hugovdw
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 136
Lid geworden op: 17 nov 2016 14:32
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door hugovdw »

Commercieel Directeur van een bepaalde dealergroep mailde mij vandaag: "Met betrekking tot de accuwissel kan ik u nog geen bevestigend antwoord geven, Renault werkt op dit moment nog aan het dossier in samenwerking met het hoofdkantoor in Frankrijk. Totdat dit proces is afgewikkeld kan ik u helaas nog geen informatie geven, vanuit de media is er wel al informatie naar buiten gekomen, deze informatie is echter niet door Renault bevestigd. De verwachting is dat het complete dossier inzake de accuwissel begin mei zal worden uitgestuurd naar de dealerorganisatie, zodra ik de informatie ontvangen heb zal ik direct contact met u opnemen."

Nou, weer een kluitje in het riet zeg maar. Denk dat ik de aankoop ongedaan ga maken en een Ioniq oid koop.
2020 Zoe -R50 First Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 29
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door PieterZoe »

kreeg een vergelijkbaar telefoontje. Wel netjes dat de dealer proactief contact opneemt

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Kjschuil
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 aug 2015 10:00
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Kjschuil »

Zijn er in het buitenland al batterijwissels geweest en is daar dus ervaring mee? Actieradius? Prijs?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Smarti48
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 feb 2017 18:12
Actief als: particulier
Locatie: Drunen

Re: Batterijwissel

Bericht door Smarti48 »

Bij een bezoek van ons aan een andere Renault dealer kregen we het advies om zelf actief te zijn m.b.t. de batterijwissel.
Renault kan niet onder de beloofde batterijwissel uit, maar zal zelf geen actie doen richting de Zoe-rijders. Dus is het raadzaam zelf in actie te komen om Renault, al dan niet via de dealer, duidelijk te kennen geven dat jij een batterijwissel wenst. Zorg ervoor dat je dat (de wens) ook zwart op wit bevestigd krijgt.
Zoe Q210 intense, maart 2016 - jan 2018 batterijwissel :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Martijn S
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jan 2017 22:19
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Martijn S »

Martijn S schreef:Hallo, ben nieuw hier.
De batterij van onze ZOE (06/2015) is gedegenereerd tot onder de 75% en moet vervangen worden.
.....
Update: geen nieuwe batterij geworden, maar uiteindelijk met nieuwe software range weer helemaal terug
zie ook post177957.html#p177957

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door erijder »

Vandaag hoorde ik van Renault dealer Aalsmeer, dat de batterijwissel er komt maar dat er pas eind van het jaar duidelijkgeid over komt over hoe en wat. Hij bevestigde wel de ca 3000 euro. Verder BS verhaal over efficientere motor in nieuwe Zoe (motor in de Q400 is natuurlijk gelijk aan de Q210).
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Batterijwissel

Bericht door HarmOtten »

De Q400 bestaat niet, maar je bedoelt denk ik de motor van de Q90 (met 370 km NEDC). Die is idd gelijk aan de Q210.
Daarnaast heeft de R90 (met 403 km NEDC) een iets efficiëntere motor, die weer gelijk is aan de R240.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door erijder »

Bedoel idd de Q90.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Batterijwissel

Bericht door OlafH »

Vandaag hetzelfde bericht bij Bochane Veenendaal ontvangen. Nog niets bekend over de prijs en ergens eind van het jaar (waarschijnlijk). Er bestaat geen lijst oid waar je je op kunt laten plaatsen.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Smarti48
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 feb 2017 18:12
Actief als: particulier
Locatie: Drunen

Re: Batterijwissel

Bericht door Smarti48 »

Het blijft vreemd hoe de dealers reageren. Ik praat momenteel met 2 dealers over de wissel of inruil, waarbij bij een dealer zelfs de verschillende medewerkers een andere mening hebben. In het kort komt her hier op neer:
- dealer A : geef mij de opdracht om een duidelijk aanvraag voor een batterijwissel te doen en ik regel een officiële schriftelijk aanvraag.
- dealer I : klopt dat er maar een beperkt aantal batterijen beschikbaar komen. RNL vindt, volgens hem, het NL aantal te laag en
vraagt om meer
- dealer A : op de genoemde prijs van 3500 euro komen nog extra kosten
- dealer I : nee de prijs van 3500 euro ligt wel vast
- dealer I : RNL gaat niet alle ZOE rijders aanschrijven, dus is het wel zinnig dat het bekend is wie er een batterijwissel wil
Informatie komt half mei - uitlevering kan wel een jaar duren
Zoe Q210 intense, maart 2016 - jan 2018 batterijwissel :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 78
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door GertjanVB »

Ik ga voor dealer I
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hugovdw
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 136
Lid geworden op: 17 nov 2016 14:32
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door hugovdw »

het blijft angstvallig stil.... (zowel hier als van RNL als van de dealer).. :cry:
2020 Zoe -R50 First Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Batterijwissel

Bericht door HarmOtten »

Persoonlijk vind ik het allemaal veel te lang duren. Zowel de beschikbaarheid van de 41kWh batterij voor bestaande Zoe's, als het oplossen van het mysterie van de beperkte oplaadsnelheid, en de definitieve oplossing van Renault voor het soms niet kunnen laden bij Snellaadstations met een middenspanningstrafo.
Hierdoor had ik al besloten dat het voor mij geen hele nieuwe Zoe (2017) meer zal worden, maar ik twijfel ook steeds meer of ik de batterij-upgrade nog wel wil laten uitvoeren. Ik heb altijd (zo'n 4 jaar nu) met heel veel plezier in mijn Zoe (van 2013) gereden, en ben ook altijd goed geholpen bij de garage waar ze in onderhoud is, maar voor het geval er voor mij geen bevredigende oplossing komt van eerder genoemde punten, heb ik inmiddels toch alvast een reservering gedaan voor een Tesla Model 3. (Ik weet, deze valt niet in dezelfde prijsklasse, maar ik heb veel vertrouwen in Tesla, en zie interessante mogelijkheden voor de toekomst)
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door MrGoogle87 »

HarmOtten schreef:Persoonlijk vind ik het allemaal veel te lang duren. Zowel de beschikbaarheid van de 41kWh batterij voor bestaande Zoe's, als het oplossen van het mysterie van de beperkte oplaadsnelheid, en de definitieve oplossing van Renault voor het soms niet kunnen laden bij Snellaadstations met een middenspanningstrafo.
Hierdoor had ik al besloten dat het voor mij geen hele nieuwe Zoe (2017) meer zal worden, maar ik twijfel ook steeds meer of ik de batterij-upgrade nog wel wil laten uitvoeren. Ik heb altijd (zo'n 4 jaar nu) met heel veel plezier in mijn Zoe (van 2013) gereden, en ben ook altijd goed geholpen bij de garage waar ze in onderhoud is, maar voor het geval er voor mij geen bevredigende oplossing komt van eerder genoemde punten, heb ik inmiddels toch alvast een reservering gedaan voor een Tesla Model 3. (Ik weet, deze valt niet in dezelfde prijsklasse, maar ik heb veel vertrouwen in Tesla, en zie interessante mogelijkheden voor de toekomst)
Hallo Harm,

Ik en mijn vriendin denken er precies hetzelfde over. Jij hebt ook de auto in onderhoud bij Arend auto eindhoven toch? Wij worden ook netjes geholpen, maar er is gewoon nog steeds geen oplossing.

De z.e. Monteur had jou auto ook onderzocht werd verteld, nadat hij vroeg of ik ook online op renault forums te vinden was.

Zoals in een ander topic hier heb gezegd, ik hoop ook dat Renault snel met een oplossing komt, het duurt allemaal veel te lang, uit het laatste contact met Renault Nl werd er weer herhaald wat al bekend was: zijn nog bezig met onderzoek om het op te lossen.

In de praktijk moet ik dus de snellaad problemen nu maar voor lief nemen, die niet minder maar misschien zelfs erger zijn geworden nadat er een nieuwe lader is gemonteerd. Ik heb nu zelfs meedere malen al snellaad problemen gehad bij andere aanbieders dan Fastned, en bij FN stations die nog een laagspanningsnet gebruiken..

Ik sta zeker 10-25x keer per maand aan de snellader, dat moet dan in de basis ook gewoon kunnen werken. (Soms moet ik 4x op een dag snelladen, bij uitjes of weekendjes weg.)

Het vervelendste is dat het probleem erkend word, maar er is geen uitzicht op een oplossing, ondertussen maar doorbetalen elke maand aan omrijden, duurdere snelladers en extra reistijd met meer Km's dan acculease abbonnnement (prive auto, particulier)


**edit**

Een Tesla model 3 zou ik ook wel willen, maar dat duurt nog erg lang, plus dat ik die voor ons voorlopig te duur is (jammer genoeg!)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

Ik blijf erbij @MrGoogle87 dat jouw Zoe toch beter kan met minder problemen. Als het niet verandert kun je ze ook in gebreke stellen, dan heb je je probleem sneller opgelost dan hier blijven posten.

Voor wat het waard is; ik heb bij onze Duitse broeders gelezen dat het laatste gerucht is dat de eerste uitleveringen in Juli / Augustus gaan plaatsvinden en dat de oplages beperkt zijn. Maar het blijft vooralsnog helaas bij geruchten. Geduld lijkt het enige devies.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door MrGoogle87 »

Hachy schreef:Ik blijf erbij @MrGoogle87 dat jouw Zoe toch beter kan met minder problemen. Als het niet verandert kun je ze ook in gebreke stellen, dan heb je je probleem sneller opgelost dan hier blijven posten.

Voor wat het waard is; ik heb bij onze Duitse broeders gelezen dat het laatste gerucht is dat de eerste uitleveringen in Juli / Augustus gaan plaatsvinden en dat de oplages beperkt zijn. Maar het blijft vooralsnog helaas bij geruchten. Geduld lijkt het enige devies.
Heb je een linkje naar de duitse broeders :)?

Zoals ik in een ander topic heb gezegd, had ik gevraagd of ze geen aanbieding konden doen voor de accuwissel. Via de telefoon is gezegd dat ze die eerder verwachten dan een oplossing met de huidige batterij en snellaadproblemen.

Mocht dat het geval zijn, dan kan Renault NL met een goede aanbieding komen om de batterij te wisselen naar de 40kWh+ variant. (Tenzij ze dan voor die tijd al een oplossing hebben die altijd werkt bij de huidige accu)

Dit kan best een goede (tijdelijke) oplossing zijn en wij zullen dan minder last hebben van snellaadproblemen, omdat ik ze dan niet zo vaak neer nodig heb.

Het vertrouwen is wel een beetje weg, ik heb de Renault niet bij een Dealer gekocht. Hoe en op welke manier kan ik eventueel in de toekomst Renault in gebreke stellen? Wat zou ik dan kunnen vragen/doen?

Eerlijk gezegd denk ik dat het helaas nog maanden gaat duren voordat er wat veranderd..

Bedankt voor je reactie :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

hier

Als je de Renault niet bij een dealer gekocht hebt weet ik niet zeker of je ze in gebreke kunt stellen. Je koopt immers elders en dan zou die die partij in gebreke kunnen stellen omdat zij niet leveren wat jij ervan verwacht. Maar dat kan je beter aan een jurist of je rechtsbijstandsverzekering overlaten.
Het gaat erom dat jij problemen hebt die Renault bij andere mensen wel krijgt opgelost. Het kán dus wel.

Waar ik maar wil zeggen is dat hier klagen geen zin heeft. Post liever iets als je wat constructiefs hebt toe te voegen aan de discussie.Natuurlijk begrijpen we je problemen en kunnen we meedenken, maar bottom-line zijn wij niet Renault en kunnen we deze problemen hier niet oplossen.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door MrGoogle87 »

Misschien was het niet duidelijk genoeg in mijn post maar (constructief): Wij krijgen mogelijk een nieuwe grotere batterij van Renault NL (met korting/goede aanbieding) omdat ze het probleem nu niet kunnen oplossen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

En naar die ontwikkelingen zijn we uiteraard erg benieuwd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Kjschuil
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 aug 2015 10:00
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Kjschuil »

Misschien was dit hier al bekend:

http://pushevs.com/2017/03/17/renault-z ... onditions/



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Batterijwissel

Bericht door Hachy »

Ja dat wel maar dit niet:

"Een paar weken" Afbeelding ja die kennen we Eric Afbeelding

http://www.automobile-propre.com/renaul ... obre-2017/

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hugovdw
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 136
Lid geworden op: 17 nov 2016 14:32
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door hugovdw »

Zojuist een nieuwe reactie van RNL ontvangen op mijn herhaalde verzoek om informatie aangaande een accuwissel:

"Er is nog geen exacte datum bekend waarop een upgrade van de batterij mogelijk zal zijn en de beschikbaarheid zal waarschijnlijk beperkt zijn. We hebben uw (auto)gegevens en de gegevens van uw Z.E. dealer. We zullen u direct informeren wanneer er meer informatie beschikbaar is."

Dat schiet dus niet op.
2020 Zoe -R50 First Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door erijder »

Stumpers. Mooie cursus hoe jaag je loyale klanten van het eerste uur weg....
Op naar de model 3
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Casss
Donateur
Donateur
Posts in topic: 16
Berichten: 278
Lid geworden op: 02 jun 2014 22:08
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door Casss »

Daarvoor een jaar geleden al 1.000 euro geinvesteerd...
Maar had die Batterwissel ook nog wel mee willen pakken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 78
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door GertjanVB »

Voor de zomervakantie moet de kogel door de kerk zijn over de volgen procedure en kosten.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

Nou dat is dan nog 1 week :)
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 78
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door GertjanVB »

Voor mij nog 5 weken ;-)
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door MartijnEV »

GertjanVB schreef:Voor mij nog 5 weken ;-)
Heb jij al een echte datum dan? Afbeelding
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 78
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door GertjanVB »

Van mijn vakantie, niet van Renault, maar ik proef een besluit in de zeer nabije toekomst.....
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Batterijwissel

Bericht door Hachy »

Gertjan doe eens niet zo vaag man. Weet je meer of mag je het niet zeggen?
;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 78
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Batterijwissel

Bericht door GertjanVB »

Dit is wat ik weet. Zoals te vaak geen concrete informatie, maar wel een wortel die de ezel wordt voorgehangen zodat die blijft lopen :pray:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 71
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Batterijwissel

Bericht door Hachy »

In Oostenrijk is de voorspelling deze week:

Volgens dit filmpje beginnen ze in België.

Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hugovdw
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 136
Lid geworden op: 17 nov 2016 14:32
Actief als: particulier

Re: Batterijwissel

Bericht door hugovdw »

Prijs van 3500 is voor heel europa dus gelijk en eigenlijk vallen mij die aantallen (100 stuks voor CH/AT) ook nog mee. Ben benieuwd wanneer we hier wat gaan horen.
2020 Zoe -R50 First Edition

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Zohra
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 jun 2016 11:58
Actief als: particulier
Locatie: Formentera del Segura,Spanje

Re: Batterijwissel

Bericht door Zohra »

België heeft de eer en het genoegen om als testland te fungeren, ik kijk er naar uit !
Nu nog de vraagstelling, wikken en wegen, gaan we € 3500 betalen + verhoogde huurprijs en de batterij blijft eigendom van RCI, of € 10.000 , eigenaar worden van de batterij, geen batterijhuur en onbeperkte kilometers, garantie van 8 jaar en herstelling of vervanging bij een SOC van 60 of 65% (de juiste waarde is mij ontgaan).
9/16 Zoe Intens R240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in