Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Gebruikersavatar

lagunaphIII
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 20 jun 2010 23:00
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door lagunaphIII »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

LB9 schreef:Ik heb vanochtend die 30k extra overigens met veel plezier uitgegeven (zie ook topic te koop). Neem nu het headup display, bij MB bijna 3x de prijs die Renault er voor vraagt. Wordt bij hun fantastisch mooi, breed en loei scherp op het voorruit geprojecteerd. Dat is wel een verschil met het goedkope plastic plaatje dat nu uit je dashboard omhoog klapt. Is leuk als je het voor de eerste keer hebt, het kan echter zoveel beter! Of het panoramadak waar MB 2x meer voor vraagt, enorm verschil in afwerking, ruisloos en grote van het schuifdak. De lichtopbrengst van de Leds. Bij de Talisman is dat ook weer een net niet verhaal. Stoelverwarming en stoelventilatie, 4x duurder bij MB maar oh jongens zo fijn. Je kunt en mag het niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk betaal ik liever meer voor 'goed en premium' dan minder voor 'leuk maar net niet'. En ja, daar heb ik me met mijn Talisman behoorlijk in vergist. Op het eerste gezicht/proefrit lijkt het allemaal oke, na verloop van tijd blijkt het toch net ietjes anders in elkaar te zitten.
Gefeliciteerd met een zeer goede keuze :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ik kan geen 70k en meer uitgeven aan een wagen en dan ook dezelfde problemen tegen komen dan met een Renault. Ik ken iemand met een GLC-klasse waar ze na 14 dagen de automaat G9-Tronic zonder morren hebben vervangen. Geen probleem natuurlijk, zo hoort het. Maar ik vind zulke defecten niet thuis horen bij een Premium merk en dan al zeker MB niet.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Wees maar zeker dat je in een premium minder foefjes tegen komt hoor ;)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cabool
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Cabool »

LB9 schreef:Ik heb vanochtend die 30k extra overigens met veel plezier uitgegeven (zie ook topic te koop). Neem nu het headup display, bij MB bijna 3x de prijs die Renault er voor vraagt. Wordt bij hun fantastisch mooi, breed en loei scherp op het voorruit geprojecteerd. Dat is wel een verschil met het goedkope plastic plaatje dat nu uit je dashboard omhoog klapt. Is leuk als je het voor de eerste keer hebt, het kan echter zoveel beter! Of het panoramadak waar MB 2x meer voor vraagt, enorm verschil in afwerking, ruisloos en grote van het schuifdak. De lichtopbrengst van de Leds. Bij de Talisman is dat ook weer een net niet verhaal. Stoelverwarming en stoelventilatie, 4x duurder bij MB maar oh jongens zo fijn. Je kunt en mag het niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk betaal ik liever meer voor 'goed en premium' dan minder voor 'leuk maar net niet'. En ja, daar heb ik me met mijn Talisman behoorlijk in vergist. Op het eerste gezicht/proefrit lijkt het allemaal oke, na verloop van tijd blijkt het toch net ietjes anders in elkaar te zitten.
Welke Mercedes heb je dan gekocht? Raar verhaal, eerst ben je in de markt voor een Talisman en dan ga je zomaar het dubbele uitgeven aan een auto in hetzelfde segment van Mercedes... en waar is die Talisman? Weggegeven?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

LB9 zit nu op het MB-forum denk ik...
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door EagleForce »

Cabool schreef:
LB9 schreef:Ik heb vanochtend die 30k extra overigens met veel plezier uitgegeven (zie ook topic te koop). Neem nu het headup display, bij MB bijna 3x de prijs die Renault er voor vraagt. Wordt bij hun fantastisch mooi, breed en loei scherp op het voorruit geprojecteerd. Dat is wel een verschil met het goedkope plastic plaatje dat nu uit je dashboard omhoog klapt. Is leuk als je het voor de eerste keer hebt, het kan echter zoveel beter! Of het panoramadak waar MB 2x meer voor vraagt, enorm verschil in afwerking, ruisloos en grote van het schuifdak. De lichtopbrengst van de Leds. Bij de Talisman is dat ook weer een net niet verhaal. Stoelverwarming en stoelventilatie, 4x duurder bij MB maar oh jongens zo fijn. Je kunt en mag het niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk betaal ik liever meer voor 'goed en premium' dan minder voor 'leuk maar net niet'. En ja, daar heb ik me met mijn Talisman behoorlijk in vergist. Op het eerste gezicht/proefrit lijkt het allemaal oke, na verloop van tijd blijkt het toch net ietjes anders in elkaar te zitten.
Welke Mercedes heb je dan gekocht? Raar verhaal, eerst ben je in de markt voor een Talisman en dan ga je zomaar het dubbele uitgeven aan een auto in hetzelfde segment van Mercedes... en waar is die Talisman? Weggegeven?
Zeker apart...........auto 2 x zo duur, kan je meer verwachten, en tja, iedereen kan toch ff 70K trekken na een zeperT? ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Heb beetje zelfde gedaan als LB9. Mijn nieuwe wordt echter pas begin 2018 geleverd en is geen MB.

Reden aanschaf Talisman: zeer mooie wagen en wou minder geld uitgeven dan bij vorige wagens. De testrit van 5km was allicht te kort. Ik ging er verkeerdelijk vanuit dat andere merken tegenwoordig meer waar voor hun geld bieden dan de premium merken. Toch als ik de verhalen uit mijn vriendenkring hoorde.

Zoals LB9 schreef: het is bij de Talisman op teveel vlakken net niet. Of helemaal niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

@LB9: wat heb je trouwens met je Talisman gedaan?

Moet er ook nog voor een nette prijs van proberen af te raken na de vakantie :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Rijke mensen zijn aardig zegt een spreekwoord in BE. :?
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Voor de Nederlanders: met aardig bedoelen ze raar :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Mijn Grandtour Intens 110 EDC kostte met 28000 trouwens heel wat minder dan jouw IP 200 denk ik (nettoprijs in Belgie incl. BTW, fleet kortingen af).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Mijn Estate TCe 200 IP heeft mij netto gekost met dealerkorting, stockwagen premie, Renault actie kortingen € 34.570,00 en was Bruto gecatalogeerd € 43.100,00.
En dan nog, mocht ik ooit met de lotto of Euromillions winnen dan koop ik mij nog geen MB of BMW of Audi etc... Wij zijn zo niet zo opgevoed en dat zijn geen wagens die bij onze standing passen. Liever een goedkoper model. Maar ja... je moet er geluk mee hebben hee.
En toeval of niet ik mag met mijn huidig (Frans) wagenpark dat ik al bereden heb absoluut niet klagen. En nu trouwens ook nog niet... :D
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Moest je het toch ooit overwegen om BMW of Mercedes te kopen: een 3-reeks of C-klasse voelt in de basisversies ook niet echt premium aan, je moet al naar een 5 of E vooraleer de binnenafwerking een stuk beter is dan pakweg een Talisman.

Op een 3 of 5 werkt echter wel alles zoals het hoort: parkeersensoren, FM ontvangst, navi, ....

Rijplezier heeft echter niets met opvoeding te maken imo. Lotto of geen lotto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Wat heeft BMW, Mercedes,... met opvoeding te maken ? Als je graag iets beters wil, ben je dan slecht opgevoed ?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

Die vergelijking snap ik ook totaal niet... Als ik voldoende geld had, zou ik het wel weten! Die modellen van MB, AUDI en BMW zien er ook erg goed uit, maar kosten dan ook wel wat meer. Maar wat dat dan in godsnaam met opvoeding te maken heeft? We leven niet meer in de negentiger jaren waarin de Mercedes S 500 coupe en de BMW 630i als "asobakken" werden gezien, toch? :-)
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Eens! Ik rij een Talisman omdat een E klasse of 5 serie gewoonweg te duur is. Collega heeft een nieuwe 520d en dat kan je echt niet met elkaar vergelijken. Is ook bijna een keer zo duur dus appels
met peren. Maar wat een auto.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Jullie begrijpen mij verkeerd. Ik zeg niet dat jullie verkeerd opgevoed zijn, maar ik ben arm opgevoed. Wij hadden het niet breed in mijn jeugd. Dus wat ik bedoel is dat ik zo niet opgevoed ben om kwistig met geld om te springen, ook niet als ik het ooit zou kunnen. Ik beleef een goed leven nu, maar een wagen van 70K zit er voor mij gewoon niet in, en mocht ik het ooit kunnen door ik weet niet welke geldstroom die ik zou kunnen bemachtigen dan zou ik nog geen 70K kunnen uitgeven aan eender welk merk van wagen. De rede dat ik de Duitse merken noem is puur weg omdat deze als je WAT wil al minstens 60K moet neertellen. En 70K en meer als je nog meer wil. Ik rijd al gans mijn leven met Franse wagen, waaronder 2 Peugeots en 6 Citroën's en één Opel (dat nooit meer) en buiten de Opel mag ik niet klagen van mijn Franse wagens die ik gereden heb tot nu toe. Altijd geluk mee gehad, dat weet ik niet maar heb nooit grote klachten gehad. De Opel was een ramp zoals sommigen hier ervaren met hun Talisman. Eerlijk waar ik heb tot op heden geen problemen met de Talisman buiten dat mijn Smartphones niet meer automatisch verbinden met R-Link 2. Juist is tot op heden de batterij gewisseld en het motormanagement geüpdatet. Ik weet dat zou niet mogen zijn maar het werd keurig opgelost. Bij mijn Opel werd er niets opgelost en daar waren serieuze motor problemen en dit tijdens de garantie periode. De motor verbruikte 1,5l olie elke 4000 km? Was normaal volgens Opel?!?!?! Hij is na 1 jaar dan ook de deur uit gegaan. Na het Citroën tijdperk heb ik een Dacia Duster gehad ook zonder noemenswaardige problemen, waardoor ik mijn huidige dealer heb leren kennen en ik er een goede vriend aan overhoud. Daarom blijf ik hier ook verder gaan. Ik ben bij hem dan in de voorbije mei maand binnengestapt met vrouwlief om er een Megan IV GT te gaan kopen en zijn er na een gezellige babbel met een bestelbon voor een Talisman Grandtour TCe 200 IP buiten gekomen en dit nog steeds naar volle tevredenheid.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

Ik snap het nog steeds niet hoor :-) Zijn alle BMW, Audi en MB-rijders dan grote verkwisters? Als je het geld hebt waarom dan niet een degelijke (duurdere) auto kopen? Ook al kom je uit een "arm" gezin, hier is niets maar dan ook niets mis mee!
***Maar nu maar weer on-topic***
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Ik begrijp je domi, ik wou eigenlijk ook niet meer zoveel geld uitgeven aan een auto.

Nu, als je een beetje uitkijkt hoeft het geen 70k te zijn (dankzij de vrienden van Park Lane en de goedkope pond, daar komt de vorige ook vandaan)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Tja er mag dan af en toe iets zijn maar ik vind het uiterlijk van de talisman heel bizonder.
En ik niet alleen regelmatig zeggen wild vreemde mensen wat een mooie auto.
Blijven de mercedessen en audis toch mooi achter.
En dat voor die prijs vind ik nog steeds bizonder.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

berenburg schreef:Tja er mag dan af en toe iets zijn maar ik vind het uiterlijk van de talisman heel bizonder.
En ik niet alleen regelmatig zeggen wild vreemde mensen wat een mooie auto.
Blijven de mercedessen en audis toch mooi achter.
En dat voor die prijs vind ik nog steeds bizonder.
Nou dat had ik met mij 3
Serie touring met M pakket ook regelmatig. Zelf toen ie 10 jaar oud was kreeg ik regelmatig complimenten dat het een mooie auto is. Met de A4 opa uitvoering nooit trouwens. Fijne auto maar wat saai!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

En de Renaults worden getekend door Laurens Van Den Acker een Nederlander. :P
Hij hij kent verdomd goed zijn job hoor want ook ik ben voor de mooie vorm en lijnen van de Talisman gevallen...
Ook de Espace V is een kunstwerk voor een cross-over. Deze mag best gezien worden en hoeft heus niet onder te doen voor de Andere Premium merken...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

Laurens Van Den Acker naar BMW aub :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

Wat is er mis met dit plaatje?

Afbeelding

De ontwerper/tekenaar van BMW mag wel blijven van mij hoor :D
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ouwbollig! Nogsteeds hetzelfde radiatorrooster als 25 jaar geleden. Audi begint het nu te begrijpen dat ze eindelijk hun design eens mogen bijstellen naar modernere normen. MB begint er ook mee maar de nieuwe E-klasse is een flop achteraan met die kleine lichtblokken. Ziet er goedkoop uit. Het model net ervoor kon me nog bekoren, mja ik kan het me toch niet permitteren dus een zorg minder voor mij. :P
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

De nieuwe A8 is een prachtig object. Maar niet voor mijn beurs weggelegd.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

MadBull schreef:Wat is er mis met dit plaatje?

Afbeelding

De ontwerper/tekenaar van BMW mag wel blijven van mij hoor :D

Getuigt net van tijdloze klasse dat je een model niet telkens drastisch hoeft te veranderen.
Nieuwe 5 is inderdaad superknap!

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door TBiRD »

Onlangs met de nieuwe 5 gereden. Wat een wagen. Ook met een 330e m sport. Superwagens.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

En inderdaad: smaken verschillen, maar ik vind de "nieren" van de BMW's zeker iets hebben en een echt trademark van het merk.
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

En zo heeft ieder zijn mening. :)
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door jefb »

De nieuwe 5 is een moeilijke. Niet onder de indruk van de testrit met de 520d. Is uiteraard veel beter dan de Talisman, maar motorgeluid, soepelheid kan helemaal niet tippen aan de 525d 6-cilinder. Vind de sedan ook mooier dan de touring. Maar: de gustibus non est disputandum.
Lang getwijfeld tussen de 5 touring en de nieuwe X3. Het is uiteindelijk blindelings de laatste geworden als 30d. Time will tell..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Zit ik nu op het bmw petjes forum?
We gaan die hoerensloeps toch niet vergelijken met onze talisman?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Proficiat jefb... mooie keuze en geweldige motor! Laat je niet afschrikken door jaloerse mensen genre Berenburg :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door MadBull »

:dance: :dance: Hoerensloeps :dance: :dance:

We zijn weer terug in de jaren negentig hoor... :doh: :doh:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heren, zullen we alle frustraties nu dan echt achterwege laten en doorgaan ***on-topic***?
Het gaat hier om de Talisman en niet zijn concurrent. :naughty:
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Haha frustraties, ik durfde het woord niet uitspreken. Maar iemand geluk wensen met een aankoop van een ander merk moet kunnen, vind ik. Da's even off topic misschien, vloeit wel voort uit de aankoop van een Talisman hee ;)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Goeden mogge haha.

Gelukkig gaat het weer over onze talisman.
Ik zit inmiddels op 26 k
De 160dci rijd voorbeeldig.
Software heeft af en toe last van hangen met name de navigatie software.
Tevens lijkt het wel of de stoel wat beweegt bij het nemen van bochten ( talisman stuurt messcherp door de 4 control) iemand ervaring mee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht