Bevindingen & issues Talisman na 30.000km


berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Goeden mogge haha.

Gelukkig gaat het weer over onze talisman.
Ik zit inmiddels op 26 k
De 160dci rijd voorbeeldig.
Software heeft af en toe last van hangen met name de navigatie software.
Tevens lijkt het wel of de stoel wat beweegt bij het nemen van bochten ( talisman stuurt messcherp door de 4 control) iemand ervaring mee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 26
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door r.zeevat »

De 4control rijdt geweldig! En de draaicirkel is echt ongelofelijk klein.

Verder vind ik het motorgeluid van de diesel erg stil. Heb de Audi a4 en passat gereden, maar die waren qua motorgeluid veel duidelijker te horen.

Alleen de Mercedes c, vond ik minimaal zo stil als de Talisman


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



bakicc
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 dec 2016 14:28
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door bakicc »

Ik zit op de 38k nu. 1.6d schakel. Op zich heel tevreden mee. 4-control is bijzonder en je snijdt zo de bochten door. Je voelt minder zijwaardse krachten op de achterkant, dus de auto wilt niet uitbreken op de gladde weggetjes in de heuvels (montenegro). Zeer veel ruimte in de achterbak, handig voor vakantie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Die 4 control kan ik mij ook helemaal in vinden. Je lijkt wel met een Twingo op de baan bij bochtenwerk. :D
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

Ik heb m'n Talisman terug. Zucht... Ruit eindelijk vervangen na 5 weken. Een slecht laspunt zorgde voor extra druk op het raam en er was te weinig kit vandaar de barst. Ok opgelost. Eerste 2km's werkte de radar niet, dan plots wel (inleerproces/kalibratie van het systeem denk ik) Geen paniek dus :)

Maar dan: "STOP"-melding (ook op de head-up) "kans op motorschade" en een alarmsignaal. Voorzichtig aan de kant gezet.
Gestopt, herstart "kans op motorschade" & melding "controlleer ESC". Op advies de wagen gesloten met de KeyCard en opnieuw gestart.
Alle meldingen weg behalve het "crashsymbooltje". Zucht... Nooit een lampje gezien in 10jr Ford. Hier steeds een kerstboom.

Ik had 'm voor de zoveelste keer een kans gegeven maar steeds word ik weer geconfronteerd met andere dingen. Moe en bijna ziek ben ik ervan..
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Doe dat spul weg man... 1 keer op de tanden bijten.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

15.900 km - bijna evenveel kms ellende.
Zo jammer van ik blijf 'm bloedmooi vinden :(
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ghia schreef:15.900 km - bijna evenveel kms ellende.
Zo jammer van ik blijf 'm bloedmooi vinden :(
Ben je zeker dat je dealer weer niets verprutst heeft? Want was dat overlaatst ook geen opmerking van u, dat uw dealer telkens hij iets repareert ook weer iets kapot maakt? Ik zou om te beginnen een andere dealer raadplegen.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Zonde dat er zulke slechte dealers zijn.
Hier dezelfde ervaring 1 dealer weet het niet en wil gaan knoeien, naar andere dealer gegaan herkent het probleem en lost het vakkundig op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Elmac »

Ghia schreef: Zucht... Nooit een lampje gezien in 10jr Ford. Hier steeds een kerstboom.

Ik had 'm voor de zoveelste keer een kans gegeven maar steeds word ik weer geconfronteerd met andere dingen. Moe en bijna ziek ben ik ervan..
Waarom ga je dan niet lekker terug naar Ford, aangezien je naam toch nog Ghia is?

Ruil je Talisman in op een Mondeo Vignale als dat beter is voor je gezondheid. Zoveel negativiteit spuien, daar wordt toch niemand vrolijk van?
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door DHL »

Je zal jij maar zo'n auto hebben Elmac.... Piep je wel anders. Negativiteit spuien, die man vertelt gewoon zijn bevindingen. Ik snap hem hoor, had zelf zo'n goede Espace V die ik weg deed na een half jaar.
Forum dient om mekaar te helpen, dus ook met jonge slechte exemplaren.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

Elmac schreef:
Ghia schreef: Zucht... Nooit een lampje gezien in 10jr Ford. Hier steeds een kerstboom.

Ik had 'm voor de zoveelste keer een kans gegeven maar steeds word ik weer geconfronteerd met andere dingen. Moe en bijna ziek ben ik ervan..
Waarom ga je dan niet lekker terug naar Ford, aangezien je naam toch nog Ghia is?

Ruil je Talisman in op een Mondeo Vignale als dat beter is voor je gezondheid. Zoveel negativiteit spuien, daar wordt toch niemand vrolijk van?
Was ook de bedoeling, maar ik spui geen negativiteit. Alleen m'n bevindingen en heel eerlijk? Ik kan superveel verdragen. Maar wat verwacht jij van een wagen dit 41.000 kost en steeds defecten vertoond? Het is en blijft techniek, akkoord. Dus ik heb geen problemen met een defect. En Ik geef Renault een kans (kansen!) om alles op te lossen en sta er ook volledig voor open. Maar zo is het geen doen meer. En waarom geen Vignale? Simpel > de Talisman is in mijn ogen prachtig. Maar echt moedeloos word je ervan dat is zeker.
Ps: het is niet omdat m'n nickname Ghia is dat ik Renault niet hoef (dat is pas kortzichtig)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

@Ghia: zoek eerst eens om te beginnen een andere dealer. Dit kan mss al meer dan de helft van je problemen oplossen, want volgens ik opmaak uit uw bevindingen bakt uw dealer er niet veel van... :roll:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Misschien een topic welke dealer is geschikt voor de talisman?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

De wagen is ondertussen binnen (dank u ouders ;) ). Ik ben benieuwd naar het relaas :)
Ik hou jullie op de hoogte alvast.
@Domi: als dit opgelost is ga ik inderdaad een andere dealer zoeken betreffende de scheve carosserienaden ed. :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Goedemiddag Heren,

Na dit topic gelezen te hebben, hier mijn ervaring met de Talisman Tce 200 na 5000km.


Positieve punten.
Heerlijke reisauto, zoeft zomaar over de weg.

Zitting is perfect voor mij, ik ben zelf altijd bang dat de stoel tegenvalt ivm snel rugpijn.

Afwerking voor mij is prachting, ik heb zelf de intens met half leer en (nep)hout afwerking.

Mooie verschijning, voor zover een nieuwe auto nog opvalt in het verkeer :lol:


Mindere/negatieve punten.
De kleine brandstof tank, zoals door veel mensen gezegd valt soms tegen. Verbruik is rond de 1 op 12.

Met schoon maken heb ik zelf een klein krasje gemaakt op het 8" scherm, dat dat zo makkelijk beschadigd had ik niet verwacht. Niet storend vind het wel jammer.
------------------------------------------------------------

Ik ben dus persoonlijk heel blij met mijn Talisman, toch wens ik de mensen met problemen sterkte toe in het oplossen van die problemen. Niks zo waardeloos als rond rijden in een auto waarvan alles aan mankeert.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Elmac »

Gert-Jan Verzee schreef:
Met schoon maken heb ik zelf een klein krasje gemaakt op het 8" scherm, dat dat zo makkelijk beschadigd had ik niet verwacht. Niet storend vind het wel jammer.
------------------------------------------------------------

Ik ben dus persoonlijk heel blij met mijn Talisman, toch wens ik de mensen met problemen sterkte toe in het oplossen van die problemen. Niks zo waardeloos als rond rijden in een auto waarvan alles aan mankeert.
Niet het meegeleverde Rlink microvezel doekje gebruikt? Weet je zeker dat de transport/afleverfolie al van je scherm af is? Dat krast sneller dan het echte scherm namelijk. Dacht eerst ook dat het scherm na de uitleg bij aflevering al krassen had, folie eraf na een week of twee en tadaa, glanzend scherm zonder krassen, inmiddels ook nog na bijna 4 maanden gebruik.

Weer een tevreden Talisman-rijder dus! Gaan de HP en NM meters in het dashboard in multisense Sport tot maximaal bij voluit accelereren? Zo nier, dan nog even de inspuiting update plannen!
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Hoi Elmac,

Jazeker een heel tevreden Talisman rijder.
Ik ga gelijk kijken voor die folie op het scherm, hopen dat het er nog op zit 8) .

Ja ik heb de update al laten uitvoeren, toch bedankt voor de opmerking. Iedereen waarbij de meters niet vollopen moet dit doen. Dealer heeft mij keurig geholpen, werkt ook mee aan een fijn gevoel over een auto. Overigens wist de dealer mij te vertellen dat de Tce 200 de update krijgt bij zijn eerste beurt als mensen er niet zelf achter komen. Dus uiteindelijk word iedereen wel geholpen :lol:
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Hoi Elmac,

Bedankt er zat inderdaad nog een sticker over het scherm haha. Kras is nu wel weg 8)
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Ik heb nog gezocht naar gorilla glas net als op je telefoon
Helaas alleen telefoon maten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Tall »

berenburg schreef:Goeden mogge haha.


Tevens lijkt het wel of de stoel wat beweegt bij het nemen van bochten ( talisman stuurt messcherp door de 4 control) iemand ervaring mee?
Dat is ook mijn ervaring, hij bijt in het asfalt, zelfs zonder 4control in mijn geval. Het is een beetje vergelijkbaar als mijn R19 16V van zoveel jaren terug. Die hapte zich ook heerlijk vast in het wegdek. Ik heb niet de indruk dat de stoel beweegt maar hij laat zich wel horen (waarschijnlijk door de massagefunctie die is ingebouwd?)
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Massage functie moet geruisloos zijn, als ze werkt, dit is toch bij mij het geval.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tl1000
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mar 2017 11:40
Actief als: professional

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door tl1000 »

Grrrr, sinds gisteren wil de electrische stoelverstelling mijn bestuurdersstoel niet verder naar voren zetten :fp: . Wij werkt nog wel maar tot bepaalde afstand. Kom nog maar net de koppeling geheel intrappen. Gelukkig staat er een afspraak gepland deze week.
Renault Talisman estate 1.5 DCI energy intens metallic bruin / bekleding Riviera marron pack / Cruising pack / Innovation pack / safety pack / winter pack / wegklapbare trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Hoe bedoel je? Keert hij van de uitstapfunctie niet terug naar de opgeslagen stand?? Zoja, zekering stoelen eruit halen > 20 sec. wachten > zekering terugplaatsen > stoel opnieuw afstellen en bewaren (opslaan) dit lukt enkel als er geen defect of ontregeling van de eind contacten is van het motortje. Tegenwoordig zijn die eindloop contacten ook dikwijls elektronisch :wink:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Had ik ook nieuwe rekenmodule gemonteerd nu perfect

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 nov 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door CerielK »

berenburg schreef:Ik heb nog gezocht naar gorilla glas net als op je telefoon
Helaas alleen telefoon maten
Gorilla niet, deze wel, zie je niet zitten, makkelijk schoon te houden http://www.protectionfilms24.com/produc ... dell=30051
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Dat bestaat dus ook al?? Netjes wordt op het verlanglijstje gezet.. :D
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

tl1000 schreef:Grrrr, sinds gisteren wil de electrische stoelverstelling mijn bestuurdersstoel niet verder naar voren zetten :fp: . Wij werkt nog wel maar tot bepaalde afstand. Kom nog maar net de koppeling geheel intrappen. Gelukkig staat er een afspraak gepland deze week.
Been there already :P Al 3x terug geweest naar de dealer hiervoor. Stoel opnieuw aan de PC hangen om te resetten.
Mn vriendin kon de dag voor onze reis naar Frankrijk gewoonweg niet aan de pedalen. Dan heb ik maar de rit gereden (geen straf ;))
Uit armoe gewoon de easy acces uitgeschakeld. Tevens is die voor de passagier ook selecteerbaar via het menu maar dit werkt simpelweg niet.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Adventure »

CerielK schreef: Gorilla niet, deze wel, zie je niet zitten, makkelijk schoon te houden http://www.protectionfilms24.com/produc ... dell=30051
Hee dank hiervoor, heb deze besteld "upscreen® Scratch Shield Clear Premium Screen Protector for Renault R-Link 2 (2016)" zal mijn ervaring wel delen als ik hem heb aangebracht. Zending zal ergens volgende week zijn.
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door EagleForce »

Heb ze besteld bij amazone.co.uk .....stukje goedkoper

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Folie gemonteerd perfect van maat een mooi mat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door PaulZ »

berenburg schreef:Folie gemonteerd perfect van maat een mooi mat
Heb je ook een foto? Ben benieuwd.......
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Op foto geen verschil te zien, dat is juist het mooie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door PaulZ »

Welke heb je, er staan er diverse......
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Adventure »

Ik heb de upscreen!
Moet zeggen zit perfect en de " high Transparency" lijkt het display een pak scherper te maken!! Erg tevreden en past als een huis!

Afbeelding

Afbeelding

Zal vanavond even een foto van het scherm maken en delen!
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door EagleForce »

Ik heb die van BroTect screen protector HD-Clear (via amazone.co.uk)

Moet nog erop zetten, zal nog foto plaatsen wanneer het gebeurt is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht