Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik veronderstel dat je via de VIN-nummer kan achterhalen vanwaar deze precies komt?Talisman Kinderziektes
-
- lid
- Posts in topic: 229
- Laatste bezoek: 27 dec 2018 08:34
- Actief als: particulier
Re: Talisman Kinderziektes
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 167
- Laatste bezoek: 16 apr 2021 14:43
Ja heb ik hier ook al de vraag over gesteld waar ik het ORGA nummer kan vinden OP DE WAGEN en niet via de DEALER. Bij PSA staat dit keurig in de chauffeursdeur geplakt.
Dan kan je via een ORGA calculator alles te weten komen. Weet dit uiteindelijk iemand??
Dan kan je via een ORGA calculator alles te weten komen. Weet dit uiteindelijk iemand??
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 160
- Laatste bezoek: 22 jan 2022 01:16
-
- lid
Ja dat heb je ook al ergens anders gepost, berenburg, maar mijn vraag luide toen: hoe zien de ORGA nummers er bij Renault uit??? Ik heb vanalles buiten het VIN nummer op de aankoopbon staan en op het plaatje in de wagen vind ik echt niets terug wat op een ORGA nummer lijkt.
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 12
- Laatste bezoek: 09 sep 2019 22:05
@Domi1963: dankje, had dat idee ook al, zeker omdat de instelling van bijrijderstoel via bestuurderstoel zelfde 'issue' heeft... na mijn vakantie eens met R NL over bellen en hopelijk update die t oplost dan eindelijk. Beschikbaar... samen met kaarten etcDomi1963 schreef:@Tall: ik deel volledig je mening. Ik rijd al gans mijn leven Frans dus dit hoort bij de Franse mentaliteit, waarmee ik niet bedoel dat problemen niet dienen opgelost te worden.
@CerielK: Ad1 mag je schrappen en ten volle gaan voor Ad2, want het is wel degelijk een software probleem van de R-Link 2. Ik vertoef ook vaak op het Franse Renault Forum en ik PB daar regelmatig met iemand die voor de constructeur werkt. Wat doet Renault France nog? De Talisman's die de carrosserie problemen hebben komen uit de fabriek uit Tanger waar ze deze normaal assembleren voor andere landen dan Europa en waar de afwerking niet zo nauw let. De Europese Talisman's worden allemaal in Douai in Frankrijk gebouwd. Maar wat doet Renault nu, of beter gezegd wat DEED Renault in het begin van de productie van de Talisman?? Ze konden voor Europa het aanbod niet waarmaken naargelang de vraag, dus hebben ze Talisman's van uit Tanger (Marokko) laten invoeren om hier te verkopen en zo te voldoen aan het aanbod.

17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"
Hide post links |
-
- lid
Ik ben al 1,5jr proberen oplossingen te krijgen voor diverse problemen. Binnenkort eens een andere verdeler zoeken 

[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Hide post links |
-
- lid
Dat zal een goeie beslissing worden hoop ik voor u
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- lid
De andere verdeler is al op de hoogte, maar staat niet zo te 'springen' om dit op zich te nemen.
Hij trok nogal ogen (er was toevallig iemand aanwezig die ook al 17jr vr Renault werkt).
Ik hoorde zelfs dat er een soort instantie is die zich bezig houd met zo'n probleemgevallen (vooral betreffende de carosserie).
Gisteren zelf maar m'n head-up "hersteld". Door het plaatsen van de voorruit (die gebarsten is door spanning van een te hoog laspunt (?)
is er vuil/schilfers in terecht gekomen ( mn volledig interieur vuil) waardoor de klep niet meer sloot en het plastic scherm halfweg blokkeerde, zucht.
Dan neem ik maar het eigen heft in handen, ikzelf van technieker (Expert voor probleemgevallen). Zo heb ik er ook nog voldoening van en weet ik dat het in orde is
Hij trok nogal ogen (er was toevallig iemand aanwezig die ook al 17jr vr Renault werkt).
Ik hoorde zelfs dat er een soort instantie is die zich bezig houd met zo'n probleemgevallen (vooral betreffende de carosserie).
Gisteren zelf maar m'n head-up "hersteld". Door het plaatsen van de voorruit (die gebarsten is door spanning van een te hoog laspunt (?)
is er vuil/schilfers in terecht gekomen ( mn volledig interieur vuil) waardoor de klep niet meer sloot en het plastic scherm halfweg blokkeerde, zucht.
Dan neem ik maar het eigen heft in handen, ikzelf van technieker (Expert voor probleemgevallen). Zo heb ik er ook nog voldoening van en weet ik dat het in orde is

Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 133
- Laatste bezoek: 07 mei 2020 19:19
Volgens mij heb jij wel de slechtste Talisman van ons allemaal. Daar is zelfs die van mij goed bij....Ghia schreef:De andere verdeler is al op de hoogte, maar staat niet zo te 'springen' om dit op zich te nemen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hide post links |
-
- lid
Ik heb beetje moeite om er steeds energie in te steken, zeker omdat ik het privé en via werk wat zware tijden heb.
Voor de 'ongelovingen' op het forum kan ik gerust met wat tijd een heel topic aanmaken over mijn Talisman.
Zelfs een R-freak zal toch wel merken dat alles terecht is
Desondanks al z'n defecten/tekortkomingen maar met een prachtig uiterlijk een prima wagen 
Voor de 'ongelovingen' op het forum kan ik gerust met wat tijd een heel topic aanmaken over mijn Talisman.
Zelfs een R-freak zal toch wel merken dat alles terecht is

Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 133
- Laatste bezoek: 07 mei 2020 19:19
Snap je wel want je voelt je zo langzamerhand een Pietlut en zo ben ik helemaal niet. Die van mij heeft ook dermate veel problemen dat het t rijplezier wegneemt. Vind t nog steeds een heel weg mooie wagen om te zien maar als ik dit geweten had......
Hide post links |
-
- lid
inderdaad, blijft zonde van het geld dan. En de ergernissen die je erbij krijgtFrankko schreef:Snap je wel want je voelt je zo langzamerhand een Pietlut en zo ben ik helemaal niet. Die van mij heeft ook dermate veel problemen dat het t rijplezier wegneemt. Vind t nog steeds een heel weg mooie wagen om te zien maar als ik dit geweten had......

Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 27 feb 2025 20:53
@ Tall, ik kan je wel vertellen dat een erkende Mercedes dealer dat gewoon weer recht maakt zonder morren. Ken zat Mercedes rijders en deze zijn over het algemeen altijd lovend over de service van de dealer.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 70
- Laatste bezoek: 29 mei 2020 11:37
En weer een update nadat de auto een week bij dealer nr.1 heeft gestaan. Sinds vandaag staat de auto bij dealer nr2. Totaal aantal bezoeken dealers: 8
1. Als de ophanging t.b.v multisense op ‘comfort’ of ‘neutral’ staat dan kraakt de achterophanging bij het nemen van drempels. Met name rechtsachter. Ondertussen in ‘Sport’ stand doet zich dit nu ook voor.
Beide achterschokdempers zijn vervangen. Is bekend probleem bij Renault NL
2. Achterklep aan rechterkant is 2 mm scheef
Klep staat nu recht maar 100% uitgelijnd met de achterlichten is het niet
3. De achterbumper links achter zijkant, staat onder spanning waardoor de achterbumper op deze plaats niet meer aansluit met het achterscherm aan de linkerzijde
Volgens dealer 1 heeft de bumper schade gehad en moet de bumper vervangen worden. Ik ben nu verhaal aan het halen bij dealer nr3 waar ik de auto als demo auto (dus geen particulier bezit geweest) heb gekocht. Wordt vervolgd.
4. Bij dichtslaan van achterportieren klinkt een hard, metaal geluid, alsof het slot niet goed in de grijper valt
Dealer nr2 gaat ermee aan de slag.
5. Parkeersensoren voor en achter reageren vaak traag, laat, helemaal niet, of direct in rood ondanks geringe snelheid
Bekend probleem maar wordt niets mee gedaan.
6. Buitenspiegels onthouden de profiel instelling niet. Moet iedere dag buitenspiegels opnieuw instellen
Sinds nieuwe Rlink unit geen problemen meer gehad hiermee. Opgelost?
7. Bij het benaderen van de auto (als het buiten donker is), gaat bij het detecteren van de sleutel, automatisch de buitenverlichting aan. Echter, niet de buitenspiegelverlichting. Pas als de auto weer wordt afgesloten en de sleutel wederom wordt gedetecteerd binnen 1 minuut nadat de auto is afgesloten, springt wel de spiegelverlichting aan. Na 1 minuut wederom niet meer. Dit is niet logisch en lijkt op een software fout
Wordt niet opgelost in aanstaande update. ETA onbekend.
8. Linksboven in het navigatiescherm is een zwarte vlek te zien
Volledig nieuwe Rlink2 unit geplaatst. Opgelost
9. Ondanks reeds bestaande, lange files op route, toont navigatie vaak geen vertragingen
Wordt opgelost in update. ETA mid augustus volgens dealers
10. Alternatieve routes geeft vaker foute routes weer waardoor reistijd nog langer is dan initiële route (schijnt bekend te zijn bij Renault NL)
Zie punt 9
11. Knop van de EDC pook afgebroken zonder enig geforceerd gebruik.
Vervangen door dealer nr2. Opgelost
12. Vergrendelknop van het opbergvakje afgebroken zonder enig geforceerd gebruik.
Volledige klep van opbergvak moet vervangen worden maar was niet op voorraad. ETA onbekend. Moet uit Frankrijk komen.
13. Koppeling maakt het beruchte piep whoop geluid met name tussen 3 en 4 (EDC)
Bekend probleem bij Renault!! Betreft defecte koppeling. Remedie: na juni 2016 koppeling vervangen. Voor juni 2016 onbekend. Dealer nr2 gaat het met Renault bespreken.
14. Onmogelijk anticiperen met optrekken vanuit stilstand. Ene keer heel geleidelijk en soepel, andere keer schiet ie weg en moet ik uitkijken dat ik niet bovenop andere parkeerde auto knal ongeacht multi sense setting.
Dealer nr2 gaat het navragen bij Renault en gaat mogelijk software update doen t.b.v. bak (of nieuwe bak in zijn geheel)
15. Klapperend onderstel bij oneffen wegen waardoor het voelt alsof alles los aan het trillen is in het vooronder.
Dealer nr2 gaat het navragen bij Renault
16. In DRL linksvoor condens vorming sinds regen van afgelopen dagen
Vervangen door dealer nr1. Opgelost.
1. Als de ophanging t.b.v multisense op ‘comfort’ of ‘neutral’ staat dan kraakt de achterophanging bij het nemen van drempels. Met name rechtsachter. Ondertussen in ‘Sport’ stand doet zich dit nu ook voor.
Beide achterschokdempers zijn vervangen. Is bekend probleem bij Renault NL
2. Achterklep aan rechterkant is 2 mm scheef
Klep staat nu recht maar 100% uitgelijnd met de achterlichten is het niet
3. De achterbumper links achter zijkant, staat onder spanning waardoor de achterbumper op deze plaats niet meer aansluit met het achterscherm aan de linkerzijde
Volgens dealer 1 heeft de bumper schade gehad en moet de bumper vervangen worden. Ik ben nu verhaal aan het halen bij dealer nr3 waar ik de auto als demo auto (dus geen particulier bezit geweest) heb gekocht. Wordt vervolgd.
4. Bij dichtslaan van achterportieren klinkt een hard, metaal geluid, alsof het slot niet goed in de grijper valt
Dealer nr2 gaat ermee aan de slag.
5. Parkeersensoren voor en achter reageren vaak traag, laat, helemaal niet, of direct in rood ondanks geringe snelheid
Bekend probleem maar wordt niets mee gedaan.
6. Buitenspiegels onthouden de profiel instelling niet. Moet iedere dag buitenspiegels opnieuw instellen
Sinds nieuwe Rlink unit geen problemen meer gehad hiermee. Opgelost?
7. Bij het benaderen van de auto (als het buiten donker is), gaat bij het detecteren van de sleutel, automatisch de buitenverlichting aan. Echter, niet de buitenspiegelverlichting. Pas als de auto weer wordt afgesloten en de sleutel wederom wordt gedetecteerd binnen 1 minuut nadat de auto is afgesloten, springt wel de spiegelverlichting aan. Na 1 minuut wederom niet meer. Dit is niet logisch en lijkt op een software fout
Wordt niet opgelost in aanstaande update. ETA onbekend.
8. Linksboven in het navigatiescherm is een zwarte vlek te zien
Volledig nieuwe Rlink2 unit geplaatst. Opgelost
9. Ondanks reeds bestaande, lange files op route, toont navigatie vaak geen vertragingen
Wordt opgelost in update. ETA mid augustus volgens dealers
10. Alternatieve routes geeft vaker foute routes weer waardoor reistijd nog langer is dan initiële route (schijnt bekend te zijn bij Renault NL)
Zie punt 9
11. Knop van de EDC pook afgebroken zonder enig geforceerd gebruik.
Vervangen door dealer nr2. Opgelost
12. Vergrendelknop van het opbergvakje afgebroken zonder enig geforceerd gebruik.
Volledige klep van opbergvak moet vervangen worden maar was niet op voorraad. ETA onbekend. Moet uit Frankrijk komen.
13. Koppeling maakt het beruchte piep whoop geluid met name tussen 3 en 4 (EDC)
Bekend probleem bij Renault!! Betreft defecte koppeling. Remedie: na juni 2016 koppeling vervangen. Voor juni 2016 onbekend. Dealer nr2 gaat het met Renault bespreken.
14. Onmogelijk anticiperen met optrekken vanuit stilstand. Ene keer heel geleidelijk en soepel, andere keer schiet ie weg en moet ik uitkijken dat ik niet bovenop andere parkeerde auto knal ongeacht multi sense setting.
Dealer nr2 gaat het navragen bij Renault en gaat mogelijk software update doen t.b.v. bak (of nieuwe bak in zijn geheel)
15. Klapperend onderstel bij oneffen wegen waardoor het voelt alsof alles los aan het trillen is in het vooronder.
Dealer nr2 gaat het navragen bij Renault
16. In DRL linksvoor condens vorming sinds regen van afgelopen dagen
Vervangen door dealer nr1. Opgelost.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 42
- Laatste bezoek: 14 nov 2021 23:59
Scheve naden zijn sowieso niet de verantwoordelijkheid van de dealer. Hij zou de auto zo niet mogen uitleveren, maar dat is een andere zaak.zandbak schreef:@ Tall, ik kan je wel vertellen dat een erkende Mercedes dealer dat gewoon weer recht maakt zonder morren. Ken zat Mercedes rijders en deze zijn over het algemeen altijd lovend over de service van de dealer.
En laat ons zeggen dat een Mercedes-dealer nu net een tikkeltje meer marge heeft op een verkochte wagen dan een Renault-dealer.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 43
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Hoe weet je dat een Mercedesdealer meer marge heeft dan een Renaultdealer ?
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Hide post links |
-
- lid
Er is volgens mij niets mis met de marges van de Renault dealer, er is een verschil in hoe de importeur en Renault FR achter hun product en de dealers staan. Een Mercedes dealer moet ook alle garantie werkzaamheden afstemmen met de importeur. Het is jammer hoe Renault FR en NL (niet) achter hun product staan (zie R-link 2 problemen en het horten en stoten issue met de 1.2TCE). Heeft dus niets met dealer marges van doen....
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021
Hide post links |
-
- lid
Dat is de logica zelf. Misschien niet procentueel gezien, maar zeker wel wat betreft netto-bedrag. Als iemand bv. een auto koopt van 10000 € dan zal de dealer daar netto minder aan overhouden dan wanneer het gaat om een auto van 50000 €. Of denk jij dat ze aan alle auto's evenveel verdienen? Nee toch?
Hide post links |
-
- lid
Het heeft in dit geval niet met de marge op de auto te maken, ja die verschilt gezien op een A-klasse niet zo veel marge gemaakt wordt als op een E-klasse. Die marge valt overigens het meest in het voordeel van de importeur. Het gaat om de service bereidheid van de importeur en Renault FR, die staat los van de marge.
Hide post links |
-
- lid
Zeg ook niet dat het met marge te maken heeft, je moet goed lezen en juist interpreteren.
Hide post links |
-
- lid
Nou ik meen te lezen hier dat jij hier zelf de service bereidheid van Mercedes versus die van Renault afzet tegen de marge....
En laat ons zeggen dat een Mercedes-dealer nu net een tikkeltje meer marge heeft op een verkochte wagen dan een Renault-dealer.
Hide post links |
-
- lid
Neen, het ging vooral om de glimlach waarop gedrukt werd.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 8
- Laatste bezoek: 03 jul 2019 07:56
- Contacteer:
Ik denk dat de ervaringen per dealer verschilt. Ook ik heb wat "opstart" problemen gehad met mijn nieuwe Espace V... Tot tweemaal iets pietluttigs zelfs met de zonneklep ( bleef niet mooi aansluiten ), een lekkend raam, rammelende stoelen achter, rammelende hoofdsteunen..Ruitensproeier had een zeikstraal enz..
De dealer heeft alles netjes opgelost!! Ook de IPhone aansluiting en kabel netjes weggewerkt zodat het klepje helemaal dicht kan !
Mijn dealer is Velserbeek in Velserbroek ik ben er zeer tevreden over. Tuurlijk sta je raar te kijken wanneer je in de wasbox het water naar binnen ziet spuiten bij een geheel nieuwe auto of dat alles rammelt !! De dealer heeft alles supergoed opgepakt. Resultaat.. geen rammels, geen lekkende ramen, sterke ruitensproeier etc!!
Nu rij ik alweer een paar weken met een verschrikkelijke grijns rond in de wagen!!
Hier wat foto's mbt CarPlay en de kabel!

Kortom blijf de dialoog aangaan of een andere dealer! Een dealer kan wel het verschil maken! Voor de rest is de dealer mbt de update wel afhankelijk van Renault!
De dealer heeft alles netjes opgelost!! Ook de IPhone aansluiting en kabel netjes weggewerkt zodat het klepje helemaal dicht kan !
Mijn dealer is Velserbeek in Velserbroek ik ben er zeer tevreden over. Tuurlijk sta je raar te kijken wanneer je in de wasbox het water naar binnen ziet spuiten bij een geheel nieuwe auto of dat alles rammelt !! De dealer heeft alles supergoed opgepakt. Resultaat.. geen rammels, geen lekkende ramen, sterke ruitensproeier etc!!
Nu rij ik alweer een paar weken met een verschrikkelijke grijns rond in de wagen!!

Kortom blijf de dialoog aangaan of een andere dealer! Een dealer kan wel het verschil maken! Voor de rest is de dealer mbt de update wel afhankelijk van Renault!
"Not all those who wander are lost"
Hide post links |
-
- lid
Het is goed om ook de positieve inspanning van de dealers hier te laten horen! Het is echter wel jammer dat sommigen hier met een kluitje het riet in worden gestuurd, terwijl dat als ik het verhaal van 'Adventure' lees helemaal niet hoeft. Blijkbaar is Renault NL niet is staat om de kwaliteit van aftersales bij elke dealer naar een respectabel niveau te brengen en ligt het dus in handen van de directeuren van de lokale garages, klaarblijkelijk heeft Velserbeek het goed begrepen.
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 23
- Laatste bezoek: 24 jul 2020 14:41
Een sterkere ruitensproeier? Zou dat ook een oplossing kunnen bieden voor mijn Talisman? Bij een beetje snelheid of iets te harde zijwind komt er nauwelijks nog een druppel op de voorruit. Hoe hebben ze het bij jou opgelost?
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising 

Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 58
- Laatste bezoek: 15 jul 2022 20:00
-
- lid
Op de Talisman zitten geen ruitensproeiers maar vernevelaars. Dit systeem maakt uw ruit schoner bij lagere snelheden, maar deugt niet op de snelweg. Op mijn Citroën's had ik dit ook voor met die vernevelaars. Ik vrees dat daar weinig aan te doen valt, tenzij dat Renault er weer zou voor kiezen om echte ruitensproeiers te monteren met een fikse straal.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- lid
Bij mijn Kadjar werken die vernevelaars prima op de snelweg, zo ook bij de 307 en Golf die ik heb gehad.
Hide post links |
-
- lid
- Contacteer:
Marcel ik had een zeikstraal aan de bijrijderskant, dat is nu opgelost!!MarcelP schreef:Een sterkere ruitensproeier? Zou dat ook een oplossing kunnen bieden voor mijn Talisman? Bij een beetje snelheid of iets te harde zijwind komt er nauwelijks nog een druppel op de voorruit. Hoe hebben ze het bij jou opgelost?
Als het bij mij Espace kan, kan het bij anderen ook!!
Ik heb geen nevel maar 3 echte stralen zowel bestuurder als bijrijderskant, kan zijn dat dit voor de Talisman anders is!!Domi1963 schreef:Op de Talisman zitten geen ruitensproeiers maar vernevelaars.
Ik zal eens navragen hoe ze dat gedaan hebben!!
Daar kom ik terug!
Hide post links |
-
- lid
Op de Talisman, toch op de IP versie zitten vernevelaars. Ik moet zeggen dat ik er tot op heden ook geen last mee heb. Ik rijd wel max. 120 momenteel voor het inrijden en de struikrovers. 

Never trust in dust.
Hide post links |
-
- lid
Zit er op Uw Espace V geen stoel ventilatie, Adventure? Of staan die knoppen op de Espace niet naast deze van de stoelverwarming?Adventure schreef:Ik denk dat de ervaringen per dealer verschilt. Ook ik heb wat "opstart" problemen gehad met mijn nieuwe Espace V... Tot tweemaal iets pietluttigs zelfs met de zonneklep ( bleef niet mooi aansluiten ), een lekkend raam, rammelende stoelen achter, rammelende hoofdsteunen..Ruitensproeier had een zeikstraal enz..
Never trust in dust.
Hide post links |
-
- lid
- Contacteer:
Nee zo rijk was ik niet 

Geen stoelventilatie aanwezig, hoewel ik deze optie ook niet heb gezien!!'

Geen stoelventilatie aanwezig, hoewel ik deze optie ook niet heb gezien!!'
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Kon je toen nog niet krijgen op Espace. Was stiekem jaloers op Talisman toen die uitkwam lol.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
-
- lid
Dat snap ik niet. Je krijgt nu amper een goed woord getypt over de Talisman. Beetje hypocriet niet?DHL schreef:Kon je toen nog niet krijgen op Espace. Was stiekem jaloers op Talisman toen die uitkwam lol.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 03 mar 2023 20:07
Hoezo hypocriet? DHL rept met geen woord over de deugdelijkheid van het product, alleen over het product
zelf.
zelf.

Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Heb nog nooit een slecht woord over de Talisman gezegd. Heb er zelfs geen gehad. Denk dat je je even moet inlezen Tall want je slaat de bal zeer mis dit keer.
Mijn opmerking was grappig bedoeld omdat ik een Espace V had zonder 'blaaszetels' (ook een grapje) terwijl de Talisman dit wel had op IP.
Mijn opmerking was grappig bedoeld omdat ik een Espace V had zonder 'blaaszetels' (ook een grapje) terwijl de Talisman dit wel had op IP.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut