@espace 3.0 dci , inderdaad, hij ziet er nog goed uit. Beurten, alles op tijd gehad. Alleen de waslijst werd wel lang de laatste keer (NB deze lijst is vast niet volledig); uitlaatspruitstuk gescheurd ( tjilpend geluid), banden bijna op, schijven en blokken achter moeten vervangen ( voor zijn al vervangen), stuurhoezen, handremkabel, uitlaat, lambda sonde blijft storen. En dan komen de koppelingsplaten er ook nog aan ( ik heb ze al die ca 140k niet hoeven vervangen) en moet de airco een beurt.
Cosmetisch, afgezien van de zaken die in de loop van de tijd nou eenmaal los gaan zitten binnenin; er zitten diverse handafdrukken op de lak, een frituurvetvlek achterin, een schraapje op het portier RA (zichtbaar op de foto), schade aan bumpers v en a en twee net even te grote, niet te repareren sterren in de voorruit. Oftewel; goed gebruikt

. Maar niets dan lof hoor, hij heeft mij steeds trouw en probleemloos gediend, deze waslijst kwam als een verrassing.
( Ik kan me goed voorstellen dat iemand in midden Afrika er nog jaren een goede taxi aan kan hebben )
Net ding hoor, die van jou! Die van mij is metallic donkerblauw, die van jou zwart of ook blauw?