Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Vandaag bij het bijvullen van de motorolie zag ik dat er ergens een lekkage was. Na een korte zoektocht zag ik dat er een scheurtje zat in in uhm... weet ik veel
1504363969070107881400.jpg
Weet iemand wat dit is? De vloeistof wat eruit lekt heeft een roodachtige kleur.
Greetz alex
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Die druksensor zal vermoedelijk de boosdoener zijn,komt erg vaak voor.
Stekker eraf halen,zit daar olie achter lekt de sensor door en dus vervangen.
Goed te krijgen via het www! Zelfs op aliexpress
Dat was me ook al opgevallen. Het zijn eerder vlekjes dan puntjes/gaatjes maar Hij zal 1 van de komende maanden vervangen moeten worden. Zou deze los/apart vervangen kunnen worden? Ik weet dat bij sommige modellen/merken je de distributieriem en multiriem samen moet vervangen. Want ik geloof dat de distributieriem overlaatst vervangen is geweest.
De multiriemset hoort tegelijk met de distributie vervangen te worden,elke 5jaar of 120.000km.
Deze kan je dus prima nu ook los vervangen als je weet dat de distributie is gedaan.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag welk motor olie moet ik gebruiken voor mijn renault espace 2.0 dci bouwjaar 2012 met kmstand 203240
Wat merk adviseren jullie .
Bedankt alvast
Ik wil graag weten welk relais voor wat is.
Het boekje wat erbij zit geeft daar geen info over alleen over de zekeringen en op het internet kon ik ook al niks vinden.
Het gaat om Renault Master II 03-2000 voormalig personenbusje...
Als je de voorstoelen wil wisselen van een megane senic met andere kan dat wel zelfde stoelen en bouwjaar en model auto.
Of moet ik nog ergens opletten met de stekkers onder de stoel..
En hoe krijg ik de a en b en c stijlen los aan de binnenkant wil...
Ik ben op zoek naar deze bekabeling omdat (één van de) eigenaar(s) de kabel naar de module van de raam motor heeft doorgeknipt. :oops: :fp:
Electrisch raam doet het dus niet.
Bij voorbaat dank
Maarten
Ik heb een scenic gekocht met keyless entree, Als ik weg loop bij de automaat hij keurig op slot, alleen de bestuurdersdeur blijft open. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?