Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb in het boekje gekeken wat bij mijn megane zat, maar daar staat alleen in dat ik in het onderhoudsboekje moet kijken welke olie ik moet gebruiken, en laat ik dat er nu net niet bij gekregen hebben toen ik mijn megane kocht
op internet zitten googlen en kon het zo ook niet vinden
welke olie moet/kan ik gebruiken? ik heb thuis nog een 10/w 40 staan van mij corsaatje..kan dit?
of heeft deze motor een ander viscositeit nodig?
ik heb een belgisch kenteken (ben zelf wel uit nl). dus dat werkt niet. en het gaat om bijvullen ja.
heb deze auto nog niet zo heel lang, en is eerste keer dat ik moet bijvullen.
Het beste is vullen met de olie die er nu ook in zit.
Heb je geen historie van de auto mbt olie verversen,kun je wellicht beter verversen.
10w40 kan prima in deze motor,5w40,en 5w30 ook.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...
IMG_5470.jpeg IMG_5469.jpeg IMG_5468.jpeg IMG_5468.jpeg Beste wensen voor iedereen op dit forum
RENAULT, CLIO 0.9 TCE DYNAMIQUE uit 2014
Welke emm en kan ik hier met ddt4all aanpassingen doen
Heb software 5.50 gebruikt met 2 verschillende obd2...
Ik heb aan den lijve ondervonden dat de batterij van mijn (firma) wagen zga leeg was na +- 4 weken inactiviteit en heb zodoende een jumpstarter gebruikt van t werk...
Dat was me wel makkelijk! Plus bij plus , min bij min , knopje aan en.....gaan 👍....
Benieuwd waar de mensen op dit forum hun onderdelen vandaan halen. Zelf ben ik weinig trouw aan een vaste leverancier. De laatste jaren kom ik vaak bij autodoc uit. Nadeel(tje) van deze leverancier is dat ze slecht communiceren en...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...