Keycard en combischakelaar bestuurderskant

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Topic author
Haarman
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2018 21:08
Actief als: particulier

Keycard en combischakelaar bestuurderskant

Bericht door Haarman »

1.
Ik heb een Laguna 2 Grand Tour 1.6 16v uit 2002.
Nu heb ik 2 key cards waarvan beide de de cv om de deuren open te doen niet werken. Nu is er een bedrijf die een revisie set aanbiedt waarbij ik dan de binnenkant van mijn keycard moet overzetten. Ik vraag me af of dit een oplossing zou kunnen zijn of dat ik toch een volledig nieuwe keycard moet aanschaffen.

2.
De raambediening/combischakelaar aan de bestuurderskant werkt niet goed. Als ik mijn raam naar beneden wil doen, dan valt mijn raam naar beneden. Nu zou dit een bekend probleem zijn van de type 2 Laguna. Ik kan telkens een nieuwe module erin kunnen zetten (nieuw of van de sloop), maar ik heb liever een blijvende oplossing. Ik vraag me daarom af of het probleem niet in de module zelf zit en dat het eventueel kan worden opgelost door een module te plaatsen van het gefacelifte model uit 2004. Of misschien zelfs van de laguna 3.
Ik heb al navraag gedaan (en keihard gelachen) bij de dealer, Munsterhuis Hengelo, die me aangaf dat het ook kan liggen aan het raammechanisme en dat dan boven de 500euro gaat kosten.
Dus, voordat ik een vervangend/andere module ga bestellen/kopen....graag jullie input hierover.

Verder wil ik graag een andere radio plaatsen. Het liefst 1 met bluetooth en telefoon functie en dan ook dat de stuurbediening het blijft doen. Het ultieme zou zelfs zijn om een enkel of dubbel dins radio/bluetooth/telefoon/navigatie te plaatsen.
Wat raden jullie dan aan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Windgeruis aan bestuurderskant
    door Dennis1611 » » in Austral
    48 Reacties
    3255 Weergaves
    Laatste bericht door TomD
  • Autogordel bestuurderskant
    door jarsiv » » in Technische vragen Twingo
    0 Reacties
    205 Weergaves
    Laatste bericht door jarsiv
  • Keycard
    door Kapitein » » in Kadjar
    1 Reacties
    115 Weergaves
    Laatste bericht door IanMoone