Startproblemen Renault Megane 2 GT

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
RobCorine
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2018 21:22
Actief als: particulier

Startproblemen Renault Megane 2 GT

Bericht door RobCorine »

Goedemorgen allen,

Ik ben Rob en ben met mijn beperkt kennis van autovoertuigen begonnen aan de reis om de startproblemen van onze RENAULT MEGANE II Bestelwagen/Bus (KM_) | 2003.08-2009.07 - 1.5 dCi (KM1F) - 1461ccm 86pk (93BZFL) (1e reg: 17-07-2006) te verhelpen.

De melding die binnenkomt via de BC is injector defect met een vreselijk intimiderend rood lampje. De injectoren zijn bekeken en blijken in orde. Wel de drukregelsensor inclusief een stekker vervangen bij de brandstofpomp en de raildruksensor met octopus vervangen naar aanleiding van het uitlezen. Alle voorkomende stekkertjes nagelopen en schoongemaakt. Echter het probleem blijft zich voordoen.

(warm of koud) De auto start de eerste keer niet (10 keer overslaan), de tweede keer slaat deze aan met de melding injectie defect (met dat RODE lampje), de derde keer loop die als een trein. Ook tijdens het rijden geen melding, tenzij we denken dat het een Ferrari is en het gaspedaal volledig indrukken om iets op de snelweg in te halen (komt dat lampje weer).

Komt dit iemand bekent voor of zijn er mensen met een hoger auto-IQ die mij verder kunnen helpen. Mijn technische kennis is beperkt en het einge wat ik op dit moment nog kan verzinnen is de auto te wassen, zodat hij beter in z'n velletje gaat zitten en wellicht deze nare melding doet vergeten...

Alvast dank voor het meedenken.

Groet, Rob.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht