Geen verbinding LIVE

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
RajenK
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2013 17:57
Actief als: particulier

Geen verbinding LIVE

Bericht door RajenK »

Hi all,

Heb gisteren (ruim een jaar na het aflopen van 3 maanden gratis LIVE) een LIVE abonnement afgesloten via TomTom HOME. Alles correct afgehandeld en naar de auto gegaan met de instructies om LIVE services te activeren:

1. Download indien beschikbaar de meest recente software voor je TomTom-navigatiesysteem via TomTom HOME (Menu: Updates automatisch ontvangen)
2. Schakel je navigatiesysteem in
3. Ga naar het hoofdmenu
4. Selecteer 'LIVE Services'*
5. Selecteer 'Mijn services'
6. Selecteer 'MyTomTom-account'
7. Je wordt gevraagd je te identificeren: voer de gebruikersnaam en het wachtwoord van je persoonlijke account in

Ik kom echter helaas niet verder dan stap 4, aangezien mijn TomTom dan altijd blijft "hangen" op het scherm dat er verbinding getracht gemaakt te worden met LIVE services en vervolgens een melding in beeld komt: Kan geen verbinding maken met LIVE Services. Probeer het later nogmaals.

Heb het nu al 2 dagen achter elkaar een aantal keren geprobeerd, maar het wil niet lukken. Als ik kijk naar de verbindingsstatus van LIVE via de instellingen zie ik inderdaad ook alleen "Verbinding maken..." als status terugkomen. Opvallend aan dit scherm is dat MCC/MNC en SIM ID velden geen informatie bevatten, terwijl de IMEI, Model en MUID velden wel.

Hopelijk kan iemand mij hier adviseren wat ik nog kan proberen of dat ik dit het beste bij de dealer/TomTom kan melden. Vast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ANW
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 42
Lid geworden op: 06 jun 2012 19:55
Actief als: particulier

Re: Geen verbinding LIVE

Bericht door ANW »

Gebeurt mij ook regelmatig. Zeker als ik in een stad rij. Gewoon slechte ontvangst van live service.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
RajenK
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2013 17:57
Actief als: particulier

Re: Geen verbinding LIVE

Bericht door RajenK »

Heb het uiteindelijk opgelost door een support verzoek in te dienen bij TomTom, de SIM kaart wordt automatisch gedeactiveert bij Vodafone na een tijdje en moest dus opnieuw worden geactiveerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



roesem
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2018 22:04
Actief als: particulier

Re: Geen verbinding LIVE

Bericht door roesem »

RajenK schreef:Heb het uiteindelijk opgelost door een support verzoek in te dienen bij TomTom, de SIM kaart wordt automatisch gedeactiveert bij Vodafone na een tijdje en moest dus opnieuw worden geactiveerd.
Is dit gelukt en door wie is dit gedaan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Timmah
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2018 22:57
Actief als: particulier

Re: Geen verbinding LIVE

Bericht door Timmah »

Ik zit met hetzelfde probleem dat de simkaart is gedeactiveerd zowel TomTom en Vodafone zeggen niks te kunnen doen....

Zou het eventueel mogelijk zijn om het simkaart welke vast ergens op de printplaat zit te vervangen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht