Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo iedereen, heb een megane cc 2005 diesel , ben zeer tevreden over auto maar daar er in België meer en meer steden diesels weigeren krijg ik een probleem. Mijn vraag is dus of ik in mijn voertuig een benzinemotor kan inbouwen, eventuele problemen en geschatte kostprijs. Bij de meeste garages krijg ik geen antwoord. Hopelijk hier wel
Is dit echt een enorme aanpassing? Over welke kostprijs spreken We hier? Want met de kit die erop zit is deze wagen een pracht exemplaar en wil hem niet zomaar verkopen.
Een paar dingen die gedaan moeten worden en dat zal vast nog niet alles zijn... Andere motor, versnellingsbak, uitlaat van voor naar achter, kabelboom welke aangepast moet worden, andere brandstoftank met leidingen, zorgen dat de nieuwe ecu met de startonderbreker gaat praten... dan nog alles in laten bouwen en werken zien te krijgen. Vervolgens moet je de auto nog laten omkeuren...
Naast de onderdelen en keuring zal je nog een bak geld kwijt zijn voor de ombouw aangezien je dit niet in een paar uurtjes gedaan krijgt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Ombouw lijkt me een onlogische onderneming. Inderdaad, verkoop deze en koop een benzine model terug en gelijk eentje van na de update. Mijn vrouw rijdt een 2008 CC 2.0. Beste auto.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Megane Berline automaat 1.6 16v '00
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...
(Renault megane estate 1.2 uit 2015)Op de terugweg van mijn vakantie in Oostenrijk is mijn auto stil komen te staan. Auto is naar de garage gebracht en uitgelezen. Diagnose klep op 3e cilinder kapot geen compressie motoroliepeil onder minimum motor...
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met mijn Renault Megane,3 uit 2012
Mijn motor comp lamp brandt en tevens brandt de rode lamp (motor schade)!
Ik heb de auto al div keren laten uitlezen en de verstoringen zijn legio.
Van auto portier slot,...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Hallo ik heb sinds kort een clio 2 ph 2 2005 een 1.4 16v.Hij kraakt behoorlijk in de voorwielophanging en ik voel speling aan voorwiel in verticale richting en ook links - rechts, dus ik denk zowieso fuseekogel en stuurkogel. Als ik op kenteken zoek...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...