Alleen maar klagen.

Plaats reactie

Topic author
Verse
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:25
Actief als: particulier

Alleen maar klagen.

Bericht door Verse »

Ik kijk nu zo,n 1,5 jaar naar dit forum, en wat wordt er veel geklaagd.

Het lijkt wel of er niks deugt aan de Talisman.

Ik ben in het bezit van een Talisman 110 estate hand geschakeld, geleverd mei 2017 en nu 80.000 op de teller.
Ik heb echt nergens last van, is 2x bij de dealer geweest voor 2 beurten.
Geen trillingen voor of achter
Spoort prima
Zwalpt niet.
Zomerbanden zijn nu na 50.000 op, dus niet na 20.000 zoals ik lees.


Ach misschien 1 punt van erkenning, de hooftsteun trilt soms, maar daar kan ik mee leven hoor.

Ik ben zeer tevreden met mijn auto, mijn volgende kan zo maar weer een Talisman zijn.

Groet en probeer plezier te hebben in je Talisman, is toch een mooie wagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Alleen maar klagen.

Bericht door berenburg »

Ik ben ook zeer tevreden, de onvolkomendheden geconstateerd op het forum zie ik als leerproces.
Renault doet ook niet moeilijk als er iets niet in orde of voortijdig slijt.
En hoe meer toeters en bellen des te meer er stuk kan.
Hopenlijk komt er een hybride uitvoering want dat heeft wel mijn voorkeur voor de volgende auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Alleen maar klagen.

Bericht door Knippie »

Beste Verse,

Ten eerste fijn dat bij jou alles naar tevredenheid gaat met jouw auto. Dit geldt ook gelukkig ook voor meerdere mensen hier waaronder Berenburg die ook louter positief is. Gelukkig maar.

Helaas is ben ik wel enorm teleurgesteld in de auto en Renault. Dit heeft voor een groot gedeelte te maken met verwachtingen. Is de Talisman daarmee een rampenbak waar niks aan klopt? Nee. Absoluut niet. De looks blijven mooi, de ruimte is een genot. Motorisch (200pk) prima, niks mis mee. Electronica? Daar gaat het mis: te veel haperingen in Rlink, te traag met bijv. parkeersensoren, totaal niet stabiel, verouderde software. En ik ervaar dit als enorm storend. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit allemaal geen moer uit maakt. Hoe Renault omgaat met de klachten vind ik nog veel erger eigenlijk. En mijn dealer? Tja die doen hun best, maar ze missen gewoon de kennis over de auto. Ik vermoed dat ze volledig leunen op dat wat Renault hen meldt en dan krijg je dus "garbage in, garbage out".

Kortom: klagen is zoo persoonlijk, maar veel emotie kan worden weggenomen door Renault of jouw dealert. Helaas ben ik daarover nog het minst te spreken. Mijn volgende auto is dus geen Renault meer, maar een merk waar ik me wel gehoord voel als er problemen zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Alleen maar klagen.

Bericht door Elmac »

Alles staat of valt bij een goede dealer.... voor een nieuw model nog vrij lang kinderziektes maar als die eenmaal opgelost zijn is het rijden in en het kijken naar een Talisman een groot genot. Vanwege een schade had ik deze zomer een week een Ford Kuga van bijna €40k te leen, doodsaaie auto en ook geen genot om naar te kijken. Ons RLINK is niet perfect maar het navigatiesysteem van Ford is echt een aanfluiting, kaartmateriaal van 4 jaar oud. Wel CarPlay maar na één keer gebruik kreeg ik het niet meer aan de praat. Wel keyless starten maar toch op een knopje moeten drukken om de auto te openen en te sluiten, automatische handrem, maar niet zo automatisch dat deze vergrendelt als je de auto stilzet en verlaat. Wat miste ik de Franse styling, luxe en comfortverhogende zaken...

Ik zou zo weer een Talisman kiezen!
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DeVisdude
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 apr 2018 23:12
Actief als: particulier

Re: Alleen maar klagen.

Bericht door DeVisdude »

Ik heb nu 1,5 maand mijn Talisman, en moet zeggen dat ik zeker tevreden ben :)
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht