Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Dankjewel skippie ga het direct proberen en meld je of het klopt.
Skippie kun je a.u.b. even reageren als je mijn bericht ziet.?
Heb na mijn melding van vanmiddag (dat code niet correct was)
niets meer vernomen, maar wél nog meldingen van en naar anderen kunnen zien. ? ? ?
Code voor jou is correct 0299. Hoe die andere berichten over een incorrecte code bij jou terecht komen weet ik ook niet...
Als ik de code 0299 invoer in mijn radio geeft het display CODE aan en blokkeert enige tijd tot hij begint te knipperen
dan voer ik opnieuw 0299 in en houd voorkeurtoets 6 ingedrukt tot hij piept....en begint het ritueel opnieuw......Helaas skippie
HELP............HELP............HELP........... word GEK zonder muziek.....
Kunt u mij ook alstublieft helpen aan een code voor een Renault Scenic (2000) radio?
Model 22DC259/62P
TOV886
RN259FY0108452
PROD NO: FD0200210108452
7700434424TV886
Alvast bedankt.
Mvg
Anna
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
hallo mede renault rijders, ik ben nieuw op dit forum Roel 25 jaar en rijd een renault clio 1.4 uit 2002 echter heb ik mijn accu vervangen en bij het starten van de auto vroeg de radio om de code. Deze is bij mij niet bekend is er een manier om toch deze code te verkrijgen ?
model nr van de radio is: 22dc278/62b
tor093
rn278f10055532
prod no: fd0101370055532
8200057681tr093
ronniedarko schreef:Hallo, ik ben mijn code kwijt voor mijn carminat van de renault megane 2 station
Ik hoop dat de foto voldoende info geeft
bedankt alvast gr ronald
2116
Jackie80 schreef:Hallo,
Ik heb vandaag mijn accu vervangen en moest radio code invoeren, deze niet meer kunnen vinden, wie kan me helpen??
Renault clio 2000. 1.4 16v.
0249
beenen1 schreef:hallo mede renault rijders, ik ben nieuw op dit forum Roel 25 jaar en rijd een renault clio 1.4 uit 2002 echter heb ik mijn accu vervangen en bij het starten van de auto vroeg de radio om de code. Deze is bij mij niet bekend is er een manier om toch deze code te verkrijgen ?
model nr van de radio is: 22dc278/62b
tor093
rn278f10055532
prod no: fd0101370055532
8200057681tr093
Alvast bedankt!
Groeten,
Roel
8914
Succes allemaal met invoeren
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
ronniedarko schreef:Hallo, ik ben mijn code kwijt voor mijn carminat van de renault megane 2 station
Ik hoop dat de foto voldoende info geeft
bedankt alvast gr ronald
2116
Jackie80 schreef:Hallo,
Ik heb vandaag mijn accu vervangen en moest radio code invoeren, deze niet meer kunnen vinden, wie kan me helpen??
Renault clio 2000. 1.4 16v.
yordym schreef:ook niet, zou er nog een sticker op de radio moeten zitten??
Of wordt het toch een rit langs een renault delear?
Is het wel de radio waar we naar kijken? Ziet er uit als iets van plastic, dacht dat de meeste radio's van metaal waren.
Langs de dealer kan je altijd proberen, die zal op kenteken/chassisnummer zoeken en mogelijk kosten in rekening brengen, maar dan heb je wel de code.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik heb na een stroom tekort een code op m’n radion. Het probleem is wel dat ik de pinnetjes niet heb om m’n radio eruit te kunnen halen. Ook werkt het niet om de code te achterhalen door de 1 en 6 tegelijk in te drukken. Is er iemand die mij kan helpen?
Het is een Renault megane scenic 1.6 uit 2003 met kenteken 92-NF-LK
yordym schreef:ook niet, zou er nog een sticker op de radio moeten zitten??
Of wordt het toch een rit langs een renault delear?
Is het wel de radio waar we naar kijken? Ziet er uit als iets van plastic, dacht dat de meeste radio's van metaal waren.
Langs de dealer kan je altijd proberen, die zal op kenteken/chassisnummer zoeken en mogelijk kosten in rekening brengen, maar dan heb je wel de code.
Hallo, ik heb ook een probleem met de medianav die om een code vraagd!!! Ik heb alleen één sticker kunnen vinden, hopelijk een beetje duidelijk en komt van LG???
20181124_161020.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?