Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn vriendin heeft een Renault Twingo uit 2009 en ik heb sterk het vermoeden dat Airco het niet meer doet. Hij is een keer bijgevuld en dan doet hij het een korte periode en waarna koelt hij niet meer. Ik vroeg me af of jullie goede plekken weten waar je dit goed en niet direct tegen de hoofdprijs kan laten repareren. Bij de dealer wordt het namelijk een duur grapje. Ik kom zelf uit de regio Rotterdam dus alle tips, m.b.t. kosten en plekken waar jet het kunt fixen, zijn welkom!
bcm schreef:
ik heb sterk het vermoeden dat Airco het niet meer doet.
- Hij is een keer bijgevuld
- en dan doet hij het een korte periode
- en daarna koelt hij niet meer.
BCM
Dan is er hoogstwaarschijnlijk een lek in het systeem waardoor er koelmiddel ontsnapt, De druk zakt dan in het systeem en de airco koelt dan niet meer of slaat zelfs helemaal niet meer aan.
Bij de dealer wordt het namelijk een duur grapje. Ik kom zelf uit de regio Rotterdam dus alle tips, m.b.t. kosten en plekken waar je het kunt fixen, zijn welkom!
Een airco laten repareren is altijd een duur grapje, ga anders een langs bij een Aircoservicestation, zij kunnen lekkages opsporen of het systeem testen op druk via vacuüm.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil achteruitrij sensoren plaatsen in de achterbumper van mijn renault twingo bj 2009.
Hoe kan ik deze bumper demonteren maw hoeveel bevestigingspunten zijn er en waar zitten ze?
Alvast bedankt
Hallo allemaal. Sinds 2022 rijdt ik een ZOE 135. Echter begin ik toch serieus vragen te stellen bij de kwaliteit van deze wagen. Nu de nachten terug wat frisser worden en de dagen toch nog warm zijn, merk ik op dat zowel de airco als de warmtepomp...
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...