Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Help de kofferbak gaat niet meer open. Van binnenuit open gekregen bij de garage na laten kijken.
Meneer snapt het niet
Er lijkt geen breuk in te zitten,
Zodra we het slot los koppelen en weer vaat koppelen springt het slot eraf.
Kan iemand mij goede raad geven ik kan toch echt niet zonder de kofferbak ...
Als de klep open is,en je wrikt aan de kabeldoorvoer bovenaan tussen klep en carosserie,hoor je dan het slot tikken? Dat duidt op een kabekprobleem.
Zit de veer nog in het slotmechaniek? Zwart kapje eroverheen even weghalen. Welicht is de uitlijning slot/slotvanger niet 100% meer,draai de montagebouten van slotvanger los en doe dan de klep dicht. Dan zet de slotvanger zich goed naar het slot.
Ik hoor niks tikken als ik aan de kabeldoorvoer zit.
Het slot heeft de man al open gehad en telkens gaat die open als de kabels weer vast worden geklikt daarna zit er weer geen reactie in, zal het eventueel met een ander slot verholpen zijn?
ik heb het slot en de druk knop eruit gehaald, als ik het slot 'dicht' maak en de stekkers erin doe springt het van het slot af.
Drukknop heb ik uit elkaar gehaald niks geks te zien geen vocht.
Waar zal ik nu mee geholpen zijn?
Ik moet morgen de kofferbak gebruiken ivm werk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ik krijg mijn kofferbak ook niet meer open,dit nadat ik een lege accu had en terug opgestart met een startbatterij sindsdien gaat mijn kofferbak niet meer open en branden mijn achter mistlampen ook niet meer...naar de garage gedaan laten nakijken alles was perfect in orde ...zekeringen nog goed geen kabelbreuk...blijkt dat er fout zit in de UCH/ECU
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Afgelopen voorjaar ontdekte ik schimmel in de kofferbak; van die grijzige vlekken. We zijn in die periode een dagje wezen skiën bij SnowWorld, dus dan kan er wat sneeuw zijn meegenomen. Afgelopen zomer de bekleding gestofzuigd, waardoor de vlekken...
Ik zit met een probleem, na een carwash avontuur is onze bijrijdersspiegel eraf geslagen.
Nu heb ik zelf de nieuwe spiegel gemonteerd (die was al 450 euro) en ik heb al vaker dit soort simpele klusjes gedaan.