Ik word er gek van... Ben met de wagen naar de Renault dealer geweest. Een mechanieker heeft meegereden en het geklop ook gehoord. Dan de wagen op de brug en werkelijk alle bouten aangetrokken, overal gekeken of er geen speling was....Tweede mechanieker erbij, ook als geinspecteerd maar niks gevonden. Je zal moeten wachten tot het erger wordt was hun raad. Op de brug of door duwen en schudden aan de wagen konden we het geluid op geen enkele manier nabootsen. Bij kloppen op het rechterwiel hoor je de remmen rammelen. Maar als ik het geluid hoor op de baan en duw de rem lichtjes in gaat het niet weg. Als je zijdelings op de rechtervoorveer klopt met je hand heb ik een lichte indruk dat je daar iets hoort.
Maar wat ik zo raar vind is dat het geklop pas begint wanneer de wagen goed warmgereden is. Moet er minstens 20 kilometers mee rijden vooral het begint. Dan voel ik het ook lichtjes in mijn stuur. Het geluid komt ergens vooraan, onderaan denk ik.Durf niet te zeggen links of rechts. Soms den ik rechts...dan weer lijkt het links. Op dwarse oneffenheden hoor je het niet maar vooral op evenwijdige putten met de wielen, zo dat hij een beetje van opzij over en weer gaat. Durf niet te zeggen links of rechts. Soms den ik rechts...dan weer lijkt het links.
Ik moet ook meegeven dat de auto nog maar 38.000km heeft en nooit een ongeval had...
Maar vooral dat je er eerst minstens 20 kilometer mee moet rijden voor het begint