Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
De spanning is eraf geweest bij mijn Megane uit 2006, de code die ik bij de auto kreeg is 0057 maar hij blijft error geven na invoer.
Verkeerde code of is er iets anders aan de hand?
Gr, Roderick
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De spanning is eraf geweest bij mijn Megane uit 2006, de code die ik bij de auto kreeg is 0057 maar hij blijft error geven na invoer.
Gr, Roderick
Probeer eens 0059
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
@Rowster: zie de instructie in de openingspost, dan moet je blijkbaar de code vd versterker en niet die vd wisselar hebben:
Als deze code niet de juiste is, dan moet de juiste code worden achterhaald middels de gegevens op de versterker. In veel gevallen zit de versterker echter op een zeer lastige plaats gemonteerd uit het zicht. Er zullen dan, afhankelijk van de locatie in uw Renault, diverse interieur delen moeten worden verwijderd. Hieronder staat aangegeven per Renault type waar de locatie van de versterker zich bevindt.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Renier schreef:@Rowster: zie de instructie in de openingspost, dan moet je blijkbaar de code vd versterker en niet die vd wisselar hebben:
Als deze code niet de juiste is, dan moet de juiste code worden achterhaald middels de gegevens op de versterker. In veel gevallen zit de versterker echter op een zeer lastige plaats gemonteerd uit het zicht. Er zullen dan, afhankelijk van de locatie in uw Renault, diverse interieur delen moeten worden verwijderd. Hieronder staat aangegeven per Renault type waar de locatie van de versterker zich bevindt.
Dank je voor de tip, deels overheen gelezen/ niet gezien.
Nu wel het juiste nummer gevonden.
Renier schreef:@Rowster: zie de instructie in de openingspost, dan moet je blijkbaar de code vd versterker en niet die vd wisselar hebben:
Dank je voor de tip, deels overheen gelezen/ niet gezien.
Nu wel het juiste nummer gevonden.
Dan is het nummer 4525
Dashcam Viofo A119 V3
hoi ,
Ik heb ook geen code meegekregen
het is voor een renault kangoo 1.6 14 privilege
kenteken 24-sp-gk
op de radio staat bij de security code v372
ik heb een foto bijgevoegd
bedankt en groet Marcel
m.vandoorn schreef:hoi ,
Ik heb ook geen code meegekregen
het is voor een renault kangoo 1.6 14 privilege
kenteken 24-sp-gk
op de radio staat bij de security code v372
ik heb een foto bijgevoegd
bedankt en groet Marcel
Dat is code 4659
Dashcam Viofo A119 V3
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Andre Kardoluus en ben in het bezit van een aangepaste Renault Trafic.
Door mijn handicap kan ik niet meer werken vandaar de naam waoer.
Nu heb ik een probleem, door het maken van een aanpassing aan mijn auto moest de accupool even los.
Nu heb ik alles weer aangesloten maar nu doet mijn radio het niet meer, ik heb al in de boekjes gekeken maar er staat nergens een code.
Hoe kan ik die achterhalen, ik heb de radio er even uitgehaald met de hoop dat ik daar iets kon vinden, maar helaas.
De volgende gegevens stond er aan de zijkant van de radio het volgende
Renault 8200354519
8200354519T Q585-SECURITY (Dit staat er 2 x onder elkaar )
Dan staat links van Renault het volgende
RNRD826019137
RENRDD200-09
BS0006200109137
Is er iemand die weet hoe ik de code kan achterhalen, zo zonder muziek is het zo ongezellig.
Alvast bedankt
waoer schreef:...
Renault 8200354519
8200354519T Q585-SECURITY (Dit staat er 2 x onder elkaar )
Dan staat links van Renault het volgende
RNRD826019137
RENRDD200-09
BS0006200109137
Is er iemand die weet hoe ik de code kan achterhalen, zo zonder muziek is het zo ongezellig.
Alvast bedankt
9405 zou het moeten zijn
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?