Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een vraagje over mijn Renault Scenic MK2 , mijn kachel ventilatie werkt niet meer. 2 weken geleden was dit ook al het geval toen heb ik de kachel weerstand vervangen. Ik vermoed dat de ventilator kapot is waardoor de kachel weerstand ook kapot gaat.
Achter het dashboard thv tellerpaneel.
Een beste klus om bij te komen!
Heb je de stekker van de weerstand ook goed gecontroleerd op oxidatie/gesmolten etc?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik heb een Renault Grande Scenic 2 van 2008 (1,6 motor)
Na altijd al slecht werken (reageren) deed de ventilator opeens helemaal niks meer Via dit forum een testje gevonden om de weerstand en de ventilator te testen....met de conclusie dat de...
Ik heb sinds vrijdag de Renault Scenic E-tech. Wat een wagen, rijdt heerlijk. Maar nu krijg ik het toch niet voor elkaar om die auto synchronisatie te activeren.
Hij zegtabonnement voor app gebruik gedeactiveerd.
IMG-20240921-WA0001.jpg...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend....
Van mijn captur II zen werkthet middens herm niet meer. Hij blijft op zwart.
Gisteren viel hij uit tijdens het rijden door het contact aan/uit te zetten ( niet tijdens het rijden 😜) deed hij het weer.
Maar vanochtend niets...
Bij mijn vorige captur...