Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag.
Ik wil graag de autoradio uit mijn Twingo overzetten naar mijn Mégane. Alleen is de pincode niet meer leesbaar. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Kranten van mijn Renault Twingo is: 82-ZHT-6
20190715_174124.jpg
Part code 2811 56707R
Supplier code 269 779
Model no. ARA-1230RF-a
Barcode. Dw21r02758
Alvast bedankt
Martijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door het uitvallen van het stroom heb ik nu een code nodig van mijn radio. In de bijlage staan de gegevens van de radio.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Gr thomas
Na het loskoppelen van de accupolen om de startmotor van mijn Twingo van 2010 te demonteren en “gangbaar” te maken heb ook ik de vraag van mijn radio om een code voordat hij weer wat muziek ten gehore wil brengen.
Zou iemand me daaraan kunnen helpen, zelf zingen is niet mijn sterkste punt
Alvast onwijs bedankt voor de moeite
Groeten,
Matthijs
Na het loskoppelen van de accupolen om de startmotor van mijn Twingo van 2010 te demonteren en “gangbaar” te maken heb ook ik de vraag van mijn radio om een code voordat hij weer wat muziek ten gehore wil brengen.
Zou iemand me daaraan kunnen helpen, zelf zingen is niet mijn sterkste punt
Alvast onwijs bedankt voor de moeite
Groeten,
Matthijs
Dat moet 1427 zijn
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Door het uitvallen van het stroom heb ik nu een code nodig van mijn radio. In de bijlage staan de gegevens van de radio.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Gr thomas
9393 is je code
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik heb een cabasse radio . Die wil ik aansluiten maar het display geeft continue Error aan. De code tig keer ingegeven en blijft maar error aangeven. Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb alleen de code die op de radio staat en achterin het kofferbak heb ik niks liggen. Alleen onder de bijrijdersstoel is de gps apparatuur.
Betreft Renault megane Scenic 2.0 16 v 2004.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want is weet niet meer wat ik moet doen.
Alvast bedankt
Musti schreef:... het display geeft continue Error aan. De code tig keer ingegeven en blijft maar error aangeven. Weet iemand wat ik moet doen?
...
Zeker, stoppen met het ingeven van de verkeerde code, en de radio 3 kwartier tot 1 uur aan-één-stuk aan laten staan.
Daarna kan je weer 3 keer proberen de code in te voeren.
Musti schreef:...Ik heb alleen de code die op de radio staat ...
..
Tuurlijk willen we je helpen
Moet je alleen wel de gegevens geven die op je radio staan, liefst een foto'tje, dat werkt meestal het beste, maar in elk geval de gegevens zoals ze bovenaan deze pagina staan
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
mijn dank is groot nu even??? wachten tot melding error weg is begreep dat dit automatisch gaat maar dat dit enige tijd kan duren.
nogmaals hartelijk dank
Musti schreef:... het display geeft continue Error aan. De code tig keer ingegeven en blijft maar error aangeven. Weet iemand wat ik moet doen?
...
Zeker, stoppen met het ingeven van de verkeerde code, en de radio 3 kwartier tot 1 uur aan-één-stuk aan laten staan.
Daarna kan je weer 3 keer proberen de code in te voeren.
Musti schreef:...Ik heb alleen de code die op de radio staat ...
..
Tuurlijk willen we je helpen
Moet je alleen wel de gegevens geven die op je radio staan, liefst een foto'tje, dat werkt meestal het beste, maar in elk geval de gegevens zoals ze bovenaan deze pagina staan
Ik zal een foto sturen met het artikelnummer.
Moet ik 2 codes ingeven of 1 , want ik heb alleen de code die op de radio staat.
Dit is een radio met een dunne groene ingang. Het kenteken van de auto is 81-NT-BJ
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Musti schreef:
Ik zal een foto sturen met het artikelnummer.
Moet ik 2 codes ingeven of 1 , want ik heb alleen de code die op de radio staat.
...image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg
Ik zou denken maar één code, en die op je radio staat geschreven is de juiste.
Op die foto zie ik ook staan dat je als code 707 aan het invoeren bent.
'Wiskundig' is dat correct, maar voor de radio moet de eerste 0 óók ingevoerd worden, dus echt 0707 invoeren (vier cijfers)
Nee, er is 0707 ingevoerd. De foto is blijkbaar zo gemaakt dat de eerste nul weg ging ivm knipperen.
Maar is dat nu een radio voor fm of gewoon een cd wisselaar, zonder iets extra's , want onder de bijrijdersstoel heb ik een toren voor de navigatie. Het duurt zolang dat die error weg is, maar ik probeer het nog 1 keer.
Zojuist mijn Renault laguna GT 2004 opgehaald. En de radio heeft er geen zin in nu heb ik code in boekje welke niet de juiste is, en staat een code op de radio zelf en deze werkt ook niet (andere dan boekje)
Kenteken is 64-PH-NZ
Renault Megane 1999. Nadat ik de accu vervangen had, moest ik de radiocode invullen. Die heb ik helaas niet, ik zou t waarderen als iemand mij kan helpen.
Guido Mulder schreef:Door het uittrekken van een zekering ging ook de radio uit...... En nergens kan ik de code meer vinden. Kan een van jullie mij helpen?
Op de radio staat: RENAULT 8200 394 090 | ---
8200394090T Q093 - SECURITY
8200394090T Q093 - SECURITY
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?