Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Plaats reactie

Topic author
MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door MrGoogle87 »

Hallo,

Er zijn hier meerdere mensen overgestapt naar een Tesla en ik vroeg mij af wat de mensen met een geupgrade batterijpakket voor hun Zoe hebben gekregen en of de range van een Tesla M3 standard range+ in de praktijk (veel)beter is?

Wij hebben een parelmoer witte Zoe intens uit 2014 met nu 110.000km op de teller, deze heeft vorig jaar een upgrade gehad naar 41kWh.

Via autoscout e.d. Kan ik geen indicatie krijgen op een reeële verkoopprijs, gezien hier enkele overstappers zitten zoals @harmotten hoop ik nog wat hulp te krijgen.

De Renault dealer zegt 10-11k te kunnen geven, en verwacht deze weer voor 14k te kunnen verkopen.
Richtprijs renault is Mits schadevrij (dat is die “nagenoeg” op kleine plekjes na)

Heeft iemand verder ervaring met inruilprijzen bij Tesla? Ik kan mij voorstellen dat een geupgrade (quickcharge) 41kWh een beetje “buiten de boot” valt als je specifiek gaat zoeken naar een richtprijs, vandaar mijn post!

Als alles lukt wil ik met onze “prive” Zoe afstappen op zakelijke financial lease, basisversie model 3

Dank :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door NielsTn »

Ik ontving handelsprijs bij inruil (ca 6500 eur op een Zoe intens (quick chrge 43kw) en 22kwh accu bij kmstand van 145.000 (okt. 2014 kenteken).
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door MrGoogle87 »

NielsTn schreef:Ik ontving handelsprijs bij inruil (ca 6500 eur op een Zoe intens (quick chrge 43kw) en 22kwh accu bij kmstand van 145.000 (okt. 2014 kenteken).
Bedankt! Ik vond de 10/11.000 van Renault een ''redelijk'' telefonisch bod gezien ik er ook niets nieuws koop. De goedkoopste 41kWh Zoe op Autoscout24 staat er voor 16.900euro /45k km en de meeste goedkopere zelfs boven de 17/18k.

Ik vermoed dat ik i.i.g. zelf de auto ga verkopen i.p.v. inruilen, gezien ik liever een particulier blij kan maken ipv dat de dealer er 3-4.000euro bovenop de prijs doet.

Mochten er meer mensen zijn die bij tesla hun Zoe hebben ingeruild, ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn m.b.t. bijzonderheden en inruilprijzen =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RogerS
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 aug 2013 07:15
Actief als: particulier

Re: Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door RogerS »

Wij gaan de Zoe ook particulier verkopen (wel pas nadat wij de Tesla op de oprit hebben staan!). De Zoe is een Intens van September 2013 met zo'n 58.000 km op de teller.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
MrGoogle87
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2017 00:21
Actief als: particulier

Re: Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door MrGoogle87 »

RogerS schreef:Wij gaan de Zoe ook particulier verkopen (wel pas nadat wij de Tesla op de oprit hebben staan!). De Zoe is een Intens van September 2013 met zo'n 58.000 km op de teller.
Ahh top! Al enig idee wat realistisch is om ervoor tr vragen? Is het ook een 41kWh batterij :)?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RogerS
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 aug 2013 07:15
Actief als: particulier

Re: Upgraded Zoe intens 41kWh naar Tesla SR+

Bericht door RogerS »

MrGoogle87 schreef:
RogerS schreef:Wij gaan de Zoe ook particulier verkopen (wel pas nadat wij de Tesla op de oprit hebben staan!). De Zoe is een Intens van September 2013 met zo'n 58.000 km op de teller.
Ahh top! Al enig idee wat realistisch is om ervoor tr vragen? Is het ook een 41kWh batterij :)?
Nee gewoon een originele 22kw versie...

Wij gaan nu de sprong maken naar de LR AWD...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht