Mijn auto, Renault Megane 2.0 16v 2004
Probleem
Tijd geleden begon de auto op gevoel wat in te houden.
Vooral in een bocht leek dit meer te zijn.
Geen schommeling in toerental.
Garage gebeld. Rij maar door, waarschijnlijk bobine. Kom maar langs.
Langs geweest, niets te vinden met uitlezen. Bobine nog verdacht, gaat vanzelf echt kapot.
2 maanden door gereden. APK tussendoor.
Uiteindelijk echt kapot. Noodloop.
Volgens garage gasklephuis met sensor.
Andere ingekomen, even goed gegaan nu beginnen de problemen wederom.
- Auto houdt in. Niet te zien in toeren
- Loopt wat hoger stationair.
- Bij gas los zakt de toeren heel langzaam
- Actueel verbruik in display niet constant
- Schudt ontzettend bij uitzetten motor
- Geen storingen te vinden
- Niet het vermogen van normaal lijkt het. Loopt wel 190 km/h
- Geen verschil in korte lange ritten
Wie kent dit? Tips? Oplossingen?
Wordt een beetje moe van steeds weer uitlezen met bijbehorend tarief en niks concreets wat gevonden wordt.
megane 2.0 16v 2004 inhouden
Forumregels
Let op: Kijk ook even bij de forum afdeling Scenic als u een Megane-Scenic rijder bent.
Let op: Kijk ook even bij de forum afdeling Scenic als u een Megane-Scenic rijder bent.
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 01 feb 2019
- Laatste bezoek: 07 feb 2024 09:44
- Actief als: particulier
Re: megane 2.0 16v 2004 inhouden
Al wat gehoord of gevonden...
Megane II Cabrio 2.0 bouwjaar 2005 op kenteken 2006 nl. Angel Eyes koplampen. Dab+ radion DIN2.
Laguna III Estate/Grandtour uit okt 2010 met nieuwe motor met nu 1600 Km
Laguna III Estate/Grandtour uit okt 2010 met nieuwe motor met nu 1600 Km
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 sep 2012
- Laatste bezoek: 08 aug 2019 09:58
- Actief als: particulier
Re: megane 2.0 16v 2004 inhouden
Ja en nee.
De auto is niet uit te lezen. Blijft niet op contact staan. Conclusie daarvan, waarschijnlijk vocht in zekeringkast.
Ik denk zelf dat vocht ook de oorzaak is van de problemen. Nat weer had ik meer last.
De garage heeft mij een goed en eerlihk advies gegeven. Het op deze manier gaan zoeken naar de oorzaak zou heel duur kunnen worden.
De renault is nu dus geëxporteerd. Ontzettend zonde, auto was in mooie stad.
De auto is niet uit te lezen. Blijft niet op contact staan. Conclusie daarvan, waarschijnlijk vocht in zekeringkast.
Ik denk zelf dat vocht ook de oorzaak is van de problemen. Nat weer had ik meer last.
De garage heeft mij een goed en eerlihk advies gegeven. Het op deze manier gaan zoeken naar de oorzaak zou heel duur kunnen worden.
De renault is nu dus geëxporteerd. Ontzettend zonde, auto was in mooie stad.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 920 Weergaves
-
Laatste bericht door Mathijs
-
- 0 Reacties
- 362 Weergaves
-
Laatste bericht door Bittybong
-
- 4 Reacties
- 665 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
-
Hoe interieurfilter vervangen? (Twingo 2004 met airco)
door Vertrokken gebruiker 45857 » » in Techniek algemeen - 4 Reacties
- 855 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken gebruiker 45857
-
-
- 0 Reacties
- 116 Weergaves
-
Laatste bericht door Bousche
-
- 3 Reacties
- 320 Weergaves
-
Laatste bericht door Mesmi