Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb onlangs een Renault Clio automaat uit 2004 gekocht voor mijn vriendin.
Toen ik hem kocht ging de automaat af en toe terugschakelen op de snelweg (dit wist ik bij aankoop).
Ik dacht dat het de main pressure actuator is en deze heb ik vervangen.
Na het vervangen valt hij direct uit als ik in D of R zet.
Als ik meer gas geef gaat hij volle gas vooruit of achteruit.
Weet iemand wat ik fout heb gedaan?
Ik heb van te voren een software update uit laten voeren bij de dealer.
Het was verder wel een leuk klusje, maar het resultaat is wel tegenvallend
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Opel Vivaro Tour uit 2003 (1.9 Diesel = identiek aan Trafic) staat in panne in Frankrijk.
Voor zover ik zelf kon zien, is het de alternator die het begeven heeft.
De lokale garagist heeft ernaar gekeken en bevestigt deze diagnose. Hij...
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.
auto: Renault Captur 0.9 Expression 2014
doel: hulp bij inbouwen Android mediascherm unit met achteruitrij camera met recente Android versie.
afstand: tot circa 70 km van Twente
Mijn pas aangeschafte Captur (zie avatar) heeft nog de originele radio...
hallo, na een jaar goed gereden te hebben is er weer een slang van de CVT automaat gebarsten, nu weer alle olie eruit en maar afwachten hoe de bak nu is maar de slangen zijn nergens meer te krijgen zegt de garage. wie kan mij eventueel wel helpen??...
beste forum leden ik heb sinds twee weken een grand modus 16 16v automaat.
nu heb ik eens onder de auto gekeken toen zag ik op de naat van de carter van de automaat eigenlijk niks geks maar toen ik met mijn vinger over de naat ging was mijn vinger...