Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
John7 schreef:Goedemorgen. Vanochtend (eerste vorst ) accu kapot. Nieuwe accu geplaatst maar nu vraagt de radio een viercijferige code. Ik heb de gegevens van de radio en zal ze bijvoegen. Kunt u mij helpen. Het is een clio van 2014. Alvast bedankt. Groet John20191202_101809.jpg
Je code is 2866
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
John7 schreef:Goedemorgen. Vanochtend (eerste vorst ) accu kapot. Nieuwe accu geplaatst maar nu vraagt de radio een viercijferige code. Ik heb de gegevens van de radio en zal ze bijvoegen. Kunt u mij helpen. Het is een clio van 2014. Alvast bedankt. Groet John20191202_101809.jpg
Na een compleet lege accu vraagt de radio van de Dacia Duster van mijn vrouw om de radiocode.
Ik heb een foto van de sticker op de radio bijgevoegd, wie kan ons helpen ?
Alvast bedank,
Fam. Duyvestijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Na een compleet lege accu vraagt de radio van de Dacia Duster van mijn vrouw om de radiocode.
Ik heb een foto van de sticker op de radio bijgevoegd, wie kan ons helpen ?
Alvast bedank,
Fam. Duyvestijn
Je code is 0770
Dashcam Viofo A119 V3
Na het vervangen van de versnellingsbak , de accu los gegooid en nu de radio code nergens te vinden .
Gaat om een Renault trafic 2.5 2010
CARMINAT 8200964842 T J662-security
Rnnr5090005213
Renrnc600-00
Fd0009220005213
Wij hebben sinds kort een Renault Grand Scenic uit 2006 2dehands gekocht. Jammer genoeg was de accu leeg en nu vraagt hij een radiocode die wij nergens kunnen vinden. Kunnen jullie ons misschien helpen?
Ik stuur een foto mee van de sticker van de radio.
Alvast bedankt
Wij hebben sinds kort een Renault Grand Scenic uit 2006 2dehands gekocht. Jammer genoeg was de accu leeg en nu vraagt hij een radiocode die wij nergens kunnen vinden. Kunnen jullie ons misschien helpen?
Alvast bedankt
Je code is 1463
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dashcam Viofo A119 V3
Alvast bedankt
Hallo ik ben mijn radio code kwijt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Code is 8200205833TT343.
Ik heb er ook een foto bij gedaan maar ik weet niet of ik dat goed heb gedaan.
Groet Lenje
Lenje schreef:Hallo ik ben mijn radio code kwijt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Code is 8200205833TT343.
Ik heb er ook een foto bij gedaan maar ik weet niet of ik dat goed heb gedaan.
Groet Lenje
Probeer 6625 maar eens
Dashcam Viofo A119 V3
Ik ben mijn code kwijt, wie kan me helpen. In de bijlage de zijkant van mijn radio.
Code is 8200057681TV378
De foto gaat automatisch op zijn kop, helaas.
Alvast hartelijk dank!
Gr.Bart
Ik ben mijn code kwijt, wie kan me helpen. In de bijlage de zijkant van mijn radio.
Code is 8200057681TV378
Alvast hartelijk dank!
Gr.Bart
Je code is 4673
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dashcam Viofo A119 V3
Code is 8200057681TV378
Ik heb een tweedehands Twingo uit 2009 en heb nooit de radiocode mogen ontvangen. Nou heb ik onlangs de accu moeten vervangen en nu doet mijn radio het niet meer zonder code.....
Hopelijk kan iemand mij helpen?!
(Foto van de stickers op de radio bijgevoegd)
Groetjes, Caro
Ik heb een tweedehands Twingo uit 2009 en heb nooit de radiocode mogen ontvangen. Nou heb ik onlangs de accu moeten vervangen en nu doet mijn radio het niet meer zonder code.....
Hopelijk kan iemand mij helpen?!
(Foto van de stickers op de radio bijgevoegd)
Groetjes, Caro
Je code is 6393
Dashcam Viofo A119 V3
Hallo,
Na een accuprobleempje moet ik nu de code van de radio invoeren. Ik heb deze echter nooit gekregen. Betreft Twingo uit 2002. Het nummer op de sticker op de zijkant van de radio is 8200197530T. De security code is R934. Kan iemand de code voor mij achterhalen? Alvast bedankt.
agmb schreef:Hallo,
Na een accuprobleempje moet ik nu de code van de radio invoeren. Ik heb deze echter nooit gekregen. Betreft Twingo uit 2002. Het nummer op de sticker op de zijkant van de radio is 8200197530T. De security code is R934. Kan iemand de code voor mij achterhalen? Alvast bedankt.
je code is 8019
Dashcam Viofo A119 V3
Beste forum leden,
Na mijn bezoek bij de garage kon ik mijn radiocode nergens meer vinden. Iemand die mij kan helpen? Gaat om een Renault Clio 1.2 uit 2005.
Alvast bedankt!
Je code is 1966
Dashcam Viofo A119 V3
Nick198981 schreef:Beste
Kan iemand mij de code bezorgen van deze radio is van mijn werk bus
Platte batterij en moet morge werken
image.jpg
Alvast bedankt voor de hulp!!
Mvg nick
Probeer 0402 maar eens
Dashcam Viofo A119 V3
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?