Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik hoop dat u mij kunt helpen.
Ben in het bezit van een scenic uit 2005.
Nu ben ik mijn radiocode kwijt.
Model No: RENRDW143-10
Q644 Secirity
RNRD 5850006031
Prod No: FD010500006031
82004611289TQ644
8200 461 289
ik hoop dat u mij kunt helpen.
Ben in het bezit van een scenic uit 2005.
Nu ben ik mijn radiocode kwijt.
Model No: RENRDW143-10
Q644 Secirity
RNRD 5850006031
Prod No: FD010500006031
82004611289TQ644
8200 461 289
Je code is 9307
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Allereerst een de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een goed jaar mag worden, iets beter dan die van mij. Helaas heeft mijn accu het begeven en moest er dus een nieuwe in. Echter is, met mij zovelen nadat de stroom er af geweest is, de radio alleen nog maar aan de praat te krijgen met een code, en ik begrijp dat ik die hier kan verkrijgen. Ik ga me best doen om de juiste gegevens hier meer te zetten en hoop dat iemand mij kan helpen aan de code.
Allereerst een de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een goed jaar mag worden, iets beter dan die van mij. Helaas heeft mijn accu het begeven en moest er dus een nieuwe in. Echter is, met mij zovelen nadat de stroom er af geweest is, de radio alleen nog maar aan de praat te krijgen met een code, en ik begrijp dat ik die hier kan verkrijgen. Ik ga me best doen om de juiste gegevens hier meer te zetten en hoop dat iemand mij kan helpen aan de code.
Iedereen de beste wensen. De stroom is er af geweest van mijn Scenic uit 2005 en helaas geen code kunnen vinden voor de radio. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Zie bijgevoegde foto.
Leo79 schreef:Iedereen de beste wensen. De stroom is er af geweest van mijn Scenic uit 2005 en helaas geen code kunnen vinden voor de radio. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Zie bijgevoegde foto.
RNRD4050011148
RENRDW231-10
FD0305340011148
8200367490T
S809-SECURITY
mvg.
Lennart
Je code is 7197
Dashcam Viofo A119 V3
Mijn renault master uit 2016 heeft geen sticker met barcode zoals ik op alle afbeeldingen en pagina 1 ook heb gelezen. Wat dan de wijze waarop ik de code krijg?
Uiteraard weet ik het chassisnummer wel
mag ik vragen waarom ik voor de tweede keer geen reactie krijg op mijn vraag?
Vriendelijke groet,
Marten
Ik ben dan wel geen moderator maar met de gegevens die jij geeft kan hier niemand wat mee. Je zou een Renault dealer, of Renault Nederland, kunnen bellen die jou dan misschien wel kunnen helpen.
Dashcam Viofo A119 V3
dank je wel, ik had de indruk dat via dit draadje men in principe elke Renault radio kan voorzien van de juiste code.
Mijn vorige (niet gepubliceerde) post had ik keurig voorzien van de afbeelding van de Renault sticker die op de radio is geplakt
Van de radio's waar de security code (1 letter + 3 cijfers) op een sticker staat kun je met wat googelen vrij eenvoudig de website vinden waar alle bijbehorende 4 cijferige codes staan vermeld
hi everyone,
i am truly hoping someone can help me. My vehicle just had a clutch replaced and naturally they had to remove the battery (among others) to reach the gearbox. Naturally, the radio is now locked.
Its a Tuner list:
RENRDD101-20
W096 Security
RNRD1750042423
FD0205070042423
can you please see if you can provide me with the unlock code? thanks!
regards
Jan
hi everyone,
i am truly hoping someone can help me. My vehicle just had a clutch replaced and naturally they had to remove the battery (among others) to reach the gearbox. Naturally, the radio is now locked.
Its a Tuner list:
RENRDD101-20
W096 Security
RNRD1750042423
FD0205070042423
can you please see if you can provide me with the unlock code? thanks!
regards
Jan
Your code is 3921
Dashcam Viofo A119 V3
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?