renault laguna II 2003 diesel

Alle overige technische Laguna vragen
Plaats reactie

Topic author
richard garric
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

renault laguna II 2003 diesel

Bericht door richard garric »

Goedendag

Ik ben op zoek naar wat meer info om zelf het probleem van mijn airco op te lossen .
Het is namelijk zo dat aan de bestuurderskant alleen maar koude lucht uitkomt ik denk zelf dat het door de warmwater afsluiter komt .
Ik had gelezen dat je aan de bestuurderkant er zo aan kan komen zonder het complete dasbord te verwijderen .
Maar van de bestuurderkant kan ik niets van vinden.
Misschien weet u er wat meer van .of iemand die daar ervaring in heef (buiten de renault dieler om wand dien zijn absurd duur )
Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Actief als: particulier

Bericht door Rossy »

Een goede dealer is niet absurd duur.
Echter ook zij hebben een hekel aan time-wasters.
Mensen die komen te zeuren om van alles en nog wat en dan uiteindelijk een handige jongen eraan laten prutsen.
Zo kan je ook wel roepen dat een universeel garagebedrijf duur is.
Misschien niet wat uurtarief aangaat maar wel wat de hoeveelheid uren aangaat.
Mijn ervaring is dat het meestal niks goedkoper is bij een universeel bedrijf omdat die veel meer uren schrijven.
De dealer moet zich aan vastgestelde uren houden en dat doen ze ook.
Er zijn dealers die al beginnen te schrijven wanneer je nog maar een wiel over de dam gereden hebt maar ik bedoel goede dealers die voor goede klanten wel eens een uurtje extra over hebben.
En dan bedoel ik niet alleen de klant die een nieuwe Espace koopt, nee ik bedoel de klant die loyaal aan zijn dealer is en zijn auto voor alle onderhoud en storingen langs brengt.
Jij kan vinden dat een dealer duur is, een dealer zit ook helemaal niet op gasten als jou te wachten.

Zo, dat is eruit.

Dit probleem is al verschillende keren voorbij gekomen op het forum, gebruik eerst de zoekfunctie eens.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
richard garric
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Bericht door richard garric »

Antonio

Blijkbaar kunnen wij niet dezelfde ervaringen delen als dat ik heb ervaren.
Een klein voorbeeld is, dat ik stil kwam te staan met mijn auto. Ik ben toen door de ANWB naar de dealer gesleept .Fijn, mijn auto liep de volgende dag weer .
Ik heb de rekening van 350 euro netjes betaald .
Een maand later viel ik weer stil, en ja, weer de ANWB erbij .
Hij dook onder de motorkap met een stuk schuurpapier en mijn auto leefde weer helemaal op, een slecht aardecontact bleek het probleem te zijn. Ik ben dus terug gegaan naar de dealer, maar hij kon zich niets meer herinneren .
Ik wil je graag geloven dat er betrouwbare dealers zijn, maar deze ezel heeft al een paar keer zijn kop gestoten tegen dezelfde steen.

Maar toch bedankt voor je moeite

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
Actief als: particulier

Bericht door mechanic »

Bij een betrouwbare dealer, wordt alles gecontroleerd voordat jij wordt gebeld met een prijsopgaaf, wordt de auto gecontroleerd op de uitgevoerde reparatie, en als het niet goed is zonder dat jij het weet opnieuw gedaan. Zo werken wij tenminste. Hierdoor is bij ons 85% van de klante geheel tevreden, de andere zijn niet tevreden over kleinigheidjes. Bijvoorbeeld dat de auto beter gewassen had kunnen worden, of iets dat niet geheel duidelijk was over de factuur.
Je houdt altijd zeurende mensen, die neem je dan maar voor lief.
Wat betreft jou probleem met je kachel, zit hem in iets electronisch. Je kachelklep motor is defect, en blijft zo in 1 stand hangen. Dat is niet iets waar je zomaar zelf achterkomt, en vereist diagnose. De reparatie is ook moeilijk zelf te doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut