Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo
Ik ben de radiocode kwijt.
Heb problemen gehad met de.multirem waardoor hij niet goed bij laadde.
En daardoor een lege accu.
Maar nu kan ik het papiertje van de code nergens meer vinden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb net de accu moeten laten vervangen maar nu geeft ie aan dat ik de validatiesleutel moet invoeren. Heb alles afgezocht maar niks kunnen vinden. Nu zie ik hier iedereen de radio eruit halen voor info, maar heb geen idee wat ik eruit kan halen (sorry vrouw).
Het kenteken is 8-KLX-07. Kan iemand mij helpen? Het is een renault clio estate.
Alvast bedankt!
Als ik hem invoer moet ik een pieptoon krijgen en krijg alleen de toon dat de code fout is.
En of ik hem.nu lang of kort ingedrukt houd maakt niet uit.
Hoe kan ik dat anders doen dan?
A.Roos schreef:Als ik hem invoer moet ik een pieptoon krijgen en krijg alleen de toon dat de code fout is.
En of ik hem.nu lang of kort ingedrukt houd maakt niet uit.
Hoe kan ik dat anders doen dan?
Makkelijkste is de cijfer toetsen op de radio zelf te gebruiken (het kan ook via de satelliet).
Bmcode 3641:
- Druk 3x op toets 1
- Druk 6x op toets 2
- Druk 4x op toets 3
- Druk 1x op toets 4
- Houdt toets 6 ingedrukt tot je een piep hoort die de code bevestigt.
Succes
Jullie hadden zo'n mooi topic waarin iedereen zijn radio code kon opvragen. Helaas is dit topic gesloten dus moest ik een nieuwe topic openen.
Zou iemand mij kunnen helpen aan een radio code?
Zie bijlage
Jullie hadden zo'n mooi topic waarin iedereen zijn radio code kon opvragen. Helaas is dit topic gesloten dus moest ik een nieuwe topic openen.
Zou iemand mij kunnen helpen aan een radio code?
Zie bijlage
je code is 1102
Toegevoegd in 1 minuut 11 secondes: Re: Radiocode opvragen [Lees eerst pagina 1!]
Nickvg1992 schreef: ↑09 aug 2020 12:52
Zou iemand mij kunnen helpen met de validatiesleutel van mijn radio. Bijgaand heb ik twee fotos gestuurd.
In afwachting van reactie, alvast bedankt
Je code is 3501
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Speedysas schreef: ↑14 aug 2020 18:47
Goedenavond,
Ook bij mij is het na het monteren van een nieuwe accu een radiocode nodig.
Renault Clio energy TCe 90pk night&day
Ik hoop dat het lukt de code te vinden aan de hand van de foto in de bijlage.
Alvast bedankt!
Mvg
Je code is 9775
Toegevoegd in 34 secondes:
Aurore05 schreef: ↑14 aug 2020 19:43
Beste,
Door een platte batterij heb ik de code nodig van mijn radio. In bijlage een foto van de sticker van de radio.
Je code is 0466
Dashcam Viofo A119 V3
Afgelopen week helaas de accu begeven. Door de wegenwacht is nieuwe accu erin gezet. Maar nu vraagt de auto om een validatiesleutel. Kan iemand hier mij aan helpen??
Ik heb een Renault Clio Estate
Variatie: 7RNG
VIN: VF17RNG0H49511228.
Heb al diverse codes geprobeerd want heb er veel boekjes bijzitten, maar helaas.
Afgelopen week helaas de accu begeven. Door de wegenwacht is nieuwe accu erin gezet. Maar nu vraagt de auto om een validatiesleutel. Kan iemand hier mij aan helpen??
Ik heb een Renault Clio Estate
Variatie: 7RNG
VIN: VF17RNG0H49511228.
Heb al diverse codes geprobeerd want heb er veel boekjes bijzitten, maar helaas.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groetjes
Om geholpen te kunnen worden moe je de openingspost even goed lezen: post98609.html#p98609
Of je moet de dealer even bellen, misschien dat die je kan helpen a.d.h.v. het vin nummer
Dashcam Viofo A119 V3
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?