Deze week voor 40 euro "My Renault+" afgesloten en direct afspraak gemaakt voor APK bij Stam Nieuwegein. Volgens de voorwaarden van My Renault+ zou de APK gratis zijn.
Wordt ik vandaag gebeld door de dealer dat de APK niet doorgaat. Die is namelijk alleen "gratis" als je tegelijk onderhoud laat uitvoeren. Dat staat nergens in de voorwaarden maar de ze willen de APK niet uitvoeren. Ik voel me aardig genept, heb nu 40 euro betaald en krijg daar dus niks voor terug. Via de renault.nl heb ik een klacht ingediend maar nog geen reactie.
Heeft iemand anders betere ervaringen met My Renault+? Of is dat gewoon incasseren voor Renault?
Geen gratis APK bij My Renault+
Forumregels
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
-
gjkreeft
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
-
RichTrip
- Global Moderator

Re: Geen gratis APK bij My Renault+
Mijn ervaringen zijn anders. Toen ik de pas had, had ik gewoon een gratis APK volgens Renault+
Het onderhoud liet ik buiten de dealer om uitvoeren. Maar ik heb het de laatste 2-3 jaar niet gedaan. Toen was ik goedkoper uit met alleen de APK van in de 20 euro dan met het pasje. We rijden zo weinig met ons tweede autootje dat we eigenlijk de andere voordelen van de pas nooit gebruikten.
Maar wellicht zijn de voorwaarden inmidels gewijzigd, wellciht in de kleine lettertjes.
Het onderhoud liet ik buiten de dealer om uitvoeren. Maar ik heb het de laatste 2-3 jaar niet gedaan. Toen was ik goedkoper uit met alleen de APK van in de 20 euro dan met het pasje. We rijden zo weinig met ons tweede autootje dat we eigenlijk de andere voordelen van de pas nooit gebruikten.
Maar wellicht zijn de voorwaarden inmidels gewijzigd, wellciht in de kleine lettertjes.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Nu: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Noir Nacre (NV676)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Nu: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Noir Nacre (NV676)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
mechanic
- Gouden Bahco
Re: Geen gratis APK bij My Renault+
Van eind 2019, op de site van Stam. Zie het ook nergens staan, wellicht kun je er even langs gaan zodat de dealer je k…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 3 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
GRATIS Aluminium velgen ?
door Vertrokken - 15184 » 28 feb 2026 20:07 » in Onderdelen en accessoires aangeboden -
Reacties: 2
Weergaves: 272 -
Laatste bericht door Admin
19 mar 2026 09:42
-
-
-
[Trafic 1983] - geen ruitenwissers te krijgen?
door proost » 03 mei 2025 20:05 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 1
Weergaves: 550 -
Laatste bericht door KDL
05 mei 2025 21:10
-
-
-
Kan auto niet synchroniseren met app, krijg geen code op display
door Adfur » 27 jun 2025 18:57 » in Renault App -
Reacties: 5
Weergaves: 1515 -
Laatste bericht door Adfur
02 aug 2025 11:08
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 458 -
Laatste bericht door Pimoso
28 jul 2025 11:35
-
-
geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer: Service stopgezet?
door flinkeman » 04 aug 2025 08:09 » in Renault App -
Reacties: 1
Weergaves: 864 -
Laatste bericht door Pepone
04 aug 2025 11:01
-
-

-
Geen stroom USB na klap
door NixArkana » 10 aug 2025 14:35 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 536 -