Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ga mijn wiellager(s) achter vervangen. Nu weet ik dat ze er op een bepaalde manier in moeten (m.a.w. er is een binnen/buitenzijde). Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan zien?
Nu : ik heb dit één keer eerder gedaan, lang geleden. Toen wees iemand mij dat. Maar... vergeten
Dus wellicht kan iemand mij dat vertellen
Klopt, ik ga dat zeer binnenkort ook weer doen m.b.v. een handmatige bediende pers. Om het lager er weer in te persen gebruik ik als hulpmiddel een oud lager. Kan wel een paar foto's maken indien gewenst. Omdat de rechterzijde al vaker vervangen is kan het het zijn dat dit keer ook de trommel vervangen wordt. Overigens zijn bij Autodoc de remtrommels ook met reeds ingeperste lagers te koop. Wellicht voor jou de beste optie ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi hoi
Ik zou graag mijn achter- ruitenwisser eraf willen halen
Vervangen voor een afdek dop.maar wij waren bij de motor gekomen , en verder komen wij niet.
Zit vast met blinde moer?
Iemand al ervaring mee miss? :D
Hoor het graag
Twingo 2 2011...
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...
Ik las in één van de facebookgroepen dat dealers de deurrubbers gratis kunnen vervangen voor betere tegen het windgeruis. Klopt dit? En zorgt het ook daadwerkelijk voor minder geruis?
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...