Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Saif schreef: ↑24 aug 2020 11:15
Top dankje hij werkt weer
Nog een vraagje... als je het contact uitdoet blijft ie aan tot je hem handmatig uitzet. Is dit in te stellen?
Gaat ie niet uit zodra je de bestuurdersdeur open doet? Zo is het bij mijn Captur in ieder geval wel
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Ben eruit dank je maar bleek dat de sigarettenaansteker sluiting gaf waardoor de zekering doorsloeg. Ik heb dus de stekker van de aansteker tijdelijk gedemonteerd en de zekering vervangen. Nu gaat de radio uit bij het uitdoen van de auto en gaat aan als je de auto start.
Na het wisselen van mijn accu vraagt de Originele radio om de code, dit is de stickers die op de radio zit, ik hoop dat iemand hem weer te achterhalen
Vrg Cornelis
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Na het wisselen van mijn accu vraagt de Originele radio om de code, dit is de stickers die op de radio zit, ik hoop dat iemand hem weer te achterhalen
Vrg Cornelis
Je code is 0429
Dashcam Viofo A119 V3
Gisteren auto voorzien van een nieuwe accu en sinds dat dit gebeurd is, wordt er bij radio gebruik gevraagd om een beveiligingscode.
In de papieren/ handleiding van de auto kan ik dit nergens terug vinden. Kan iemand mij helpen bij het vinden van deze code?
Beste Aryan, welkom op het forum.
Misschien handig welk type en bouwjaar te vermelden?
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
DezeNaam schreef: ↑04 sep 2020 14:50
Beste,
Na het vervangen van de accu in mijn renault clio IV 2012 vraagt mijn Media Nav Radio om een beveiligingscode. Hopelijk kan u mij helpen.
Dit is de enige stikker die ik op de radio kan vinden.
93A6E19A-7B1E-4AD7-86AF-89E85FE5F761.jpeg
je code is 0934
Dashcam Viofo A119 V3
In mijn kangoo zit geen originele radio meer. Dus die heb ik nu een gekocht zodat het weer in oude staat is. Maar code zit er niet bij. Op de foto staan alle gegevens.
Kan iemand me helpen?
Bedankt
Dennis
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In mijn kangoo zit geen originele radio meer. Dus die heb ik nu een gekocht zodat het weer in oude staat is. Maar code zit er niet bij. Op de foto staan alle gegevens.
Kan iemand me helpen?
Bedankt
Dennis
Je code is 1772
Dashcam Viofo A119 V3
ik heb de batterij moeten vervangen en ben de code van de radio kwijt kan iemant mij helpen
ik heb de volgende gegevens RNRD7980016830 en securitycode I348 OF T348 het is niet goed meer leesbaar
mvg jan
jan73 schreef: ↑09 sep 2020 14:33
ik heb de batterij moeten vervangen en ben de code van de radio kwijt kan iemant mij helpen
ik heb de volgende gegevens RNRD7980016830 en securitycode I348 OF T348 het is niet goed meer leesbaar
mvg jan
Bij I 348 = 1071
Bij T 348 = 6678
Dashcam Viofo A119 V3
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?