Easy link nieuwe captur

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 26
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Grad »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hoezo vanaf 20 maart. Heb ik iets gemist.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door puccini »

Grad schreef: 08 aug 2020 23:35 Hoezo vanaf 20 maart. Heb ik iets gemist.
De sfeerverlichting werkt zonder probleem vanaf 20 maart (aanschafdatum) :D
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 26
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Grad »

Proficiat. Moet je melden bij renault want dan ben hij de enige of zijn er ng meer menssen waarbij de sfeerverlichting de stand tussen 0 en 99 vast houd.
Btw bij mij doet het het ook, maar alleen op 0 of 99%
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door puccini »

Grad schreef: 09 aug 2020 14:36 Proficiat. Moet je melden bij renault want dan ben hij de enige of zijn er ng meer menssen waarbij de sfeerverlichting de stand tussen 0 en 99 vast houd.
Btw bij mij doet het het ook, maar alleen op 0 of 99%
Serieus, ik heb de sfeerverlichting op ongeveer 50 % ingesteld op 20 maart en het blijft 50 % tot op heden.
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



flatsix
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mei 2020 18:31
Actief als: particulier
Locatie: Heist o/d Berg (B)

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door flatsix »

Gisteren had ik de max met de sfeerverlichting : mijn mond viel zowaar open van verbazing !

Ik wilde vertrekken, motor draaide en ik keek naar het licht in mijn deuren : was weeral uit (op 0 dus).

Ik was echter iets vergeten in huis : stap uit en laat het portier openstaan.

Ik kom terug naar het geopend prtier van CAPTUR en zie sfeerverlichting branden : ikke blij want dacht dat die uit zichzelf dat hersteld had.

Ik sluit hdt portier en OEPS sfeerverlicting uit.
Open portier opnieuw en terug licht.

Dus sfeerverlichting fungeert als deurverlichting voor openen en sluiten portier. Deze had ik nog niet gehad : proficiat RENAULT .😂🤣😅
Renault Captur 130Tce -Intens - rood/zwart- 18" Pasadena- manueel - - interieur betongrijs -afn. trekhaak - alu sportpedalen + veel veel accessoires (opgeleverd dd. 17/07/2020 :lol: :lol: :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Dutchy »

flatsix schreef: 09 aug 2020 19:41 Gisteren had ik de max met de sfeerverlichting : mijn mond viel zowaar open van verbazing !

Ik wilde vertrekken, motor draaide en ik keek naar het licht in mijn deuren : was weeral uit (op 0 dus).

Ik was echter iets vergeten in huis : stap uit en laat het portier openstaan.

Ik kom terug naar het geopend prtier van CAPTUR en zie sfeerverlichting branden : ikke blij want dacht dat die uit zichzelf dat hersteld had.

Ik sluit hdt portier en OEPS sfeerverlicting uit.
Open portier opnieuw en terug licht.

Dus sfeerverlichting fungeert als deurverlichting voor openen en sluiten portier. Deze had ik nog niet gehad : proficiat RENAULT .😂🤣😅
:D :D :D :D :D :D
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



flatsix
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mei 2020 18:31
Actief als: particulier
Locatie: Heist o/d Berg (B)

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door flatsix »

Voila, zojuist heeft onze TUUR zichzelf weer in de Franse taal gezet + dagteller of verbruiksgegevens weg en verlichting dashbord laag.

Hij heeft nog steeds heimwee naar zijn vroegere thuis.
Renault Captur 130Tce -Intens - rood/zwart- 18" Pasadena- manueel - - interieur betongrijs -afn. trekhaak - alu sportpedalen + veel veel accessoires (opgeleverd dd. 17/07/2020 :lol: :lol: :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



flatsix
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mei 2020 18:31
Actief als: particulier
Locatie: Heist o/d Berg (B)

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door flatsix »

Gisterenmorgend 12/8 - uitstap 300km. naar Nederland gepland.

's Morgens voor het vertrek : Captur reset zich opnieuw - al het ingestede op instrumentenbord weg - dagteller en verbruik op 0 - instrumentenbord in Franse taal.

Reis aangevangen - geen problemen meer gehad behalve dat het gemiddelde verbruik dat ie toont 0.5 liter lager is dan realiteit ...

Thuisgekomen : Captur reset zich opnieuw - alles weg en opnieuw Franse taal.

--------
Dus wat mij opgevallen is, als je instapt - start en wegrijdt : dan geen probleem. Stoppen - uitstappen en vergrendelen = geen probleem.

De miserie begint als je stopt - deur laat open staan - deur dicht. Wat later terug deur openen , enz. Dan wordt de software compleet gek.
---------
Die heeft bij mij al alles gedaan : geluid - airco - afsluiten - resetten - Franse taal - temperatuur niet meer tonen - telefoon plots niet meer koppelen, enz. enz. enz. : noem het en hij heeft het al verkeerd gedaan.
-----------------
De garage wimpelt het snel weg als men over software begint - hopelijk wimpelen ze bij RENAULT zélf alles niet snel weg en proberen ze een stabiel systeem te maken dat presteert.

Nu is het echt een lachertje en de auto die de Captur is onwaardig...
Renault Captur 130Tce -Intens - rood/zwart- 18" Pasadena- manueel - - interieur betongrijs -afn. trekhaak - alu sportpedalen + veel veel accessoires (opgeleverd dd. 17/07/2020 :lol: :lol: :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



flatsix
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mei 2020 18:31
Actief als: particulier
Locatie: Heist o/d Berg (B)

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door flatsix »

Mag ik vragen wat de bedoeling is van die link hierboven ?
Renault Captur 130Tce -Intens - rood/zwart- 18" Pasadena- manueel - - interieur betongrijs -afn. trekhaak - alu sportpedalen + veel veel accessoires (opgeleverd dd. 17/07/2020 :lol: :lol: :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

Het was een artikel waarin de software problemen ook weer gegeven werden. Maar de link werkt niet meer. Ik heb denk ik nog printscreens van het artikel. Zal ik later hier posten.
Weet niet waarom ze het artikel uit de lucht hebben gehaald?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Dutchy »

Rotdealer schreef: 16 aug 2020 06:37 Het was een artikel waarin de software problemen ook weer gegeven werden. Maar de link werkt niet meer. Ik heb denk ik nog printscreens van het artikel. Zal ik later hier posten.
Weet niet waarom ze het artikel uit de lucht hebben gehaald?
Idd gek dat de link niet meer werkt :shock: ik heb het ook gelezen, misschien vond Renault het niet leuk en hebben ze het laten verwijderen ?
Vond het een positief stukje, op het software problemen na dan :wink: bij ons werkt het systeem nu perfect ook is er weer een nieuwe My Renault app, merk alleen niet veel verschil :lol:
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door puccini »

Rotdealer schreef: 16 aug 2020 09:47image.jpg
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehad, wat een gezeur!
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

Dat is goed nieuws.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



flatsix
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mei 2020 18:31
Actief als: particulier
Locatie: Heist o/d Berg (B)

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door flatsix »

Idd gek dat de link niet meer werkt :shock: ik heb het ook gelezen, misschien vond Renault het niet leuk en hebben ze het laten verwijderen ?
Vond het een positief stukje, op het software problemen na dan :wink: bij ons werkt het systeem nu perfect ook is er weer een nieuwe My Renault app, merk alleen niet veel verschil :lol:
[/quote]

Hallo Dutchy,

U schrijft dat het systeem nu bij U perfect werkt. Mag ik vragen wat er dan aan veranderd werd waardoor de problemen nu verdwenen zijn ?

Toegevoegd in 10 minuten 53 secondes:
Idd gek dat de link niet meer werkt :shock: ik heb het ook gelezen, misschien vond Renault het niet leuk en hebben ze het laten verwijderen ?
Vond het een positief stukje, op het software problemen na dan :wink: bij ons werkt het systeem nu perfect ook is er weer een nieuwe My Renault app, merk alleen niet veel verschil :lol:
[/quote]

HOE DOEN JULLIE DAT MET DIE GELE KADER WAARIN JE DE TEKST VAN IEMAND CITEERT ?? BIJ MIJ LUKT DAT NIET : IK GA NAAR DE POST EN DRUK DE KNOP MET TWEE KOMMA's IN - dan zou het citaat toch in de gele kader moeten verschijnen waaronder ik mijn tekst kan typen. HOE MOET DAT ?
Renault Captur 130Tce -Intens - rood/zwart- 18" Pasadena- manueel - - interieur betongrijs -afn. trekhaak - alu sportpedalen + veel veel accessoires (opgeleverd dd. 17/07/2020 :lol: :lol: :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Dutchy »

flatsix schreef: 17 aug 2020 23:43 Idd gek dat de link niet meer werkt :shock: ik heb het ook gelezen, misschien vond Renault het niet leuk en hebben ze het laten verwijderen ?
Vond het een positief stukje, op het software problemen na dan :wink: bij ons werkt het systeem nu perfect ook is er weer een nieuwe My Renault app, merk alleen niet veel verschil :lol:
Hallo Dutchy,

U schrijft dat het systeem nu bij U perfect werkt. Mag ik vragen wat er dan aan veranderd werd waardoor de problemen nu verdwenen zijn ?

Toegevoegd in 10 minuten 53 secondes:
Idd gek dat de link niet meer werkt :shock: ik heb het ook gelezen, misschien vond Renault het niet leuk en hebben ze het laten verwijderen ?
Vond het een positief stukje, op het software problemen na dan :wink: bij ons werkt het systeem nu perfect ook is er weer een nieuwe My Renault app, merk alleen niet veel verschil :lol:
[/quote]

HOE DOEN JULLIE DAT MET DIE GELE KADER WAARIN JE DE TEKST VAN IEMAND CITEERT ?? BIJ MIJ LUKT DAT NIET : IK GA NAAR DE POST EN DRUK DE KNOP MET TWEE KOMMA's IN - dan zou het citaat toch in de gele kader moeten verschijnen waaronder ik mijn tekst kan typen. HOE MOET DAT ?
[/quote]

Het systeem was niet verbonden met het netwerk, dus kreeg geen updates de MY Renault app werkte niet, geen kaart update omdat ik Nederland niet kon selecteren. Dealer heeft iets vervangen ik weet niet wat iets in de hardware, maar ik denk zelf dat de auto niet was aangemeld bij Renault en dan is het systeem niet actief. Dus nu werkt het en ben nog geen gekke dingen tegen gekomen :thumb:
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door larsdijkstra 16v »

Snap echt dat je ontevreden bent en dat Renault beter kan, maar moet je nou overal je linkje neerzetten...?
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door WJvH »

Ik heb de nieuwe Captur sinds begin september in gebruik. Tot aan vorige week geen problemen ondervonden.
Nu 2x reset van dagteller en instellingen digitale cockpit met daarbij de meldingen dat ESC is ingeschakeld is, de zijramen ontgrendeld zijn en nog zeker 1 andere melding welke ik niet zeker meer weet maar dacht iets over de airbag van de passagiersstoel en 1x dat de sfeerverlichting naar 0 ging.
Ik ga maar eens contact opnemen met de dealer.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

Jammer dat het zo,n onbetrouwbaar merk is geworden en men de zaken niet voor elkaar heeft bij Renault. Ik heb spijt dat ik een capture heb gekocht als ik dit weer lees. Ik wacht al vanaf februari,ook al zoiets belachelijks.
Sommige hier vinden het maar gezeur maar ik vind het gewoon slecht net als de hele cultuur binnen Renault .Klanten zijn gewoon oud vuil.
Ik hoop oprecht dat ze de problemen aan je nieuwe auto gauw kunnen oplossen, het blijft toch gewoon veel geld zo,n auto .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Brummel »

Ik heb van mijn dealer begrepen dat er, in ieder geval, een software update is wat betreft de melding van de bandenspanning controleren en initialeseren.

Toegevoegd in 18 minuten 30 secondes:
Enkele andere instellingen zouden volgens Renault gereset worden als er géén gebruikersprofiel aangemaakt is.
Zonder gebruikersprofiel zou de Easy Link in een soort gast modus staan.

Maar volgens mij klopt deze verklaring van Renault niet :naughty:
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door WJvH »

Perplex schreef: 28 sep 2020 13:08
Ik hoop oprecht dat ze de problemen aan je nieuwe auto gauw kunnen oplossen, het blijft toch gewoon veel geld zo,n auto .
Dank je Perplex dat hoop ik ook!!
En hopelijk kun je binnenkort wel genieten van je Captur, zonder problemen.

Zojuist contact gehad met de dealer en ik kreeg als antwoord dat het een bekend probleem is en ze wachten op een oplossing vanuit Frankrijk.(Die heb ik meer gehoord)
Ze zouden een opmerking plaatsen bij mijn auto in hun systeem en bij een volgend bezoek de software updaten. :fp:
Ik gaf aan dat het volgende bezoek pas in september 2021 gepland staat voor de 1ste onderhoudsbeurt en dat ik toch wel hoop op een eerdere oplossing.
Daarvoor mag ik altijd contact met ze opnemen, ik krijg dus niet een bericht al de oplossing er is. :(

Ik had gehoopt op een betere start met mijn Captur, aangezien bij mijn eerste Captur ook al het e.e.a. niet vlekkeloos verliep. Het laatste probleem daarvan werd een paar weken voor ik hem inruilde, voor de nieuwe, opgelost.

Oplossingen uit Frankrijk laten soms heeeeel lang op zich wachten, is mijn ervaring.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marc_1970
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2020 18:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Marc_1970 »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar stel vast dat wij niet de enige zijn die tal van problemen hebben met onze Captur 2020. Wij hebben sinds begin Juni (net na de lockdown) onze Captur Paris Intiale (automaat dieselversie) in ontvangst genomen. Al vanaf de eerste week hadden wij dezelfde problemen die enkelen hier in het forum al werden aangehaald. Instellingen in het dashboard die zich regelmatig resetten, airco die niet werkt zoals het hoort,... het kwam hier allemaal al aan bod. Onze auto is om die reden ook al meermaals in de garage geweest maar tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Een probleem heb ik precies nog niet zien verschijnen (tenzij ik erover gekeken heb). Ik maak vaak gebruik van de snelheidsbegrenzer en heb hierbij al vaak het volgende voorgehad : tijdens het rijden begint het toerental fel te schommelen (gaat van vb 1200 naar 2000, zakt dan weer, stijgt weer,...) en de auto gaat dan soms ook iets versnellen, houdt dan weer in, versnelt weer. Meestal is dit de voorbode van hetvolgende waarbij het toerental van 1200 naar 2500 à 3000 toeren, soms zelfs nog hoger. Gelukkig gaat de auto dan niet sneller rijden. :pray:
Iedereen kijkt dan naar je of je nog aan leren rijden bent en de motor laat 'brullen'. Ik heb dit ook al gemeld aan de garage maar daar laat men uitschijnen dat op dat moment de roetfilter aan het regenereren is. Niks is minder waar volgens mij. Als hij regenereert hoor je dat duidelijk als je vb stilstaat aan het rode licht (klinkt een beetje als een blazer). Ik ben ook al eens langs de kant gaan staan als hij dit kreeg en hij was dus niet zijn roetfilter aan het reinigen. Als ik de snelheidsbegrenzer uitschakel of de snelheid resert (op de 0 duw) is het probleem opgelost. Mij lijkt het dus een storing in de begrenzer/cruise control (die heeft er ook wel eens last van). Ik vroeg mij dus af of er nog zijn die hier last van hebben of dit al ondervonden hebben en of er een oplossing voorhanden is.

:think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

Ben ook erg benieuwd of alle klachten bij iedereen zijn opgelost?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marc_1970
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2020 18:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Marc_1970 »

Ik vrees ervoor dat die ooit opgelost gaan worden. Wij zijn inmiddels op het punt gekomen dat we er aan denken om deze miserie wagen terug in te leveren bij de garage en een ander type of merk aan te schaffen. Na ruim 6 maanden is er nog geen enkel probleem opgelost en telkens krijg je dezelfde uitleg --> ze zijn op de hoogte en ze werken er aan.... :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 26
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Grad »

Vandaag heb ik een voor mijn captur nieuwe mijlpaal bereikt.
De boordcomputer heeft 1000 km op de dagteller staan zonder zich zelf te resetten.
Ik weet niet of ik morgen nog we durf in te stappen. :D
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marc_1970
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2020 18:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Marc_1970 »

En, wat heb je daar voor gedaan (nieuwe software??) De enige keer dat ik dat voor had, was toen ik naar Italië ben gereden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Perplex
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 mar 2020 15:33
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Perplex »

Voor iedereen met aanhoudende software problemen veel sterkte. Blijft mij bevreemden dat het zolang duurt.
Ik wacht vanaf februari op mijn capture PI
Hoor maar niets. In dec hoef ik m niet,heb dan liever januari auto
:fp:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pepone
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 1399
Lid geworden op: 20 mar 2020 16:20
Actief als: particulier
Locatie: Hollandscheveld Drenthe

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Pepone »

Ik voel een "off topic" aankomen. :hand:

Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________
Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369

________________________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door puccini »

De melding "off topic: gaat nog heel lang duren :fp:
Het gaat hier echt een rotzooi worden helaas :(
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 26
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Grad »

Ik heb hier helemaal niks voor gedaan bij mijn weten. De andere poppenkast zoals de sfeerverlichting blijft nog altijd hetzelfde. :cry:
Trouwens vandaag nog altijd geen reset gehad. :clap:
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marc_1970
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2020 18:43
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Marc_1970 »

Ik hoop alvast voor je dat het zo blijft. Bij mij blijven alle problemen aanhouden incl. de storing in de begrenzer/cruisecontrol waardoor het motortoerental plots enorm begint op te lopen (volgens de technieker omdat de roetfilter dan regenereert wat dus duidelijk niet het geval is).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 26
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Grad »

Laatste update. 1325 km gereden zonder reset.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door A110 »

Is het probleem met de sfeerverlichting bij de Captur rijders al opgelost?

Bij mijn nieuwe Clio V met het easylink systeem kan ik de LED verlichting bij de pook wel dimmen maar bij de eerst volgende start staat deze weer op de volle 100%.
Het gekke is dat de sfeerverlichting in de portieren wel gedimd blijft.

Ik heb de LED bij de pook maar uitgeschakeld voorlopig totdat er een oplossing voor is.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pepone
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 5
Berichten: 1399
Lid geworden op: 20 mar 2020 16:20
Actief als: particulier
Locatie: Hollandscheveld Drenthe

Re: Easy link nieuwe captur

Bericht door Pepone »

@A110
Het gaat hier in dit topic over de Captur niet over de Clio.
En om R link, niet om Easylink.

Dus on topic blijven graag.Moderator
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________
Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369

________________________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht