Android Auto wireless

Gebruikersavatar

Topic author
Capsnarf
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:27
Actief als: particulier
Locatie: Zuid Holland

Android Auto wireless

Bericht door Capsnarf »

Wordt binnenkort eigenaar van een Captur TCE 140 I.P.
Met EasyLink dus.

Heb Samsung S20 waarop Android Auto al voor-geïnstalleerd is. Nu versie 6.1.610544

Bij instellingen ook optie Wireless.

Heeft iemand al eens geprobeerd of dit werkt i.c.m. EasyLink ?
Met kabel wel, daar heb ik wel vertrouwen in maar zou nog mooier zijn als het ook wireless kan.
Captur 2021 Initiale Paris TCE 140 EDC GPF
Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé. Afgeleverd 30 maart 2021
met Highway Traffic Jam, draadloze oplader, 10,25" display en vaste 13p trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Ik heb sinds deze week dit kastje: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless
(Heb het al vorige herfst besteld toen de campagne startte). Werkt echt helemaal top met Easylink. Kan de telefoon in de zak houden (of leg hem op de draadloze lader van mijn Zoe).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Capsnarf
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:27
Actief als: particulier
Locatie: Zuid Holland

Re: Android Auto wireless

Bericht door Capsnarf »

Thx voor de info @Mastah. Had het wel eens bij RN gevraagd en die gaven aan dat het met zonder een dergelijk kastje zou moeten werken.

Maar wat RN zegt is niet altijd waar... Je hebt wel een smartphone met Android 10 of hoger waarbij in de Android Auto opties je wireless aan/uit kunt zetten ?
Captur 2021 Initiale Paris TCE 140 EDC GPF
Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé. Afgeleverd 30 maart 2021
met Highway Traffic Jam, draadloze oplader, 10,25" display en vaste 13p trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Wireless Android Auto werkt dmv een WiFi-verbinding. Easylink heeft niet zo'n wifi toegangspunt. RN heeft je helaas verkeerd voorgelicht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Capsnarf
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:27
Actief als: particulier
Locatie: Zuid Holland

Re: Android Auto wireless

Bericht door Capsnarf »

Dat is jammer/vervelend. Zal je aanbeveling in gedachten houden.
Captur 2021 Initiale Paris TCE 140 EDC GPF
Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé. Afgeleverd 30 maart 2021
met Highway Traffic Jam, draadloze oplader, 10,25" display en vaste 13p trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door A110 »

Ben ook benieuwd of dit kastje goed zijn werk blijft doen. Wil ook graag wireless mijn telefoon connecten met Easylink. Altijd dat gedoe met kabel aansluiten ben ik ook zat of ik vergeet het weer en dan zit mijn telefoon nog in mijn broekzak maar wil wel spotify muziek luisteren.

Dus [mention]Mastah[/mention] houd ons op de hoogte van uw bevindingen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Ik kan je vertellen dat het echt heel erg fijn en prima werkt!
De verbinding is binnen een paar seconden tot stand (de facto sneller dan ik altijd bezig was met de kabel) en heb nog geen enkele storing gehad.
Het is trouwens een project dat vanuit NL wordt gerund (door een Nederlander en een Roemeen) en wellicht daarom al extra leuk om te steunen :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door A110 »

Heb deze ook besteld. Moet even wachten tot juni.

Ben nu nog aan het kijken hoe ik een wireless oplader ga inbouwen in mijn Clio. Achteraf had ik hem beter erbij kunnen bestellen toen ik de auto kocht.
Voor de Clio V is nog niet veel te krijgen. En de accessiores van Renault (Captur, maar het dashbord is hetzelfde lijkt mij) kost €185,- dat vind ik echt veel te hoog. Ben nu aan het kijken wat ik ga doen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Werkt dit met de R-Link 1 of alleen met de 2?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Het werkt met ieder systeem dat al een bedraade Android Auto aanbiedt. Als jouw Easylink of R-Link dat heeft dan zou het moeten werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Als ik het goed begrijp sluit ik het kastje aan op de USB poort voor de stroomvoorziening en data overdracht. . Voor zover ik weet zit er maar 1 USB poort in de auto. Ik zal het kastje dus in het bakje bij de USB poort moeten leggen.

Of is er ook een manier om hem netjes weg te werken?

Het betreft overigens een Captur van 2015

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Het is een USB-kabel dus je kan vrij gemakkelijk deze ergens heen geleiden waar je het goed weg kan werken.
Het kastje is heel klein.
In de Zoe heb ik hem met een 3M plakker onzichtbaar kunnen wegwerken onder een rand van de middenconsole (waar de versnellingspook zit) nog boven de draadloze oplader. Daardoor is hij onzichtbaar, is dicht bij de telefoon, en kan ik er wel goed bij, en loopt de kabel vrij netjes langs de middenconsole, maar kan ik die desnoods nog wel losmaken om alsnog aan de telefoon te koppelen mocht dat nodig zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Heb ook een bestelling geplaatst. Levering in juni zie ik. Ben benieuwd......

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: Android Auto wireless

Bericht door HenkRenting »

Mastah schreef: 20 mar 2021 14:01 De verbinding is binnen een paar seconden tot stand
Wow, echt zoooo snel?
Dat kastje zal moeten opstarten (volgens blijft er geen spanning op de USB poorten staan?) en dan ook nog connecten met je telefoon.
Heb je mss es een filmpje of zo?

Wel echt TOP dan zeg!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Ja, gaat echt zo snel. Kastje start uberhaupt vrij snel op, maar bij de ZE50 komt er al stroom te staan op de USB poorten zodra je een van de portieren van de auto opent. (Misschien zelfs al als je in range komt van de keyless entry, maar dat weet ik niet zeker).

Het betekent in ieder geval dat zodra Easylink zelf opgestart is Android Auto reeds beschikbaar is :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: Android Auto wireless

Bericht door HenkRenting »

Mmm, dat ga ik ook es ff met mijn Clio V testen. Hopelijk staat daar ook al meteen spanning op de usb dan… Thx voor de tip!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Er zijn wat problemen geweest met de connectie maar er is een tool uitgebracht om dit te verhelpen.
Misschien goed om hier ook te melden:
Hi all.

As we have promised here is the tool which will allow you to flash the fix to your unit. Affected units are those between 4018 and 9600. However, this patch can be applied to all the AAWireless units without worrying of any potential side effects. If you experience strange disconnects, freezes, reboots or any other problem with your AAWireless unit, you can safely apply the patch to your unit as well.

The readme of the fix can be found here: https://github.com/Snirpo/aawireless-dram-fix/b... and you can download a zip with the needed files: https://github.com/Snirpo/aawireless-dram-fix/a...


If you need help, please let us know via a support ticket (https://cpeb.freshdesk.com)

On a different note, we have now posted 1840 reflashed units to Germany for distribution. These are the units which needed to be reflashed (up to ID 9600 inside EU). These devices do not need the fix from above anymore; the fix has already been applied.

The 1.3K units sent by the factory this week are scheduled to arrive on 03.05.2021 - 700 units in HK and 600 units in NL. From there, we will proceed with shipping them to you (this is up to ID-11105)

On the 6th of May the factory is sending out another 3.2K units. I will confirm the backers ID range covered by these units in the next update.

We pushed out a new companion app (version 1.7.1). This version is necessary to enable OTA update to firmware version 1.2.2 for the second batch of devices. We will activate the OTA update to 1.2.2 when the majority of people have app version 1.7.1 installed. The companion app
update does not contain yet the option to activate the "usb always powered" fix. We found it that it is not stable enough to be released to the general public, and it will be included in companion app version 1.8.0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bokkoman
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jun 2018 18:14
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bokkoman »

Ik heb ook sinds kort een Captur 2 met Easy Link.
Via ddt4all kwam ik erachter dat er opties zijn voor wireless android auto en Carplay.
Echter staat de Wifi nog uit (disabled in ddt4all). Ik probeerde dit aan te zetten, maar er zit met deze nieuwe auto's een obd beveiliging op.
Ik hoop dat iemand erachter kan komen om dit te omzeilen of misschien een betaalde optie via Renault om deze beveiliging uit te zetten (tijdelijk).
Ik weet ook niet of de Wifi module dus al aanwezig is en gewoon uit staat. Dat hoop ik wel namelijk, anders zou je dus een wifi module ergens vandaan zien te krijgen/kopen.

Maar kort gezegd, wireless opties voor zowel AA en CP zijn mogelijk mits de wifi aanstaat in de auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: Android Auto wireless

Bericht door HenkRenting »

Oeh, Android Auto Wireless zou wel een heeeeele mooie optie zijn!
Hou me dus ook graag aanbevolen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Ik heb nu eindelijk ook mijn kastje binnen maar ben bang dat ik hem voor niets heb gekocht.
Dit is de thread van Easylink en ik maar gebruik van R-link en daar zit natuurlijk al Bluetooth in.

Het kastje was snel aangesloten in de auto en maakte ook direct contact met de mobiel maar er start geen Android auto op.
Daarvoor moet je volgens mij de app https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US geïnstalleerd hebben maar deze is niet comptabele met mijn Samsung S8

Volgens mij heb ik dus eigenlijk gewoon niets aan dit kastje? :cry2:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Je moet niet de door jou gelinkte app hebben, maar deze: https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US

Mocht die niet voor jou uit de Play Store te downloaden zijn kun je het .apk bestand downloaden van https://www.apkmirror.com/apk/google-in ... -download/ en zelf installeren op je Samsung S8.

Ik neem aan dat jij een R-Link hebt die wel Android Auto over de USB kabel ondersteunt? (dat zijn de modellen van rond 2018 en later) Zo niet, dan moet je een trucje laten uitvoeren om deze te laten activeren (daar zijn inmiddels meer onderwerpen over op het forum).

Ik raad je ook aan e app te installeren die bij Android Auto Wireless hoort, zodat je het kastje kan installeren/configureren en updaten naar de laatste software versie.

Veel succces!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Capsnarf
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:27
Actief als: particulier
Locatie: Zuid Holland

Re: Android Auto wireless

Bericht door Capsnarf »

Er was nog een snellere reactie..Idd alternatief via APK Mirror. Suc6
Captur 2021 Initiale Paris TCE 140 EDC GPF
Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé. Afgeleverd 30 maart 2021
met Highway Traffic Jam, draadloze oplader, 10,25" display en vaste 13p trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Mastah schreef: 15 okt 2021 19:54 Je moet niet de door jou gelinkte app hebben, maar deze: https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US

Mocht die niet voor jou uit de Play Store te downloaden zijn kun je het .apk bestand downloaden van https://www.apkmirror.com/apk/google-in ... -download/ en zelf installeren op je Samsung S8.

Ik neem aan dat jij een R-Link hebt die wel Android Auto over de USB kabel ondersteunt? (dat zijn de modellen van rond 2018 en later) Zo niet, dan moet je een trucje laten uitvoeren om deze te laten activeren (daar zijn inmiddels meer onderwerpen over op het forum).

Ik raad je ook aan e app te installeren die bij Android Auto Wireless hoort, zodat je het kastje kan installeren/configureren en updaten naar de laatste software versie.

Veel succces!
De app die je in je eerste link adviseert heb ik al en daar maak ik al gebruik van d.m.v. een kabeltje.
Maar hoe doe ik dat dan zonder de kabel?
En de app voor AA wireless heb ik inmiddels geïnstalleerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Als je de AAWireless app opent (en verbonden bent met het kastje) moet je even de volgende 2 dingen checken:
OTA Update -> zorg dat je de laatste versie (1.7.1) hebt geïnstalleerd op het kastje .
Settings->USB Mode -> deze moet je op "Direct" zetten. Druk op "Save". Waarschijnlijk lost dat je probleem op.

Het starten van AA zou automatisch moeten gaan zodra je telefoon verbonden is met het kastje.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Ik ben het even helemaal kwijt .....
Ik heb het kastje aangesloten maar moet ik nu verbinding maken met het kastje via Bluetooth of via de Wifi?
Als ik via de Wifi contact wil maken vraag hij om een wachtwoord maar dat heb ik niet? Hoe kom ik daar dan aan?
Ik zie via de app dat er een update is maar hij geeft aan dat deze "failed" maar dat kan dus wel kloppen als ik geen verbinding heb?

Wat doe ik fout?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

De initiële verbinding met het kastje wordt gemaakt door middel van Bluetooth. Zodra die verbinding gelukt is, zal Android Auto zelf de Wifi-verbinding met het kastje opzetten.

Wellicht zijn er wat technische problemen op de achtergrond. Die heb ik zelf ook gehad recent (plots van de ene op de andere dag).
Om zeker te zijn dat er geen technische problemen zijn, kun je de volgende stappen doen op je telefoon:
- Open je "instellingen" en ga naar "apps". Het volgende scherm verschilt een beetje per telefoon, maar probeer een lijst van (systeem)apps te krijgen, en kijk naar "Android Auto". Kies er voor om alle gegevens/data van Android Auto te verwijderen. Je raakt alle huidige Android Auto instellingen kwijt.
- Start je telefoon opnieuw op
- Verbind je telefoon met de auto even via de kabel en doorloop de Android Auto set-up.
- Sluit het kastje aan aan op de auto
- Open de AAWireless configuratie app. Daarmee kun je het kastje configureren. (het zou moeten gaan zoals je ongeveer ziet op )
- Pas de instelling voor de "USB Mode" aan naar "Direct" (zoals ik in de post hierboven beschreven heb)
Als het goed is moet het dan werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

het is gelukt en ik moest in de developers instellingen van Android Auto wat aanpassen.
Bedankt voor je hulp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door amvih »

[mention]Bruce the Boss[/mention]
Wel handig om even te vertellen wat je dan hebt aangepast in Android Auto, dan hebbern anderen er misschien ook wat aan.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bruce the Boss »

Ja natuurlijk.

Bij mij stond de draadloze projectie niet ingeschakeld. Kan zijn dat je die optie niet ziet maar die kun je inschakelen bij de ontwikkelaars instellingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bokkoman
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jun 2018 18:14
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bokkoman »

Ik heb het in de auto aan kunnen zetten.

Helaas werkt het niet helemaal, mijn telefoon zegt wel dat het werkt en dat ik in het scherm van de auto Android Auto moet starten, maar de de AA knop is er niet.
Hoop dat dit ooit verholpen wordt door een update.

Apple Carplay wireless werkt wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

In instellingen->apps bij de Android auto app even kiezen voor "alle data verwijderen" en de bestaande bluetooth entry van je Android auto wireless weggooien uit de bluetooth apparaten lijst. Telefoon opnieuw opstarten en dan weer proberen. Grote kans dat het dan wel werkt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bokkoman
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jun 2018 18:14
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bokkoman »

Onnodige citaten verwijderd.

Als u direct reageert op het vorige bericht dan liever niet de "citaat" knop gebruiken.
Moderator

Heb al van alles geprobeerd. Het is niet de telefoon die het probleem is. Die geeft netjes aan dat AA beschikbaar is.
EasyLink heeft helaas geen optie om het te starten. Als je met usb verbind zie je keurig de AA knop verschijnen, die komt dus helaas niet met wireless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Ik heb dit probleem af en toe. Het gebeurt spontaan en is een fout in de AA wireless implementatie van Google en dan start een bepaald achtergrond proces niet goed op. Deze stappen helpen mij dan altijd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bokkoman
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jun 2018 18:14
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Bokkoman »

Met EasyLink? Of met die AAwireless dongle?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Android Auto wireless

Bericht door Mastah »

Bij mijzelf met de dongle.
Maar het probleem hangt niet samen met de dongle, maar in het wireless deel van Android Auto zelf. Anderen ervaren hetzelfde probleem ook op andere automodellen met native wireless Android Auto.
Helaas zitten er gewoon zulke vervelende bugs in Android Auto waar Google mee kampt :-/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Android Auto Wireless - 2023
    door benvit » » in EasyLink
    0 Reacties
    1502 Weergaves
    Laatste bericht door benvit
  • Media Nav- android auto
    door dunc058 » » in R-Link
    1 Reacties
    925 Weergaves
    Laatste bericht door Red-Devil84
  • Draadloze android auto
    door Leemhuis » » in R-Link 2
    6 Reacties
    609 Weergaves
    Laatste bericht door goost
  • Android auto - Rlink2 - Flitsmeister : splitscreen
    door Maarten Maarten » » in R-Link 2
    1 Reacties
    931 Weergaves
    Laatste bericht door jpvw
  • Hoe S-21 smartphone draadloos aan Android Auto/Easylink koppelen
    door roelr » » in Captur 2
    24 Reacties
    1177 Weergaves
    Laatste bericht door roelr
  • Espace (2016) Android Auto & Apple Carplay ?
    door redbullF1 » » in R-Link 2
    1 Reacties
    879 Weergaves
    Laatste bericht door DennisW72
  • R link 2 Android auto loopt vast na update v2-> v3
    door Florian1998 » » in R-Link 2
    1 Reacties
    239 Weergaves
    Laatste bericht door Terrz