Mijn naam is Mitchell en ben woonachtend in Julianadorp (einde van nederland-noord holland)
Ben 28 jaar en werk bij de Kon Marine. Heb hiervoor een Giulietta 1.4MA gereden voor 8.5 jaar en was tijd aan wat groters (toekomst visie).
Ben sinds 27 maart in bezit van een bruno vision Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris uit 2017-03(Lange tekst

Deze is uitgevoerd met een panoramadak, vol zwart leder en nog vele andere opties.
Ik heb her en der wat ervaring vragen aan de mensen die al een tijdje een Talisman rijden.
Waar laten jullie de zonnebrillen? Ik vind de midden console nogal een chaotische plek hiervoor, heeft iemand tevens iets gekocht zoals een brillen houder die je ergens kan ophangen? (Pano dak plafond bij de bediening?)
Electrisch bediende achterklep, stopt deze als hij een laag plafond opmerkt? Ik sta namelijk in een kleine oprit en ben soms bang dat ik te ver inparkeer zodat de klep tegen mijn huis aan knalt bij het openen. Is dit gegrond of stopt hij.
Is de Bose subwoofer in een thuiskomertje te plaatsen, of is deze te groot daarvoor?
Wat voor telefoon houders hebben mensen hier, ik twijfel nog of ik het nodig heb (onder navi scherm heb ik nu mijn telefoon)
Ik heb een scheidingsnet voor de achterbak zoals deze:
Artikel nummer :849354783r
Ik kan hiervoor de beschrijving niet vinden, er zitten namelijk 2 riemen bij die je kunt inklikken. Maar waarvoor?
En is deze net tevens achter de voorstoelen en de achterbank te gebruiken?
Ik ga komende Maandag een afspraak maken met mijn dealer over het updaten van de centrale unit.
Dit i.v.m. Android auto en wil de laatste updates hebben.
Ga hier dan ook bespreken kwa onderhoud hoe en wat. Met mijn vorige auto deed ik elke 10-12k km nieuwe motorolie en een multiair filter wissel.
Wat is jullie ervaring kwa onderhoud met deze motor?
Heeft er iemand verder nog Tips tricks van mensen die al een tijdje een Talisman rijden.