Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ook hier is de stroom eraf geweest omdat de accu vervangen moest worden. Ik heb een foto gemaakt van de zijkant vsn de radio. Mocht er meer info nodig zijn voor de code, dan hoor ik dat graag. Fijne zondag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hallo ik heb een renault twingo, en ik heb helaas de accu moeten vervangen, dus radiocode nodig. Bijgevoegd vind u de foto van de radio informatie. Zou u mij verder kunnen helpen met het verkrijgen van de radiocode? Mocht u nog andere informatie nodig hebben, dan hoor ik het graag
Hallo,
Ik heb een Renault traffic
Had mijn radio los gekoppeld om de microfoon te repareren. Nu heb ik alleen geen validatie code omdat dit een bedrijfs bus is.
Mvg.
Kan iemand mij helpen aan de radiocode voor een Renault clio 1.4 2004?
Gegevens op de sticker van de radio zijn:
Modelno 22DC278/62B
TON245
RN278F20115499
Prod no: FD0202020115499
8200057681TN245
8200 057 681 —B
Nadat ik mijn accu heb gewisseld vraag mijn navi/radio een 4 cijferige validatie code.
Ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt of werkt. Iemand een suggestie.?
ik heb ook de navi scherm eruit gehaald en een foto gemaakt van de sticker.
volgende code staan daarop vermeld
Het gaat om een Renault clio 1.5 diesel uit het jaar 2013.
Part Code: 2811 55249R
Supplier code: 276 660
Model No: LAN5210WR1
daarnaast heb ik nog twee code's
301419883 281155249RTS376
Ik hoop dat ik snel een reactie krijg aangezien we de navigatie als back up willen gebruiken als we volgend week een auto tripje door Europa gaan maken.
Hallo,
Wij hebben een renault megane gekocht maar hierbij geen auto radio code ontvangen. Zouden jullie ons kunnen helpen aan een code?
Modelnummer: 22DC277/62
TB342
RN277F30351221
Prod nummer: FD0303470351221
8200256141TB342
8200256141
Dit zijn alle gegevens die op de sticker van de radio staan.
Hartelijke groet,
Marleen
Onlangs stond ik met een lege accu en vanaf dat moment kom ik niet meer in mijn radio omdat die om een validatie sleutel vraagt.
Het betreft een renault clio 1.5 DCI uit 2014.
Heb de radio eruit gehaald en ik voeg de fotos ervan in de bijlage.
Graag hoop ik dat uw me verder kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
Mohamed
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
Gister heb ik een Renault Modus gehaalt en hier zit een standaard radio in, nu zat ik eerst te denken
om de radio te vervangen door een losse radio met USB en Bluetooth die ik nog heb liggen.
Alleen dan ben ik de stuurbediening...