Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
De accu van mijn Clio is er af geweest en ik heb de code van de radio niet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het is een Clio van November 1999. De codes op de radio:
Modelnr. 22DC279/62F
Prodnr. FD 01 9941 000 4018
TOU 978
RN 279 FX 000 4018
82000 29541 TU 978
Ik hoop dat deze info voldoende is.
Groetjes Harry
Toch jammer. Dacht dat het op dit forum makkelijk was om een reactie te krijgen. Ga van de week dan toch maar naar een Renaultdealer om de code te krijgen
harryG schreef:Toch jammer. Dacht dat het op dit forum makkelijk was om een reactie te krijgen. Ga van de week dan toch maar naar een Renaultdealer om de code te krijgen
5090
Een forum is geen helpdesk waar iemand binnen 10 minuten antwoord geeft......
Toegevoegd in 1 minuut 32 secondes:
[mention]Belzinga[/mention] : 5798
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
harryG schreef: ↑09 dec 2021 20:39
Toch jammer. Dacht dat het op dit forum makkelijk was om een reactie te krijgen. Ga van de week dan toch maar naar een Renaultdealer om de code te krijgen
Ja sorry, mis ook wel eens een aankondiging dat er een nieuw bericht is in deze sectie en heb het druk. Maar de Renaultdealer zou het ook moeten kunnen op chassisnummer en er schijnt nog een mogelijkheid te zijn om het via de MyRenault app. Hoop dat je alsnog geholpen bent met de bijdragen van RichTrip
Bodericus schreef: ↑11 dec 2021 14:11
Heb een Clio uit 2006 stroom is eraf geweest nu vraagt ie om code maar die heb ik niet
Da's balen voor je, maar mijn glazen bol is helaas gebarsten met de verhuizing (ja dom, ik weet het, ook niet meer te bestellen), dus heb wat meer gegevens nodig.
[mention]bramvb89[/mention] : 9057 is je code
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik weet dat ik een pre-code nodig heb om mijn radio code te vinden.
Alleen zijn dit de codes :
Part code : 2811 55249R --A
Model NO : LAN5210WR1
Onder barcode : 281155249RTO004
Ik dacht dat O004 de precode was, alleen bestaat deze niet. Iemand suggesties?
[mention]renaultclio0.9[/mention] : Daar staat denk ik geen O004 want dan kan ik geen code vinden, denk dat er Q004 staat, in welk geval je code 9984 is
Mathijs schreef: ↑27 dec 2021 19:31
@renaultclio0.9 : Daar staat denk ik geen O004 want dan kan ik geen code vinden, denk dat er Q004 staat, in welk geval je code 9984 is
Mijn auto is trouwens een Renault Clio 0.9 TCE Expression
Code 9984 werkt niet, hierbij een foto :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender