Goedendag,
Ik heb een startmotor die totaal geen muziek meer produceert!
Vandaag bij de lokale garage geweest en alles door laten meten uit voorzorg. Alles werkt voor de rest naar behoren, accu, contactslot relais zekeringen alles was prima in orde dus de startmotor is echt op. Nu is het probleem dat alle garages te maken hebben met een bomvolle agenda en vakanties van monteurs..
Ik had dus de gedachte om dit zelf te doen alleen weer ik niet precies waar te beginnen en of dit mogelijk is gewoon thuis voor de deur en zonder brug..
Is er iemand in de omgeving oud gastel / Roosendaal die dit kan.. ik kan ook verplaatsen evt want aanduwen werkt wel natuurlijk..
Betreft een Grand Scenic 2.0 16V bij.2007
Mijn dank is groot en alle hulp is welkom.. evt kosten komen we wel aan uit..
Ook info hoe dit zelf te doen is welkom
Alvast dank
Beste autoliefhebbers,
Met spijt hebben we moeten vernemen dat het Kalkar Classica evenement voor 2023 geannuleerd is.
Het evenement, oorspronkelijk gepland op 6, 7 en 8 oktober, kan helaas niet doorgaan vanwege aanzienlijke vertragingen in het verkrijgen van de vereiste vergunningen.
https://www.renaultforum.nl/event/kalkar-classica/
(U kunt dit bericht sluiten door op het kruisje rechtsbovenaan te klikken)
Met spijt hebben we moeten vernemen dat het Kalkar Classica evenement voor 2023 geannuleerd is.
Het evenement, oorspronkelijk gepland op 6, 7 en 8 oktober, kan helaas niet doorgaan vanwege aanzienlijke vertragingen in het verkrijgen van de vereiste vergunningen.
https://www.renaultforum.nl/event/kalkar-classica/
(U kunt dit bericht sluiten door op het kruisje rechtsbovenaan te klikken)
Startmotor vervangen
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht