Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste autoliefhebbers,
Met spijt hebben we moeten vernemen dat het Kalkar Classica evenement voor 2023 geannuleerd is.
Het evenement, oorspronkelijk gepland op 6, 7 en 8 oktober, kan helaas niet doorgaan vanwege aanzienlijke vertragingen in het verkrijgen van de vereiste vergunningen.
Wij hebben sinsd zaterdag een Captur 2014 Super blij mee natuurlijk!
Maar ik zou het stuur willen aanpassen. Het onderste deel is hart glimmend plastic en daarbij zijn de hoeken onderin ook nog een scherp waardoor ik mijn hand niet fijn onderin het stuur kan laten rusten. Hebben meer mensen dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost? Is het mogelijk dat plastic kapje et vervanegn? Ik hoop op een after-market alcantara variant. Iemand hier ervaring mee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zou graag willen weten hoe de vulplaat aan de buitenzijde van het achterportier op een Scenic 2 uit 2006 losgehaald kan worden. Ik ben bang dat ik de boel kapot trek want het blijkt erg goed vast te zitten.
Bijgaand een foto, waar het...
Wij hebben een rlink2 in onze kadjar zitten uit 2016.
deze radio heeft geen dab functie. Is het mogelijk om een rlink 2 radio te kopen van de sloop en deze in de auto te plaatsen.
Waar wel een dab aansluiting opzit. als ik een rlink 2 koop uit een...
Beste Forumleden,
Sinds kort weer een Renault, weer een Scenic maar nieuwer type. Het is een Megane Scenic 3 uit 2011. Nu doet de motor vreemd en het motorlampje gaat dan branden. Bij uitlezen geeft hij aan: misfire cyl 2 en 3 (P0302/p0303/p0300)....
Afgelopen zomer een 19 cabrio phase 2 gekocht die 8 jaar in een loods gestaan heeft. Gewoon een 1.8 8 klepper. De auto is technisch zo goed als klaar, de eerste tochtjes zijn al gemaakt.
In de inmiddels ondoorzichtige achterruit zit een scheur, en...
Ik heb vandaag (toch maar weer) een Espace 4phII gekocht, oud beestje, redelijk afgeleefd interieur. Nu schuw ik qua poetsen en detailen geen uitdagingen maar deze is wel vies van binnen. Heeft iemand wel eens het vloertapijt van de...
Beste forum leden, ik wil de bougies van mijn Grand Scenic IV vervangen (eerste vervanging 60.000 km) welke delen moet ik demonteren om hierbij te komen? Ze zitten helemaal achter tegen het schutbord en zijn onzichtbaar. Volstaat een 14mm...